کد مطلب: 37907

بهرام رادان | بهرام رادان بازیگر

ویدئویی از خودنمایی بهرام رادان با بنز خوشرنگشون | آقای بازیگر در خیابان فرشته روئیت شد

بهرام‌رادان با بنز خوشرنگشون خیابان فرشته تهران

ویدئویی از خودنمایی بهرام رادان با بنز خوشرنگشون | آقای بازیگر در خیابان فرشته روئیت شد

بهرام رادان در 8 اردیبهشت سال 1358 در تهران دیده به جهان گشود. بهرام رادان بازیگر خوش چهره کشور است که از سن جوانی به فعالیت های هنریی روی آورد .که به تازگی ازدواج کرده است. همسر بهرام رادان در زمینه مد و فشن فعالیت دارد . در ادامه عکس های زیبا بهرام رادان را میبینیم.

بهرام رادان در 8 اردیبهشت 1358 در تهران به دنیا آمد و بازیگری، خوانندگی و تهیه‌کنندگی موسیقی ایرانی از حرفه های اوست. بهرام رادان در تاریخ 13 فروردین 1401 خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود با انتشار یک فیلم علنی کرد. او با مینا مختاری، مدلینگ، بلاگر و طراح لباس ازدواج کرد.

فرزند بهرام رادان متولد شد

همسر بهرام رادان دقایقی قبل با انتشار پستی در اینستاگرام خبر تولد فرزند خود را داد.

بهرام رادان، بازیگر موفق ایرانی که مدتی است رو به تهیه کنندگی آورده است در دهه چهارم زندگی اش ازدواج کرد. او و مینا مختاری زندگی خانوادگی‌شان را آغاز کردند و صاحب فرزند شدند.

پسر بازیگر سنتوری برای امدن بهار سال ۱۴۰۳ صبر نکرد و زودتر به دنیا امد. مادرش خبر به دنیا آمدنش را در پستی به اشتراک گذاشت. 

مینا مختاری نوشت :

 

بهرام رادان

بوی جان می‌آید اینک از نفس‌های بهار

 بهرام رادان رو میشه یکی از اون دسته از بازیگرانی دونست که آقا از موقعی که جلوی دوربین ظاهر شد تا به امروز معروف بوده که خب احتمالا حدس زدنش راحت باشه که بیشتر این موضوع هم به علت این بود که آقای بازیگر جذاب هست که خب این موضوع کاملا عادیه چرا که خود بازیگرا هم به این موضوع معترف هستن که زیبا بودن یکی از ارکان بازیگر شدنه و شما در صورتی که زیبایی و جذابیت نداشته باشید کارتون در این عرصه سخت خواهد بود که بهرام رادان از اون دسته از خوش شانس ها بوده چون یه ویژگی خاص داره و اون یه جفت چشم رنگیه  که خب تو سینمای ما خیلی کم پیدا میشه که از خوش اقبالی بهرام رادان ایشون جزء این اقلیت بوده.

بهرام رادان

اما یه موضوعی که راجبه بهرام رادان جود داره این هست که ایشون بسیار کم حاشیه هست چون میدونید که شهرت با خودش حاشیه میاره و بعضی ها در این بین حتی برای خودشون هم حاشیه میسازن تا بیشتر دیده بشن ولی خب بعضی ها هم مثل بهرام رادان در این بین خیلی شیک و مجلسی فعالیت میکنن و خبری از حاشیه در زندگیه حرفه ای اون ها نیست که خب اینطوری بین مردم بیشتر محبوب هستن چون حاشیه در اکثر اوقات تاثیر منفی میذاره و خیلی کم پیش میاد که حواشی مثبت باشن بنابراین شهرت مثل راه رفتن روی لبه ی تیغ هست. بگذریم حالا بریم سراغ این روزای آقای بازیگر و خانومش مینا خانوم، پس با ما همراه باشید.

بالاخره بعد از قرن ها یه عکس دونفره از بهرام رادان شکار شد اونم نه با آیفون

بهرام رادن به کلی زیاد دوست نداره که زندگی خصوصیش رو تو مجازی نشون بده و خب این برای همه جالبه چون ایشون تو دوران نامزدی هم به قدری با خانومش عکس نداشت که یه چندباری خیلی ها فکر کردن که اینا جدا شدن ولی اینطور نبود و خب بعد از کلیپ عروسیشون که گذاشتن هم خیلی ها منتظر بودن عکسای دونفره از این زوج رو ببینن ولی باز هم خبری نبود ولی حالا به تازگی و بعد از یه مدت طولانی خیلی طولانی عکس زیر رو مینا خانوم منتشر کرد که خب برایی خیلی ها گوشیه ایشون جالب اومده بود چون مثل خیلی از بلاگرا آیفون نبود و آخرین مدل سامسونگ دست عروس بهرام رادان بود و خیلی ها این موضوع رو به اصالت ایشون ربط دادن حالا چرا خدا میدونه!

 

حجم ویدیو: 3.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:08 دانلود ویدیو
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی