کد مطلب: 37939

فال ابجد | فال ابجد روزانه | فال ابجد دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳

فال ابجد روزانه دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ | این روزها طالعت روشن است !

در این پست با فال ابجد روزانه دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ | این روزها طالعت روشن است !

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد.

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ج ب

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

به هر آنچه که برای آن نیت کرده‌ای خواهی رسید. پروردگار غم و رنج را از تو دور کرده و مال و ثروتی نصیبت خواهد شد. سعی کن که با دیگران وارد جمگ و درگیری نشوی البته اگر هم منازعه‌ای پیش بیاید برنده آن تو خواهی بود. عبادت خدا را فراموش مکن تا چیزی که از دست داده‌ای را به دست بیاوری

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ د ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

این روزها بهترین زمان برای انجام معاملات تجاری است. نگران نباش که در همه زمینه‌های مادی سود خواهی کرد. اگر به دنبال کسب مال حلال باشی تمام کارهای تو روبه راه خواهند شد. سفری که در پیش داری را به تعویق نینداز چرا که از آن سود خواهی برد. با توکل به خدا گره از کار و مشکلاتت برطرف خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب ج د

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

اوضاع خوبی داری به شرط اینکه راز دلت را برای نامحرمان بازگو نکنی. عده‌ای منتظر فرصت برای ضربه زدن به تو هستند. بسیار مراقب رفتارت با دیگران باش. نگران پول‌هایی که از دست داده‌ای مباش چرا که با توکل به خدا دوباره بدستشان می‌آوری. مطمئن باش که روزهای بسیار بهتری در انتظارت هست.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب ج آ

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

بهتر است نیتی که در سر داری را انجام ندهی چرا که در آینده موجب تشویش و نگرانی تو خواهد شد. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون گردان. اگر در این روزها مسافری در سفر داری نگران وضعیتش نباش. به لطف خداوند صحیح و سالم خواهد برگشت. توکل به خدا داشته باش اوست که ناظر و شاهد همه کارهاست و انشالله به مقصودت خواهی رسی.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب د ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

اگر این روزها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنی نگران نباش. به زودی همه چیز حل خواهد شد فقط نباید از دیگران بیش از حد انتظار و توقع داشته باشی. اگر با کسی دچار دعوا و خصومتی شده‌ای در صورتی که صبر پیشه کنی همه چیز به نفع تو تمام خواهد شد. شخصی به شما پیشنهاد کاری می‌دهد، توصیه می‌شود که آن را بپذیرید.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ب ب آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

صبر پیشه کنید تا نیتتان برآورده گردد. به قول قدیمی‌ترها عجله کار شیطانه و با آن نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید. اگر منتظر شنیدن خبر از جانب شخص خاصی هستید، به زودی خبر از او به شما می‌رسد. قصد فروش کالا یا ملکی را دارید، بهتر است صبر کنید و این فروش را به تعویق بیندازید. نگران اوضاع آینده نباش که با توکل به خدا آینده در دستان توست.

فال ابجد

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: آ ب آ

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

هر چند که کارهایت به زودی سر و سامان می‌گیرد ولی این روزها طالعت چندان روشن نیست. تنها با همت و اراده خود می‌توانی به آنچه که طالب آنی برسی. به جز خداوند بر کس دیگری تکیه نکن. بهتر است در زندگی از بدگویی دیگران دوری کنی چرا غیبت و بد ذاتی نتیجه‌ای چز دردسر در آینده نخواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع روشن و نیکویی داری. درهای رحمت الهی به زودی به رویت باز شده و می‌توانی از آن‌ها بهره ببری. نگران نباش که به عزت و مقام نیکویی خواهی رسی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن که خیر تو در آن است.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: د آ آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

با همت بلند و اراده آهنینت می‌توانی به مراد دلت برسی. نزدیک به قله موفقیت هستی و تنها یک قدم تا رسیدن به آن فاصله داری. نیت پاک داشته باش تا خداوند در مواقع سختی دستت را بگیرد. اگر مال یا چیزی را از دست داده‌ای گله نکن چرا که خداوند بهتر از هرکس صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د ب ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خوب است. بهتر است انجامش دهی چرا که در آن به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. نگران نباش که غم‌ها و سختی‌ها از تو دور خواهند شد. از گفتن راز دلت به دیگران بپرهیز. فاش شدن رازها ممکن است در آینده برایت مشکل ساز شود. در همه امور از یاد خدا غفلت مکن که او بهترین راهنمای زندگی است. 

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د د ب

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

نگران وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ای نباش بالاخره زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. از تعجیل و شتاب در کارها بپرهیز تا همه چیز روال خودش را طی کند. فردی حرفی به تو زده که از آن بسیار دلخوری و دلت به درد آمده است. این شخص خیلی زود از حرف خود پشیمان شده و عذرخواهی خواهد کرد. برای پیشرفت در کار فقط به خدا توکل کن.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ب د

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

از جایی که فکرش را هم نمی‌کنی روزی حلالی بدستت می‌رسد. بهتر است قدردان این نعمت و امداد غیبی باشی. خیانت و دورویی را کنار گذار چون به شدت از آن آسیب و صدمه می‌بینی. از سفر دراز و طولانی پرهیز کن چرا که به رنج و زحمت بسیار خواهی افتاد. مراقب رفتار اطرافیانت باش سعی کن با بی‌تفاوتی از کنارشان عبور کنی.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی