کد مطلب: 37950

فال قهوه | فال قهوه جدید | فال قهوه دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳

فال قهوه روزانه دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ | اگر مجرد هستید وارد رابطه عاشقانه می شوید !

در این پست با فال قهوه روزانه دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال قهوه روزانه دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ | اگر مجرد هستید وارد رابطه عاشقانه می شوید !

فال قهوه نوعی طالع بینی برای پیش بینی یا دریافت نگرش درباره بخت و اقبال است. به یاد داشته باشید که فال قهوه فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت.

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: دسته گل

دسته گل تعبیری از همبستگی و خدمت به دیگران است. شما جایگاه و موقعیت ویژه‌ای در زندگی به دست خواهید آورد. به علاوه، دسته گل می‌تواند نشانگر اشتباه و خطا باشد. بهتر است قبل از شروع هر کار، عوامل شکست را به دقت ارزیابی کنید.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: کرگدن

کرگدن نمادی از شِکوه، شکایت و غرولند است. دیدن کرگدن در فال قهوه بدین معناست که شما فردی هستید که به جای اینکه انرژی خود را بر چیز‌های درست و واقعی متمرکز کنید، از اشتباهات و خطا‌های موجود در اطراف خود ناله و شکایت می‌کنید. بهتر است یاد بگیرید از دیدگاهی متفاوت به مسائل نگاه کنید.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: چمن

مشاهده چمن در فال قهوه بدین معناست که شما کاملا سلامت بوده و با تلاش و کوشش می‌توانید به ثروت دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید که از ثروت خود برای کمک به دوستان و آشنایان نیز استفاده کنید. به طور کلی چمن نمادی از وفور و فراوانی است.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: پرستو

نماد پرستو نشانگر محبت، علاقه و توجه نسبت به دوستان و خانواده است. این نماد در فال قهوه نشان می دهد زمانی که پای خانواده و دوستانتان در میان است، شما فردی بامحبت و دلسوز هستید.  

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: بوسه

به طول کلی بوسه از نماد‌های مثبت در فال قهوه ‌است، اما تفسیر آن به عوامل شخصی بسیاری بستگی دارد. برای مثال اگر مجرد باشید و در فنجان خود شمایل بوسه را مشاهده کنید، احتمال اینکه در آینده‌ای نزدیک وارد رابطه‌ای عاشقانه شوید بسیار زیاد است. اما اگر در حال حاضر در رابطه هستید، در آینده به او نزدیک‌تر می‌شوید و رابطه شما صمیمی تر می شود. اگر شما متاهل هستید و نقش یک لب در حالت بوسه را در فنجان قهوه مشاهده کردید، یعنی عشق شما بیشتر از قبل می‌شود یا اگر با همسرتان مشکللاتی دارید، به زودی این مشکلات حل خواهند شد.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: شمشیر

شمشیر نمادی از قدرت، اقتدار، توانایی، حمایت، حفاظت و شجاعت است. از این رو، دیدن شمشیر در فال قهوه بدین معناست که شما به خاطر توانایی و شجاعتی که از خود نشان داده اید، اکنون دارای قدرت و اقتدار هستید و در نتیجه می‌توانید از اطرافیان خود محافظت کنید.

فال قهوه

فال قهوه روزانه متولد مهر

 نقش شکل گرفته در فنجان: گوی

گوی نمادی از پذیرش، برابری، همبستگی و هماهنگی است. از این رو، دیدن گوی در فال قهوه بدین معناست که شما با تمام دوستان خود رفتاری مشابه و برابر دارید. شما برای آن‌ها فخرفروشی نکرده و به دیده تحقیر به آن‌ها نگاه نمی‌کنید.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: شمشیر هلالی

شمشیر هلالی نمادی از پایان، تباهی و مرگ است. از این رو مشاهده شمشیر هلالی در فال قهوه بدین معناست که هر لحظه ممکن است چیزی در زندگی شما به پایان برسد که شما را ناراحت و غمگین خواهد کرد.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: عقرب

عقرب نمادی از تباهی، شور و شوق، عشق و رابطه جنسی است. دیدن عقرب در فال قهوه بدین معناست که شما توانایی کمک به دیگران را دارید. فقط به یاد داشته باشید که بدون منت و توقع آن را انجام دهید.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: کفش پاشنه بلند

همانطور که تعبیر خواب کفش پاشنه بلند راهی که فرد در زندگی برمی گزیند، می باشد، دیدن دیدن کفش پاشنه بلند در فال قهوه نیز نمادی از سفر یا یک شروع جدید یا نشانی از واقعه و بروز یک ارتباط جدید است.    دیدن کفش پاشنه بلند تزیین شده: موفقیت در کارهای آتی دیدن کفش پاشنه بلند کژوال و پیاده روی: موفقیت در کارهای گروهی مشاهده کفش پاشنه بلند بنددار: احتمال ایجاد یک رابطه جدید پنجه کفش پاشنه بلند به سمت دسته فنجان باشد: اخراج یا رانده شدن از جایی حاله ای در نزدیکی کفش پاشنه بلند باشد: اتمام کار با خوشی و رضایت کفش پاشنه بلند یا چکمه در فال قهوه واضح باشد: حفاظت و ایمنی از خطر کفش پاشنه بلند بدشکل و پاره پوره باشد: رسوایی و بدنامی 

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: آتش

نماد آتش بسته به نیت فال گیرنده و شرایط زندگی او و شکل آتش در فنجان متفاوت خواهد بود. مثلا نقش شعله آتش شبیه تعبیر و تفسیر مشعل در فال قهوه  بیشتر به موفقیت در کسب و کار و پیشرفت اشاره دارد اما شکل آتشفشان در فال قهوه بیشتر به معنای خشم و طغیان خواهش های نفسانی است که باید کنترل شود.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: نوزاد

نمایان شدن نقش نوزاد در قسمت بالای فنجان نشان دهنده ی آغازی موفقیت آمیز و شاد در هر زمینه ای است که برای آن نیت کرده اید. شاید پروژه ای کاری و خلاقانه یا ارتباطی پاک با فردی باشد. اگر یک زن متاهل این نشانه را ببینید ممکن است خبر از بارداری او بدهد. دیدن جنین و نوزاد در میانه فنجان قهوه، از اتفاقی خوشایند یا شروعی خوب که در آینده ای نزدیک رخ می‌دهد خبر می‌دهد. به زودی تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد می شود که همراه با شادی خواهد بود.          

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی