کد مطلب: 30740

وام خرید خودرو | وام خرید خودرو بانک صادرات | وام خرید خودرو کارکرده

وام خرید خودرو بانک رفاه بدون نوبت و فوری | وام ۱۵۰ میلیونی با کارمزد 8 درصد به همه

بانک ها برای رفاه حال مردم متقاضی خرید خودرو وام های کم سود و با شرایط عالی درنظر گرفته اند تا مردم بتوانند با این وام خرید خودرو و به راحتی ماشین بخرند. در ادامه شرایط دریافت وام خرید خودرو را باهم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

وام خرید خودرو بانک رفاه بدون نوبت و فوری | وام ۱۵۰ میلیونی با کارمزد 8 درصد به همه

وام خرید خودرو تسهیلات ویژه ای است که برخی از بانک های دولتی و غیر دولتی برای خرید خودرو به متقاضیان خود ارائه می دهند. وام خرید خودرو اغلب حداکثر 50 تا 60 درصد ارزش خودرو را پوشش می‌دهد. وام خرید خودرو از نوع تسهیلات فوری می باشد و برای گرفتن آن لازم نیست که مدت زمان زیادی معطل شد. در وام خرید خودرو تعداد اقساط وام خرید خودرو با توجه به شرایط متقاضیان مشخص می‌شود.

وام خرید خودرو ۱۵۰ میلیونی با کارمزد 8 درصد

مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش قیمت اسقاط تاکسی های فرسوده و انتخاب مراکز از طریق سامانه‌ ستاد نوسازی ناوگان خودروهای فرسوده، توسط تاکسیرانان خبر داد.

امین رهبر عصر چهارشنبه با اعلام شرایط جدید اسقاط تاکسی‌های فرسوده پایتخت، گفت: امکان انتخاب مراکز اسقاط تاکسی‌های فرسوده از طریق سامانه نوسازی ناوگان که توسط ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده راه‌اندازی شده است فراهم گردید.

وی افزود: تاکسیرانان همچنین می‌توانند برای مشاهده مراکز اسقاط منتخب با مراجعه به سایت nnhk.ir از ارزش اسقاط و کسورات اطلاع پیدا کنند.

مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی ضمن اعلام افزایش ارزش اسقاط تاکسی ها، گفت: پس از فراخوان از سوی ستاد نوسازی و اسقاط خودرو در ۱۲ مرکز اسقاط مورد تایید با اعلام قیمت واحد برای خودرو فرسوده و کسورات در سامانه مربوطه برای انتخاب توسط تاکسیرانان درج شده است.

وام خرید خودرو

وی عنوان کرد: برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده، خودرو «سمند سورن پلاس دوگانه سوز» در نظر گرفته شده که تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای مالکان ون‌ فرسوده و وام ۱۵۰ میلیونی با کارمزد هشت درصد ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس برای تاکسیرانان سایر خودروها فراهم آمده متقاضیان برای ثبت نام نوسازی ناوگان می توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران مراجعه کنند.

حدود ۷۰ هزار تاکسی در پایتخت فعال است که نیمی از این ناوگان فرسوده است.

شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک رفاه چیست؟

بانک رفاه دارای طرحی به نام کرامت است که می توانید از آن برای دریافت وام خرید خودرو استفاده کنید. افرادی که حقوق خودشان را از بانک رفاه دریافت می کنند، قادر به دریافت وام خودرو از این بانک هستند. سقف وام خودرو بانک رفاه 100 میلیون تومان است. سود آن نیز 18 درصد بوده و می توانید طی 48 ماه آن را پرداخت کنید.

شرایط وام خرید خودرو بانک ملت چیست؟

سقف مبلغ وام خرید خودرو بانک ملت، 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. شرایط دریافت وام خرید خودرو از این بانک کمی سخت تر از بانک های دیگر است. سود آن نیز 18 درصد در نظر گرفته شده که می توانید آن را به صورت 36 ماهه، تسویه کنید. برای دریافت وام از این بانک، لازم است که به مدت 1 سال پول را در سپرده خود بخوابانید. اگر نیاز به دریافت مبلغ 50 میلیون برای خرید ماشین داشته باشید، می توانید با یک ضامن از این بانک وام دریافت کنید.

منبع: ایرنا

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی