کد مطلب: 31489

هدیه روز پدر | هدیه روز پدر مذهبی | هدیه روز پدر دیجی کالا

فوری/ 5 میلیون تومان؛ هدیه رئیسی برای سرپرستان | شرایط دریافت عیدی ویژه دولت برای یارانه بگیران اعلام شد

درآستانه ولادت امام علی (ع) و روز پدر از منابع خبری مختلف خبرهایی درخصوص عیدی ویژه رئیس جمهور تحت عنوان هدیه روز پدر منتشر شده است که جزئیات این واریزی جذاب را در ادامه خبر با هم می خوانیم.

فوری/ 5 میلیون تومان؛ هدیه رئیسی برای سرپرستان | شرایط دریافت عیدی ویژه دولت برای یارانه بگیران اعلام شد

دولت یارانه ویژه ای را تحت عنوان هدیه روز پدر برای مردم درنظر گرفته است. هدیه روز پدر هم مادی می تواند باشد هم معنوی. شرایط دریافت هدیه روز پدر دولت را در ادامه با هم می خوانیم.

واریز یارانه نقدی 5 میلیونی ویژه به عنوان هدیه روز پدر سرپرستان

در آستانه فرا رسیدن روز پدر خبرها حاکی از آن است که رئیس جمهور قرار است مبلغی را به عنوان عیدی به یارانه بگیران پرداخت کند.

در آستانه فرا رسیدن روز پدر اخباری درباره واریزعیدی به مناسبت تولد امام علی(ع) و روز پدر و مرد منتشر شده است و برخی از سایت ها به ارائه وام با ضمانت یارانه خبر دادند.

وام یارانه؛ هدیه روز پدر دولت رییسی به مناسبت روز پدر برای یارانه بگیران؟باید بگوییم که بر خلاف تمامی اخبار منتشر شده وامی جدید برای پرداخت به یارانه بگیران در نظر گرفته نشده است، در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در خصوص شرایط دریافت وام یارانه وجود ندارد زیرا وامی تحت عنوان وام یارانه برای پرداخت به حساب یارانه بگیران از سوی دولت در نظر گرفته نشده است، در صورت دریافت اطلاعات موثق راجب پرداخت وام یارانه به مشمولان از سوی دولت، در سایت نمناک اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

خبرها حاکی از آن است که رئیس جمهور قرار است مبلغ شگفت انگیزی را به عنوان عیدی به یارانه بگیران پرداخت کند.

هنوز اطلاعات دقیقی از مبلغ واریزی دولت برای یارانه بگیران و سرپرستان خانواده منتشر نشده، همچنین معلوم نیست که این مبلغ و عیدی به صورت بلاعوض در حساب سرپرستان خانواده واریز می شود و یا آنها می توانند وام یارانه دریافت نمایند اما وام یارانه چیست و به چه کسانی تعلق می گیرد؟

وام یارانه از جمله وام هایی است که نیاز به ضامن ندارد و افراد می توانند این وام را با یارانه نقدی سرپرست خانوار دریافت نمایند.

نحوه دریافت وام یارانه به این صورت است که سرپرستان خانواده و تمام یارانه بگیران باید برای دریافت این وام ثبت نام اینترنتی انجام دهند و نیازی به انعقاد قرارداد وام با سیستم بانکی نیست.

برای ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه به سامانه بانک مورد نظر خود مراجعه کنید و در آن جا اطلاعات لازم را جهت ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه دریافت نمایید.

افراد مشمول دریافت وام یارانه هستند که سرپرست خانواده و یارانه بگیر بوده و از دولت یارانه دریافت می کنند.

وام یارانه انواع مختلفی چون وام ۵ میلیونی یارانه، وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیونی، وام ۱۰ میلیونی یارانه و… دارد.

بعد از واریز وام یارانه، اقساط وام از مبلغ یارانه متقاضیان برداشت می شود، این وام با نرخ ۱۲ درصد به افراد پرداخت می شود که ۸ درصد آن را دولت به بانک پرداخت می کند.

هدیه روز پدر

دریافت وام فوری با کارت یارانه ویژه هدیه روز پدر

در سال ۱۴۰۲، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌منظور حمایت از افراد و خانوارهای متأثر از شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، طرح وام فوری با کارت یارانه را آغاز کرد. این وام به افرادی که دارای کارت یارانه هستند و شرایط مربوط به آن را رعایت می‌کنند، اعطا می‌شود. شرایط و الزامات دریافت این وام عبارتند از:

امتیاز کارت یارانه و اعتبار آن باید حداقل تا پایان ماه مهر سال جاری باشد

برای درخواست وام، لازم است حداقل یک ماه سابقه دریافت یارانه داشته باشید

داشتن حداقل یک سال سابقه بیمه‌ای نیز یکی از شرایط موردنیاز برای درخواست وام است

برای وام یارانه، شما باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید.

وام فوری با استفاده از کارت یارانه در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۲۰ میلیون تومان ارتقاء یافته و نرخ سود آن ۱۸ درصد می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که این شرایط و مقررات اعلام شده از سوی بانک‌ها ممکن است در آینده تغییر کنند؛ بنابراین جهت درخواست وام فوری با استفاده از کارت یارانه، اطلاعات به‌روز را از بانک‌ها و مؤسسات مالی معتبر دریافت کنید. جهت دریافت وام فوری میتوانید به صفحه مربوطه آن در مجله خبری پاسارگاد مراجعه کنید.

وام ۲۰ میلیونی

وام یارانه ۲۰ میلیون تومانی، یکی از برنامه‌های حمایتی دولت دوازدهم به افراد بدون درآمد ثابت از جمله رانندگان تاکسی و اتوبوس، دست‌فروشان و کارگران فصلی اختصاص دارد. این وام به ۴ میلیون خانوار دارای این شرایط کمک می‌کند تا با ارائه مدارک مورد نیاز، مبلغ ۲۰ میلیون تومان را از دولت و بانک‌ها دریافت کنند.

وام ۲۰۰ میلیونی

وام یارانه قرض الحسنه 200 میلیون تومانی اخیراً به مردم معرفی شده است اما تاکنون اطلاعات دقیقی درباره آن منتشر نشده است. برخی رسانه‌ها اعطای این وام را تکذیب کرده‌اند اما تاکنون مسئولان هیچ اطلاعیه‌ای در این زمینه نداشته‌اند. هرگونه اطلاعات جدیدی که منتشر شود، در این مقاله به اطلاع عموم خواهد رسید.

میزان مبلغ وام فوری با کارت یارانه ویژه هدیه روز پدر چقدر است؟

با توجه به دستورات اعلام شده توسط بانک مرکزی، مبلغ وام با کارت یارانه برای افراد مختلف بر اساس میزان یارانه خانواده محاسبه می‌شود. برای هر خانوار، یک مقدار خاص برای وام در نظر گرفته می‌شود و این مقدار با توجه به تعداد افراد در خانواده محاسبه می‌شود. به این ترتیب، سقف تسهیلات با کارت یارانه به میزان دریافتی یارانه تعیین می‌شود.

بانک مرکزی، حداکثر میزان وام فوری با کارت یارانه را تا ۲۰ میلیون تومان تعیین کرده است. این حداکثر مبلغی است که می‌توان به وسیله کارت یارانه به خانواده‌ها اختصاص داد و مهلت بازپرداخت این مبلغ تا ۳۶ ماه برای خانواده‌های چهار نفره می‌باشد.

توجه: این سیاست‌ها و مقررات ممکن است در آینده تغییر کنند.

نحوه بازپرداخت وام فوری با کارت یارانه هدیه روز پدر چگونه است؟

سیستم بازپرداخت وام فوری با استفاده از کارت یارانه به گونه‌ای طراحی شده است که به دلیل جریان غربال‌گری یارانه‌بگیران، امکان قطع یارانه برای متقاضیان وجود دارد. در این شرایط، بانک‌ها اختیار دارند که علاوه بر ارائه کارت یارانه، سفته و تضمین‌های دیگر را از درخواست‌کننده دریافت کنند. حتی این امکان نیز وجود دارد که برای بازپرداخت وام، از حسابی که یارانه به آن واریز می‌شود، هر ماه قسط وام کسر شود. دوره بازپرداخت تسهیلات با کارت یارانه، ۳۶ تا ۶۰ ماهه تعیین شده و نرخ سود آن نیز ۱۸ درصد است.

آنچه دیگران میخوانند
  • زهرا بهمنیار ارسالی در

    برای گرفتن وام ۵ میلیونی برای ثبت نام شماره همراه کد کشوری چه کدی است لطفا اعلام کنید واقعا وام میدن تا به حال نگرفتم اینم برای پیش پرداخت خانه میخواهم اگر جور نشه با بیست میلیون کی خانه به من میده

  • روح الله نصریان ارسالی در

    خیلی خوبه اگر راست باشه و وام بدید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی