کد مطلب: 37976

قتل فجیع گروگان در نوشهر مازندران | اعتراف آدم‌ربایان به سوزاندن جسد

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری متهمان متواری خبر داد که اقدام به آدم‌ربایی و قتل گروگان خود کرده بودند.

قتل فجیع گروگان در نوشهر مازندران | اعتراف آدم‌ربایان به  سوزاندن جسد

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: در پی وقوع یک فقره گزارش مفقودی در تیرماه امسال در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر، تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از گذشت ۳ ماه با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم و تحلیل وقایع مرتبط با مفقودی و پس از آن آدم‌ربایی، موفق به شناسایی افراد آدم‌ربا شدند.

سرهنگ قیصری اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای آدم‌ربایان فراری را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در 2 عملیات ضربتی و منسجم آنها را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی شهرستان نوشهر انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه متهمان در مواجهه با دلایل و قرائن به بزه خود مبنی بر آدم‌ربایی و قتل مقتول و سوزاندن جسد با انگیزه مال‌اندوزی و کسب ثروت اعتراف کردند، اعلام داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

منبع: ایسنا

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی