کد مطلب: 30935

کرمان موتور | ثبت نام کرمان موتور

حراج کرمان موتور؛ ثبت نام بدون قرعه کشی کی ام سی x۵ | سوگولی جدید کرمان موتور را 300 میلیون ارزانتر بخرید

کرمان موتور دور جدید فروش فوری و بدون قرعه کشی خود را از فردا آغاز خواهد کرد. شرایط خرید محصول جدید و آس کرمان موتور را در ادامه با هم می خوانیم.

حراج کرمان موتور؛ ثبت نام بدون قرعه کشی کی ام سی x۵ | سوگولی جدید کرمان موتور را 300 میلیون ارزانتر بخرید

دور جدید ثبت نام نقد و اقساطی کرمان موتور آغاز شد.کرمان موتور برای رفاه حال مشتریان خود فروش اقساطی با شرایط رویایی گذاشته است.ثبت نام دور جدید فروش اقساطی کرمان موتور ویژه آذر 1402 و با تحویل فوری آغاز شد.در خبر زیر شرایط ثبت نام در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور رو با هم می خوانیم.

کرمان موتور

فروش کی ام سی x۵ کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی x۵ را اعلام کرد.

فروش محصول جدید کرمان موتور از فردا هفتم آذر آغاز خواهد شد و تا پایان آذر ادامه خواهد داشت.

قیمت کی ام سی x۵ از سوی  این خودرو یک میلیارد و ۳۲۹ میلیون و یکصد هزار تومان و زمان تحویل اسفندماه اعلام شده است.

کی ‌ام سی ایکس ۵ (KMC X۵) یکی از جدیدترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که به واسطه طراحی بسیار مدرن چهره و همچنین نمای مجلل کابین به همراه برخورداری از امکانات روز و توان فنی مناسب، می‌تواند در اولویت خریداران شاسی بلندهای شهری میان‌قیمت در بازار ایران قرار بگیرد.

ماشین کی ‌ام ‌سی X۵ از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت TGDi قدرتی برابر ۱۷۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر دریافت می‌کند. این میزان گشتاور از دور موتور ۱۸۰۰ دوردردقیقه در دسترس است و می‌تواند شتاب اولیه مهیجی برای کاربران این خودرو به ارمغان بیاورد. ضمنا موتور کی ‌ام ‌سی x۵ به کمک یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT نیروی خود را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

کرمان موتور

مشخصات فنی کی ام سی X5 کرمان موتور

همان طور که پیش تر گفته شد برای X5 هم قرار است از همان موتور ۱.۵ لیتری توربو با تزریق مستقیم سوخت (TGDI) استفاده شود که می تواند ۱۷۲ اسب بخار توان و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. توان و گشتاور تولیدی هم از طریق یک گیربکس دوکلاچه ۶ سرعته خشک به چرخ های جلو می رسد.

امکانات ایمنی کی ام سی ایکس ۵ کرمان موتور

از امکانات ایمنی نام برده شده در کاتالوگ رسمی کی ام سی X5 می توان به ۴ ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سرپایینی، کنترل کشش، TPMS و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

کرمان موتور

امکانات رفاهی کی ام سی X5 کرمان موتور

مهم ترین امکانات و آپشن های رفاهی ایکس ۵ کرمان موتور عبارتند از صندلی برقی راننده با مموری موقعیت صندلی و آینه های جانبی، قابلیت اتصال مولتی مدیا از طریق اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو و ساب ووفر، گرم کن صندلی های جلو، فرمان D کات، کولباکس کنسول میانی جلو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سنسور باران، سنسور نور، سقف پانوراما با پرده برقی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، آنتی ترپ شیشه ها، آینه های جانبی جمع شونده برقی، کامپیوتر سفری، کلاستر دیجیتال ۷ اینچی، سیستم تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، دی لایت و …

کرمان موتور

ایمنی KMC X5 کرمان موتور

سهول X6 به خودی خود در هیچ تست تصادفی شرکت نکرده است؛ با این حال با توجه به اینکه این خودرو تنها یک فیس لیفت از جک S5 است، می توان 5 ستاره ایمنی C-NCAP جک را به حساب سهول یا همان KMC X5 نیز واریز کرد. البته قابل ذکر است که S5 استفاده شده در تست تصادف از 6 ایربگ بهره می برده اما X5 مونتاژی در ایران فاقد ایربگ های پرده ای است که ایمنی آن را در تصادفات جانبی تحت الشعاع قرار می دهد. همچنین وجود سیستم های کمک رانندگی نظیر سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم ضد واژگونی، سیستم کمک حرکت در سربالایی HAC، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی HDC، رادار بین خطوط و سیستم هشدار تصادف از جلو می توانند تا حدودی خیال راننده و سرنشینان را بابت ایمنی این خودرو راحت کنند.

کرمان موتور

کی ام سی ایکس 5 در زمینه آپشن ها و امکانات رفاهی عملکرد خوبی دارد و حتی از نسخه قبلی خود نیز امکانات بیشتری را در اختیار خریداران قرار می دهد؛ مواردی نظیر شیشه بالابر های برقی، آینه های جانبی تاشونده برقی، سانروف، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 12.5 اینچی و کلید های کنترل از روی فرمان، کروز کنترل، سنسور نور، سنسور باران، صندلی راننده با تنظیم برقی و مموری صندلی، گرمکن صندلی های جلو، صفحه کیلومتر دیجیتالی، دسته دنده الکترونیکی، دوربین ثبت وقایع، ترمز پارک برقی و اتوهلد آپشن های شاخصی هستند که روی کراس اور جدید کرمان موتور به چشم می خورند.

کرمان موتور

طراحی ظاهری KMC X5 کرمان موتور

KMC X5 در نگاه اول طراحی کاملا متفاوت و مدرنی دارد. با این حال، با اندکی دقت به راحتی می توانیم جک S5 بودن این خودرو را به راحتی تشخیص دهیم!

نمای جلوی KMC X5 تشکیل شده از یک سپر با جلوپنجره ای ذوزنقه ای و بسیار بزرگ که چراغ های اصلی به سبک کار شده در سپر در دو طرف آن قرار گرفته اند. دو دی‌لایت بزرگ با طراحی نوین و متفاوت نیز در قسمت فوقانی چراغ ها قرار گرفته اند.

کرمان موتور

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی