کد مطلب: 38047

وام | وام خریدکالا | وام ۱۰۰ میلیونی

روش دریافت آنلاین وام 100 میلیونی با اقساط 3 میلیونی | متقاضیان وام این فرصت ویژه را از دست ندهند !

یکی از طرح‌های تسهیلاتی خرید کالای بانک آینده، طرح «طراوت» است که به مشتریان دارای سپرده بلندمدت تعلق دارد. سقف این وام خرید کالا 100 میلیون تومان اعلام شده است.

روش دریافت آنلاین وام 100 میلیونی با اقساط 3 میلیونی | متقاضیان وام این فرصت ویژه را از دست ندهند !

وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده برای آن دسته از افرادی است که قصد خرید کالا از فروشگاه‌های طرف حساب بانک آینده را دارند. سقف سود این وام به 23 درصد می‌رسد. متقاضیان به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی مورد نظر را به بانک معرفی کنند. حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت این وام 36 ماه اعلام شده است. وام گیرندگان باید توجه داشته باشند که بعد از دریافت این تسهیلات امکان استفاده از حساب خود را ندارند و حسابشان مسدود خواهد شد.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این وام 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان خواهد بود.

آیا امکان دریافت وام 100 میلیونی بانک آینده به شکل غیرحضوری وجود دارد؟

افرادی که به این تسهیلات نیاز دارند اما امکان حضور در یکی از شعب بانک آینده را ندارند، می‌توانند به صورت غیرحضوری برای آن درخواست بدهند. به این منظور متقاضیان باید به سامانه پیشخوان مجازی ویژه مشتریان بانک یا ساتا مراجعه کنند و ثبت نام داشته باشند. بعد از ثبت نام، از طریق یکی از این دو سامانه امکان تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است، متقاضیان با وام دریافتی امکان خرید اینترنتی و غیرحضوری انواع کالا و محصولات را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده دارند./رده

وام فوری

جزئیات وام طرح 67 بانک صادرات

حداقل مبلغ پرداختی طرح تسهیلاتی «67» با پشتوانه حساب کوتاه‌مدت بانک صادرات، پنج میلیون تومان و سقف آن نیز 200 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان دریافت این طرح می‌توانند با افتتاح سپرده کوتاه‌مدت در این بانک، تا 80 درصد مبلغ سپرده خود از بانک صادرات وام دریافت کنند.

گفتنی است، متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات در این طرح شرکت می‌کنند با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت، بابت سرمایه‌گذاری سود هفت درصدی دریافت خواهند کرد که ماهانه پرداخت می‌شود.

مبلغ اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات چقدر است؟

افراد واجد شرایط که بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «67» با پشتوانه حساب کوتاه‌مدت بانک صادرات را با نرخ سود 6 درصدی و حداکثر دوره بازپرداخت آن، یعنی 36 ماه دریافت کنند، باید در هر ماه، 6 میلیون و 84 هزار تومان قسط بپردازند. در نتیجه، مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده به بانک در پایان زمان بازپرداخت به 218 میلیون و 606 هزار تومان می‌رسد.

وام

جزئیات دریافت وام غیرحضوری بانک صادرات

متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند با استفاده از سپینو، نئوبانک متعلق به بانک صادرات، تا سقف 300 میلیون تومان وام دریافت کنند. نکته حائز اهمیت در مورد این تسهیلات آن است که برای دریافت آن نیازی به حضور در شعب بانک صادرات نیست و متقاضیان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن سپینو، مراحل ثبت درخواست و دریافت وام را انجام دهند.

مبلغ این وام بر اساس میانگین حساب متقاضی تعیین می‌شود و سقف آن 300 میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات بین 15 تا 23 درصد و دوره بازپرداخت آن نیز حداکثر 60 ماهه است. لازم به ذکر است که برای دریافت وام تا ۵۰ میلیون تومان، حداکثر دوره بازپرداخت ۳۶ ماه است.

متقاضیان دریافت این وام باید در ابتدا یک حساب بانکی در اپلیکیشن سپینو افتتاح کنند و مبلغی را به عنوان سپرده در آن قرار دهند. حداقل سپرده موردنیاز برای دریافت این وام نیز ۱۰ میلیون تومان است. متقاضیان وام می‌توانند با معرفی ضامن، بارگزاری مدارک موردنیاز و گذراندن فرآیند اعتبارسنجی بانکی، درخواست تسهیلات خود را ثبت کنند.

مبلغ اقساط وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات چیست؟

هر قسط وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات، با نرخ سود 23 درصدی و حدکاثر دوره بازپرداخت آن، یعنی 60 ماه، به رقم هشت میلیون و 457 هزار تومان می‌رسد. به این ترتیب وام‌گیرندگان باید در پایان زمان بازپرداخت؛ مبلغ 507 میلیون تومان و 428 هزار تومان، شامل اصل و سود وام به بانک صادرات بازگردانند./تجارت نیوز

پرداخت فوق العاده ویژه وام قرض الحسنه در این ماه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورزنه گفت: این طرح با هدف رفع مشکلات اشتغال ناشی از کم آبی و خشکسالی چندین ساله مددجویان تحت حمایت، در این منطقه درحال اجرا است.

محمد حیدری با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای اجرای طرح نیروگاه خورشیدی، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۲۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط تحت حمایت شناسایی شده که از این تعداد، برای راه اندازی ۱۵۵ طرح پنل خورشیدی، تسهیلات قرض الحسنه با بیش از ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی هر طرح نیروگاه خورشیدی بیش از ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت می‌شود، گفت: راه اندازی این طرح با همکاری اداره برق، مراکز نیکوکاری، بسیج محلات و بانک‌های عامل، با هدف کمک به ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: ۲۲۵۷ میلیارد ریال مستمری و هزینه درمان در نیمه نخست امسال به مددجویان سالمند زیر پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.

مجید الهی‌راد اظهار کرد: ۲۲۳۰ میلیارد ریال از این اعتبار در قالب مستمری به مددجویان سالمند و ۲۷ میلیارد ریال نیز برای درمان مددجویان زیر پوشش پرداخت شد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی