کد مطلب: 34423

امتیاز ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی از سامانه یکپارچه| با وام400 میلیون تومانی خودرو لوکس بخرید | برای ثبت نام عجله کنید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به متقاضیان خودروهای وارداتی امتیاز ویژه داد.

امتیاز ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی از سامانه یکپارچه| با وام400 میلیون تومانی خودرو لوکس بخرید | برای ثبت نام عجله کنید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به متقاضیان خودروهای وارداتی امتیاز ویژه داد.

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کاوه نائینی، مدیر شعب این بانک در استان همدان گفت: مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می توانند از دوشنبه مورخ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ در طرح ثبت نام خودروهای وارداتی شرکت و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

 نائینی افزود: علاوه بر اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه، به مشتریانی که حساب خود نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران را وکالتی نموده‌اند تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان از محل میانگین ایجاد شده از مبالغ مسدودی و اعتبار تخصیص داده شده پس از مرحله آزادسازی وجوه، امتیاز وام قرض‌الحسنه تعلق می گیرد.

وی با اشاره به خدمات الکترونیکی ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: متقاضیانی که حساب نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران ندارند میتوانند با مراجعه به سایت بانک یا از طریق اپلیکشن 《کیو بانک》بصورت کاملا غیر حضوری افتتاح حساب و نسبت به تکمیل موجودی ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام و از اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی بانک بصورت آنی بهره‌مند شوند.

سامانه یکپارچه خودرو

دور جدید عرضه خودروهای وارداتی آغاز شد

معاون وزیر صمت گفت: از امروز تا پنجشنبه متقاضیان باید نسبت به وکالتی کردن حساب خود به منظور خرید خودروی وارداتی اقدام کنند؛ همچنین فرایند ثبت نام در سامانه یکپارچه نیز از فردا آغاز می‌شود.

مهدی ضیغمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد زمان عرضه خودروهای وارداتی اظهار کرد: از امروز دوشنبه ۱۸ تیر فرایند مربوط به وکالتی کردن پول به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به منظور پیش‌شرط ثبت نام آغاز شده است. متقاضیان تا روز پنجشنبه ۲۱ تیر برای وکالتی کردن حساب خود مهلت دارند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران افزود: بر همین مبنا نیز از فردا فرایند ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود.

وی گفت: پس از این عرضه مشتریان قدیمی یعنی افرادی که در زمستان سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده بودند دیگر اولویتی نسبت به سایرین نخواهند داشت.

گفتنی است در این عرضه محصولات نشان تویوتا، هونگچی، هوندا، سانگ یانگ، هاوال، سوزوکی، بستیون، نیسان، اشکودا و… در مدل‌های مختلف عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است هنوز اطلاعیه ثبت نام در دور جدید خرید خودروها وارداتی روی سامانه یکپارچه بارگذاری نشده اما به گفته متولیان سامانه، این اطلاعیه تا ساعاتی دیگر روی سایت قرار خواهد گرفت؛ بر همین اساس هم متقاضیان خودروهای وارداتی برای ثبت‌نام می‌توانند به سامانه عرضه یکپارچه خودروهای وارداتی به آدرس https://saleauto.ir/announcement مراجعه کنند.

سامانه یکپارچه خودرو

آغاز ثبت سفارش خودروهای وارداتی برای جانبازان از امروز

از امروز (یکشنبه ۱۷ تیر ماه) جانبازانی که پیش‌تر اقدام به ثبت‌ درخواست برای خودروهای وارداتی کرده بودند، فعال خواهد شد تا از طریق سایت سازمان توسعه تجارت ثبت سفارش خود را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، مهدی ضیغمی - رئیس سازمان توسعه تجارت - اعلام کرد: سامانه ثبت سفارش خودروی جانبازان امروز (یکشنبه) صرفاً برای جانبازانی که پیش از این در سامانه جامع تجارت، درخواست خود را برای واردات خودرو به صورت شخصی اعلام و ثبت کرده بودند، بازگشایی خواهد شد تا ثبت سفارش خودرویی خود را انجام دهند.

گفتنی است که شروع فرآیند ثبت سفارش در عملیات تجارت خارجی، نیازمند "ثبت پرونده جدید" و اطلاعات مرتبط با آن در سامانه جامع تجارت مطابق آنچه که در زیر اشاره شده، است.

پس از تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات لازم، ضروری است که متقاضیان موارد مربوط به موضوع گمرک و حمل‌ونقل را تکمیل کنند. سپس به ترتیب موارد مربوط به موضوعات مالی و بانکی را با ثبت مبلغ کل پیش‌فاکتور نهایی کنند.

در گام چهارم، متقاضی بایستی با انتخاب گزینه " افزودن کالا"، شماره تعرفه خودروی مورد نظر خود را جست‌وجو کرده و آن را ثبت کنند. (فهرست شماره تعرفه‌های خودروهای جانبازان در وب‌سایت مذکور موجود است.)

پس از جست‌وجوی شماره تعرفه، لازم است وضعیت نمایندگی را (خودروی جانباران- مصوبه مورخه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ هیات وزیران) انتخاب کنند.

در گام پنجم بایستی در بخش مربوط به مستندات پرونده، نسبت به بارگذاری مستنداتی همچون تصویر پیش‌فاکتور و قرارداد، اقدام کنند.

سپس در بخش مربوط به حالت جدید پرونده، گزینه ثبت را انتخاب کنند تا وضعیت پرونده به حالت "جدید" تغییر پیدا کند. در این حالت صحفه‌ مربوط به پرونده، بسته شده و لازم است ادامه‌ فرآیند و پیگیری پرونده را مجدد از منوی "عملیات خارجی" دنبال کنند.

در نهایت پس از طی مراحلِ تکمیل مراحل پیش‌نویس، وضعیت جدید، استعلام ضوابط و استعلام وضعیت، کار ثبت سفارش خود را تکمیل کنند.

بر این اساس در گزینه مربوط به "مشاهده آخرین وضعیت درخواست" می‌توانند، درخواست ثبت شده خود را مشاهده کنند.

در گام دهم، درخواست مجوز نمایش داده شده و سپس، وضعیت ثبت‌نام به حالت "وضعیت منتظر مجوز" در خواهد آمد که موارد مربوط به رد یا تایید آن، انجام خواهد شد.

چنانچه موارد ثبت شده و اطلاعات نقصی نداشته باشد، مجوز تایید و فرآیند وارد مرحله‌ "آماده ثبت سفارش" خواهد شد.

گفتنی است، تمام موارد فوق از طریق اطلاعیه مربوط به ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت و همچنین این لینک قابل مشاهده است.

زمان ثبت سفارش به صورت شخصی از امروز (یکشنبه ۱۷ تیر ماه) از طریق سامانه جامع تجارت ایران به آدرس اینترنتی www.ntsw.ir صورت خواهد پذیرفت.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی