کد مطلب: 38769

وضعیت بازار خودرو امروز پس از حمله اسرائیل به ایران | دو محصول پرطرفدار ایران خودرو میلیاردی شد

وضعیت بازار خودرو امروز پس از حمله اسرائیل به ایران متحول شده و متفاوت‌تر از روزهای گذشته گزارش می‌شود.

وضعیت بازار خودرو امروز پس از حمله اسرائیل به ایران | دو محصول پرطرفدار ایران خودرو میلیاردی شد

قیمت خودرو امروز ۶ آبان ۱۴۰۳ در تعداد زیادی از محصولات داخلی و مونتاژی نوسانی است. ورود دو محصول ایران خودرو به کانال میلیاردی از ابتدای هفته جاری مورد توجه قرار گرفت.

وضعیت بازار خودرو امروز پس از حمله اسرائیل به ایران متحول شده و متفاوت‌تر از روزهای گذشته گزارش می‌شود. اما با وجود کاهشی شدن قیمت ارز، بازار خودرو در برابر آن مقاومت کرده و بیشتر محصولات مونتاژی و داخلی روند صعودی به خود گرفتند.

5085009

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی طبق داده‌های اعلامی در تعدادی زیادی از محصولات با شیب مثبت روبه‌روست.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یکی از خودروهایی است که در کانال میلیاردی در بازار معامله می‌شود. این خودرو از دیروز تا صبح امروز پنج میلیون تومان گران شده تا به قیمت یک میلیارد و دو میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.

تارا دستی V۱ با مدل ۱۴۰۳ تعادل خود را همانند سایر محصولات این شرکت از دست داده است. این سدانِ کلاس C که بر پلتفرم پژو ۳۰۱ ساخته شده امروز با رشد ۱۴ میلیون تومانی از کانال ۷۰۰ میلیون تومان خارج شد تا با قیمت ۸۰۷ میلیون تومان به فروش برسد.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما به عبارتی نمونه فیس‌لیفت‌شده از ۲۰۶ به حساب می‌آید که بر مبنای مدل ۲۰۷ به روز رسانی شده است. خودروی مذکور یکی از محصولات محبوب ایران‌خودروست که با قیمت بالای یک میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود. این خودرو امروز با رشد ۲۰ میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قرار گرفت.

خودروی سهند S که به تازگی راهی بازار داخلی شده امروز برخلاف سایر محصولات داخلی روند نزولی را به خود گرفته است. این محصول با افت ۳.۵ میلیون تومانی در بازار به قیمت ۴۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شاهین اتوماتیک G خودرویی با ظاهر ساده و امکانات رفاهی مناسب، امروز ۱۳ میلیون تومان گران شده و در محدوده ۸۳۰ میلیون تومان قرار گرفته است.

5085010

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اکثر محصولات با تغییر قیمت روبه‌رو شد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور، امروز تغییر قابل توجهی داشته است. این خودرو امروز ۹۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

    متقاضیان خرید خودروهای وارداتی بخوانند| آخرین مهلت افتتاح حساب وکالتی؛ این گروه امکان ثبت‌نام‌ ندارند

X۳۳ کراس (اتوماتیک) یکی از اتومات‌های بازار داخلی که توسط ایران خودرو عرضه و تولید می‌شود. این خودرو با افزایش ۲۹ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات مدیران خودرومحسوب می‌شود که با افت ۲۵ میلیون تومانی در کانال دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود./ تجارت نیوز

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی