کد مطلب: 29473

شام چی بپزم | شام چی بپزم با نون | شام چی بپزم ساده

شام چی بپزم ؟

طرز تهیه انواع غذا برای شام را در سایت ما بخوانید.

شام چی بپزم ؟

طرز تهیه انواع غذا برای شام یعنی اینکه لیستی آماده برای درست کردن غذاهای مختلف تهیه شده که تشکیل شده از انواع غذاهای سبک، با نان یا برنج و انواع خوراک‌های مختلفه که مخصوصا واسه افرادی به کار میاد که ممکنه به هر دلیل بعضی وقتها برای اینکه شام چی درست کنن براشون سوال پیش میاد و اغلب این سوال باعث مشغول شدن ذهن میشه.

شام یکی ار وعده های غذایی مهمه اما نتیجه خوردن شام برای افراد مختلف خیلی فرق داره، و همینطور شرایط‌های مختلف باعث میشه که، بهضی‌ها دوس دارن شام سبک بخورن یا رژیم دارن، یا اینکه ممکنه مهمون داشته باشید و وقتتون هم برای طبخ یه شام هم کم باشه، یا اینکه مثل خیلی از افراد جامعه ناهار و شامتون یکی شده و از سر کار برمیگردید و بدنتون نیاز به یه غذای مقوی داره، که زود آماده بشه و نیازهای غذایی بدنتون رو برطرف کنه.

در این مقاله ما براتون لیستی از غذاهای متنوع رو آماده کردیم که به شدت برای وقتایی که نمی‌دونید برای شام چی بپزید به کارتون میاد و ممکنه که حتی نگاه انداختن به این لیست باعث بشه که ایده بگیرید و با مواد غذایی موجود تو خونه از شر این سوال همیشگی برای پختن وعده‌های غذایی در روز و شب خلاص بشید. همینطور در صورتی که علاقه داشتید می‌تونید لیست انواع غذا برای ناهار رو هم مشاهده کنید.

سوپ قارچ

برای شام درست کردن بهتره که اولین گزینه رو با سوپ قارچ شروع کنیم و اگه از طرفدارهای غذاهای سبک هستید اصلا از این سوپ خوشمزه و سبک برای وعده شام دست نکشید، چون نه تنها زیادی وقتتون رو نمیگیره، بلکه با طعم خاص و بوی مطبوعی که داره باعث میشه در حین پختن گشنتون بشه و نتونید تا آماده شدن این سوپ مقوی و سبک صبر کنید.

خوراک کدو سبز

کدو سبز برای درست کردن یه شام ساده خیلی کاربرد داره مخصوصا وقتی که بخواید خوراک درست کنید، یعنی شما می‌تونید بدون توجه به دستور غذایی مخصوصی و با مواد اولیه مختلف و مورد علاقتون برای درست کردن خوراک کدو سبز دست به کار بشید. کدو سبز یکی از مقوی‌ترین سبزیجات غذاییه که روند پختش به سرعت طی میشه.

خوراک ماش

برای درست کردن یه شام ساده و مقوی که خواص زیادی دااشته باشه و خیلی وقتتون رو نگیره، و اگه از طرفدارهای غذاهای جدید هستید، بهتره که یه سر به دستور غذایی خوراک ماش بزنید، این خوراک که سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان و پروتئین و مواد معدنی گیاهیه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خوردن یه شام سبکه که زود هضم میشه.

.نحوه درست کردن خورشت مرغ کاری

خورش مرغ کاری همونطور که از اسمش مشخصه یه غذای هندیه و برای طرفداران غذاهای تند که دلشون میخواد مرغ رو به یه روش جدید و طعم متفاوت درست کنن پیشنهاد میشه. برای مواد لازم این غذای خوشمزه، باید یه سس از ماست و خامه درست کرده و مرغ رو تو این سس بخوابونید . سپس با ادویه های کاری و فلفل قزمز، زنجبیل و پاپریکا به همراه پیاز و سیر، مرغ رو سرخ کرده و با یه مقدار آب بزارید که جا بیوفته و این خورش متفاوت رو در کنار برنج میل کنید.

کشک بادمجان

علاقه‌مندان به غذاهای گیاهی و بادمجان بهتره بدونن که درست کردن کشک بادمجان برای شام خیلی مفیده و میتونید این غذا رو بدون گوشت هم بپزید که تبدیل به یه شام کاملا سبک و زود هضم میشه و به خاطر بادمجان فیبر و ویتامین زیادی داره که به شدت، برای بدن مفیده و کشک هم که کلسیوم بالایی داره و چی بهتر از این غذای مقوی که همه رو راضی نگه میداره.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی