کد مطلب: 31035

فروش فوری سایپا | طرح فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی

آغاز فروش فوری سایپا ویژه دی با تحویل 90 روزه | با 323 میلیون و بدون قرعه کشی خودرو محبوب سایپا را بخرید + لینک سایت

امکان ثبت نام فروش فوری سایپا برای دو محصول جوان پسندش بدون قرعه کشی و قیمتی ویژه از فردا 7 دی 1402 فعال خواهد شد.

آغاز فروش فوری سایپا ویژه دی با تحویل 90 روزه | با 323 میلیون و بدون قرعه کشی خودرو محبوب سایپا را بخرید + لینک سایت

خبرنگار شکیبا بقال زاده: فروش فوری سایپا با دو محصول جدید و جذاب برای مشتریانش امروز شروع شده است.ثبیت نام کنندگان در طرح فروش فوری سایپا سودی بالای 150 میلیون تومان در کمتر از 1 ماه می کنند . فروش فوری سایپا با شرایط جدید و آسان و بدون قرعه کشی انجام می شود. جزییات مهم از فروش فوری سایپا در هفته سوم آبان ماه را با هم در سایت دیجی سرگرمی میخوانیم.

امکان ثبت نام دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا اس با قیمت مصوب کارخانه از فردا پنجشنبه در سامانه ثبت نام خودروهای داخلی فعال خواهد شد.

پیش‌فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

در همین راستا امکان ثبت نام دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا اس با قیمت مصوب کارخانه از فردا پنجشنبه در سامانه ثبت نام خودروهای داخلی فعال خواهد شد.

پیرو بخشنامه شماره ۳۹۵۳۰۸ تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به اطلاع متقاضیان محترم جدید خودروهای شاهین اتوماتیک و ساینا S طرح عادی، مادران و خودرو فرسوده که حائز شرایط ثبت نام مطابق شرایط و رعایت محدودیت ها به شرح جدول ذیل می باشد، امکان پیش ثبت نام اولیه از طریق سامانه یکپارچه به آدرس esalecar.ir فرهم گردیده است.

فروش فوری سایپا

امکان ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ بمدت ۵ روز فراهم است.

فروش فوری سایپا / قیمت خودرو‌های سایپا امروز شش دی

ارزان‌ترین سواری سایپا یعنی تیبا صندوقدار ۳۳۲ میلیون قیمت دارد. خرید شاهین اتوماتیک ۷۵۰ میلیون آب می‌خورد

فرارو- قیمت محصولات سایپا امروز چهارشنبه شش دی تفاوتی با خریدوفروش‌های دیروز ندارد و تیبا صندوقدار همچنان به‌عنوان ارزان‌ترین سواری صفرکیلومتر ۳۳۲ میلیون تومان فروخته می‌شود.

تیبا ۲ یا تیبا هاچ‌بک ۳۴۲ میلیون تومان قیمت دارد و خرید ساینا دنده‌ای ۳۳۷ میلیون تومان خرج برمی‌دارد. کوییک دنده‌ای ساده ۳۴۵ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای تیپ R حدود ۳۴۸ میلیون تومان معامله می‌شوند و خرید کوییک پلاس با گیربکس اتومات ۴۴۵ میلیون تومان آب می‌خورد.

شاهین دنده‌ای ۵۸۰ میلیون تومان قیمت خورده و فروشنده‌های شاهین اتومات به شکل متوسط رقمی نزدیک ۷۵۰ میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می‌دهند.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل سه‌شنبه امروز

پراید 151

270 میلیون تومان

270 میلیون تومان

تیبا

332 میلیون تومان

332 میلیون تومان

تیبا 2

342 میلیون تومان

342 میلیون تومان

ساینا

337 میلیون تومان

337 میلیون تومان

ساینا S

352 میلیون تومان

352 میلیون تومان

کوئیک دنده‌ای

345 میلیون تومان

345 میلیون تومان

کوئیک R

348 میلیون تومان

348 میلیون تومان

کوئیک پلاس اتوماتیک

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 390 میلیون تومان

یک میلیارد و 390 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 490 میلیون تومان

یک میلیارد و 490 میلیون تومان

سیتروئن C3

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

شاهین G

580 میلیون تومان

580 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک

750 میلیون تومان

750 میلیون تومان

فروش فوری سایپا / آب پاکی سایپا روی دست متقاضیان شاهین دستی

سایپا اعلام کرد: در صورتی که بین خودرو ثبت‌نامی با خودرو تحویلی، مغایرت وجود داشته باشد و از طرفی اگر «امکان تولید خودرو ثبت‌نامی مقدور باشد» گروه خودروسازی سایپا بسته به شرایط تولید و تعهدات موجود نسبت به فراخوان مجدد متقاضیان جهت واریز وجه خودرو ثبت‌نامی اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه (فارس من)  با ثبت پویشی با عنوان «چرا سایپا بخشنامه واریز وجه شاهین دستی را اعلام نمی‌کند» عنوان کرده‌اند که نزدیک به 9 هزار نفر در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برای خرید شاهین دستی ثبت نام کرد‌ه‌اند و نوبت تحویل این متقاضیان زمستان 1403 اعلام شده است. اما خودروساز مدتی پیش و زودتر از موعد تعیین‌شده برای متقاضیان شاهین دستی، فراخوان واریز وجه  ارسال کرد و در فراخوان مذکور به مشتریان اعلام کرد که برای خرید «شاهین اتومات» واریز وجه کنند. 

مخاطبان خبرگزاری فارس عنوان کرده‌اند: از آنجا قیمت شاهین اتومات بیشتر از شاهین دستی است و بسیاری از متقاضیان امکان تامین وجه خرید‌ شاهین اتومات را نداشتند، نتوانستند در طرح تبدیل خودرو شرکت کنند و نسبت به این اقدام خودروساز شاکی شدند، لذا از شرکت خودروساز می‌خواهند نسبت به عرضه شاهین دستی که خودروی ثبت نامی آنها در سامانه یکپارچه بوده اقدام کند.

فروش فوری سایپا

پیرو انتشار پویش مذکور که در خبرگزاری فارس در مورخ 22 آذرماه 1402  با عنوان  «ترفند سایپا برای حذف ثبت نام کنند خودرو شاهین»‌، اداره اطلاع‌رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا به ارائه توضیحاتی پرداخت.

در توضیحات این شرکت خودروساز آمده است: گروه خودروسازی سایپا در راستای کسب رضایت مشتریان، امکان تحویل خودرو شاهین اتوماتیک برای مشتریان ثبت نامی خودرو شاهین دنده‌ای را فراهم کرده است؛ ‌‌دعوتنامه این دسته از مشتریان پیشنهادی و تصمیم‌گیری در زمینه جایگزین کردن شاهین اتوماتیک با شاهین دنده‌ایی کاملا اختیاری است و در صورت تمایل، مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی ثبت‌نام و یا از طریق سایت به آدرس https://saipa.iranecar.com  نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.  

در ادامه توضیحات سایپا آمده است: محصولات گروه خودروسازی سایپا بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی صورت گرفته، با امکانات و تجهیزات به روز، استانداردهای 85گانه، الزامات ایمنی و مطابق نظر مشتریان،‌ عرضه می‌شود. خودروی شاهین اتوماتیک نیز با تجهیزات و آپشن‌های بیشتر نسبت به شاهین دنده‌ای در برنامه تولید سال جاری قرار گرفته است. 

طبق اعلام سایپا، خودروی شاهین اتوماتیک مجهز به کروز کنترل، کلید تنظیمات کروز کنترل روی فرمان، سیستم ترمز ESC، مولتی مدیا با نمایشگر10 اینچ GPS + USB، صندلی چرمی با دوخت ضخیم، سیستم محدود‌کننده سرعت، تجهیزات داخلی و خارجی کروم(دستگیره داخلی، قاب دور کلاستر، دستگیره خارجی، جلو پنجره)، قطعات هیدروگرافی(زیر آرنجی، ابروی داشبورد، پنل دسته دنده)، آنتن کوسه‌ای، تیغه برف پاک کن flat wiper، تریم داخل دو رنگ(داشبورد، رودری و ...)، گارنیش عقب کروم، کفپوش سه بعدی است.  

در پایان توضیحات سایپا آمده است: با توجه به ویژگی‌های برتر شاهین اتوماتیک و افزایش تعداد امکانات رفاهی و آپشن‌های آن، بسیاری از مشتریان شاهین دنده‌ای نیز درخواست تغییر مدل به خودروی شاهین اتوماتیک را داشته‌اند لذا پیشنهاد گروه سایپا با هدف مشتری مداری و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان انجام پذیرفته است، بدیهی است در صورتی که بین خودرو ثبت نامی با خودرو تحویلی مغایرت وجود داشته باشد و از طرفی اگر «امکان تولید خودرو ثبت‌نامی مقدور باشد» گروه خودروسازی سایپا بسته به شرایط تولید و تعهدات موجود نسبت به فراخوان مجدد متقاضیان جهت واریز وجه خودرو ثبت نامی اقدام خواهد کرد. 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی