کد مطلب: 37702

فال تاروت | فال تاروت فوری | فال تاروت سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

فال تاروت سه شنبه 10 مهر 1403 | فال امروزت عالی اومده !

فال تاروت امروز سه شنبه 10 مهر 1403 را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.

فال تاروت سه شنبه 10 مهر 1403 | فال امروزت عالی اومده !

فال تاروت امروز سه شنبه 10 مهر 1403 (رویدادهای آینده)، عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیر

فروردینی ماهی جان، وقتی امروز کسی با مشکلی به سراغ شما می آید، اولین غریزه شما ممکن است قضاوت کردن باشد. اما تو کی هستی که قضاوت کنی؟ شما هم مثل بقیه ی ما بی نظم هستید. به جای اظهار نظر، فقط حمایت کنید. فقط در صورتی که واقعاً آن را بخواهند، آنچه را که احساس می کنید بگویید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت نه سکه

اردیبهشت ماهی، امروز خود را درمان کنید. آیا چیزی بوده است که شما می خواستید؟ خب دیگه دست نکش البته، هنوز هم باید در حد توان خود بمانید، اما ایرادی ندارد که کمی از خودتان لذت ببرید. شما سخت کار کرده اید و لیاقتش را دارید.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت برج

خرداد ماهی عزیز، ممکن است امروز چیزی آشکار شود که دنیای شما را کاملاً تکان دهد. شاید کسی رازی را از شما پنهان کرده باشد و همه چیز فاش شده باشد. در حالی که می توانید در غم خود غوطه ور شوید، می توانید تغییر را به عنوان اولین قدم در مسیر زندگی جدید بپذیرید. تو این قدرت را داری

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

تیرماهی جان، در حالی که شما معمولاً بیشتر عاشق هستید تا جنگنده، امروز هک های شما بیشتر شده است. شما بیش از هر زمان دیگری آماده غر زدن هستید، که ممکن است به این معنی باشد که در خطر گفتن چیزی هستید که می تواند رابطه شما با کسی را خراب کند. اگر لازم است گفته شود، همینطور باشد. در غیر این صورت ممکن است بخواهید برای امروز خلوت کنید.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت ده جام

مرداد ماهی عزیز، بعضی روزها فقط خوب هستند و این یکی از آنها برای شماست. تمام شادی امروز شما از درون می آید و هیچ چیزی نمی تواند مانع شما شود. فقط از روز لذت ببرید و رضایت را در جریان نگه دارید.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت شش سکه

شهریور ماهی عزیز، نگذارید دستاوردهای شما ناگفته بماند. شما معمولاً از ترس اینکه متکبر به نظر برسید، موفقیت های خود را برای خود نگه می دارید، اما این آخرین چیزی است که باید نگران آن باشید. شما سزاوار قدردانی هستید و تنها با فریاد زدن موفقیت های خود با غرور به آن خواهید رسید.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت زاهد

مهرماهی عزیز، وقتی نوبت به مشکلاتتان می رسد، معمولاً با رویکرد «دهکده می خواهد» پیش می روید و از دوستانتان راهنمایی می خواهید. امروز، آن را متفاوت انجام دهید. اعتماد داشته باشید که می توانید از پس هر مشکلی بر بیایید، حتی اگر مجبور باشید خودتان آن را انجام دهید. حتی ممکن است وقتی این کار را انجام می دهید، اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت شیطان

آبان ماهی ها، وسوسه چیز دشواری است. گاهی اوقات چیزی که به سمت آن کشیده می شوید برای شما خوب است. مواقع دیگر، هر چیزی جز این است. امروز مطمئن شوید که به نصیحت فرشته روی شانه خود گوش می دهید، نه شیطان. در غیر این صورت ممکن است روز را با مقدار زیادی پشیمانی به پایان برسانید.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت پادشاه سکه

آذر ماهی جان، این هفته کاری را با بر عهده گرفتن نقش رهبری با قدرت شروع کنید. حتی اگر نمی توانید رئیس آن روز باشید، حداقل می توانید رئیس زندگی خود باشید. و بچه های رئیس کارها را انجام می دهند.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت پنج چوبدست

دی ماهی عزیز؛ مراقب رقابت امروز باشید. در حالی که عاشق برنده شدن هستید، گاهی اوقات می تواند شما را از افرادی که می بازند دور کند. شاید بهتر باشد به جای تلاش برای برنده شدن به هر قیمتی، روی تقویت روابط خوب تمرکز کنید.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت سه چوبدست

بهمن ماهی عزیز، به جای تمرکز روی کارهایی که باید همین الان انجام دهید، به فکر آینده خود باشید. این احتمال وجود دارد که حداقل یک کار کوچک امروز انجام دهید که می تواند شما را یک قدم به زندگی که می خواهید زندگی کنید نزدیکتر کند. آن کار را پیدا کنید و به دنبال آن بروید.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت ارابه

اسفند ماهی های عزیز، در حالی که برخی از رویدادهای زندگی کاملاً از دست شما خارج است، این برای همه چیز صدق نمی کند. امروز، شما قدرت زیادی دارید، به خصوص اگر آگاهانه افسار را به دست بگیرید. ارابه خود را به سمت آنچه امروز و برای آینده نزدیک می خواهید هدایت کنید و چیزهای خوبی از آن حاصل خواهد شد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی