کد مطلب: 37531

فال ابجد | فال ابجد جدید | فال ابجد جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

فال ابجد روزانه جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ | فالت عالی اومده !

در این پست با فال ابجد روزانه جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ | فالت عالی اومده !

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به طور کلی آنچه در طالعت دیده شده خوب است ولی از نیتی که برای آن فال گرفته‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت به خیر شود. اگر رویایی کابوس وار دیده‌ای از آن پریشان نشو و برای کسی هم بازگو نکن. یکی از اطرافیانت که ادعای دوستی با تو را دارد، در تلاش برای صدمه زدن است. از او فاصله بگیر و حریم شخصی خود را نسبت به افراد مختلف حفظ کن.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ ب د

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

به زودی گشایشی عظیم در زندگیت رخ خواهد داد. دست به هر چه می‌زنی طلا شده و در هز پست و مقام سربلند می‌شوی. اگر تصمیم برای ازدواج، رفتن به سفر یا معاملات مادی و تجاری داری انجام بده. در هر موقعیتی که باشی بهترین‌ها برایت رقم خواهد خورد. فرزندی نصبتان می‌شود که قدمش بسیار خیر است.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب ج ج

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

با مشکلات زیادی روبرو بوده و در حال مبارزه با آن‌ها هستی. بهتر است متواضع باشی و خودخواهی را کنار گذاری. اصرار بیش از حد به یک موضوع نتیجه مطلوبی برایت نخواهد داشت. اگر قصد انجام معاملات پولی داری توصیه می‌شود به زمان دیگری موکول کنید. این روزها طبیعی است همه چیز بر وفق مرادتان نباشد.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب د د

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

به نظر می‌رسد اوضاع چندان بر وفق مرادت نیست. توصیه می‌شود از خواسته و نیتی که داری منصرف شوی چون چندان به صلاح تو نیست. البته این اوضاع و موقعیت موقتی است و به زودی همه چیز حل خواهد شد. مراقب خودت باش و به خدا توکل کن تا از شر فتنه دشمنانت در امان بمانی. اگر کسی تو را نصیحت کرد برای آن گوش شنوا داشته باش.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: د د ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که در سر داری خوب است ولی به زودی به نتیجه نخواهد رسید. صبور باش و تا چهل روز دیگر شکیبایی کن. خداوند پاداش صبر و بردباری تو را خواهد داد. آنچنان گشایشی در زندگی برایت رخ خواهد داد که خودت هم انتظارش را نداری. بر سر دو راهی مانده‌ و باید تصمیم مهمی بگیری. نگران نباش که هر تصمیمی بگیری در آن موفق خواهی شد.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ج ج آ

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

نیت بسیار بزرگی در سر داری که به آن خواهی رسی. گشایش مالی نسبتا خوبی برایت پیشبینی می‌شود. به تازگی کار جدیدی را آغاز کردی که بی شک در آن موفق خواهی شد. بهتر است نگرانی‌ها و دلشوره‌ها را از سرت بیرون کنی. هر آنچه در فالت دیده می‌شود سراسر خیر و نیکی است. اگر از دوری فردی ناراحت هستی، او را به خودش رها کن. تو کارهای بسیار مهمتری در زندگی داری که باید انجامشان دهی. 

فال ابجد

 

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج د ب

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

طالع چندان روشنی برایت پیش بینی نمی‌شود. بهتر است در این دوره زمانی از انجام هر گونه معامله تجاری دوری کنی چرا که ضرر خواهی کرد. از قصد و نیتی که برای آن فال گرفته‌ای صرف نظر کن. مراقب فتنه اطرافیان باش تا این روزهای سخت هم سپری شود. شک نداشته باش که بعد از هر سختی آسانی است.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

تغییراتی در پیش داری که با توکل به خدا و همت خودت به خوبی پیش خواهد رفت. به طور کلی اوضاع بر وفق مرادت هست ولی نباید به همه چیز و همه کس اعتماد کنی. آینده روشنی در انتظارت هست مه نباید با سهل انگاری و بی‌تجربگی آن را خراب کنی. پس مراقب رفتار و اعمالت باش.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج آ‌ د

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

بهتر است در زندگی صبور باشی. تعجیل در کار نه تنها موثر است بلکه نتیجه را تحت تاثیر قرار داده و آن را بدتر خواهد کرد. خداوند همه بندگانش را دوست دارد پس نگران مشکلات به وجود آمده نباش. به جای تشویش، دلشورگی و نا آرامی، به خودت فرصت بده تا راه موفقیت به رویت باز شود.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د ج ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بهتر است در این روزهای پر خیر و برکت خود را به خدا نزدیک کنی تا به آرامش برسی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو خواهد رسید. این خبر می‌تواند در مورد پیدا شدن گمشده‌ای یا وصول طلبی قدیمی باشد. شخصی مشکل آفرین کنارت وجود داشته که باید از آن فاصله بگیری. با مشورت گرفتن از دوستان قابل اعتماد می‌توانی در معامله‌های تجاری سود زیادی کسب کنی، پس از آن‌ها غافل مباش.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بهتر است دریا دل باشی و دلخوری‌های کوچک و بزرگ را کنار گذاری. درهای رحمت الهی به رویت گشوده خواهند شد و روزی تو افزایش می‌یابد. هرگز در زندگی متکبر و مغرور نباش تا خداوند کارهایت را رو به راه کند. اگر قصد سفر کرده ای آن را انجام بده چرا که برای تو سود و منفعت خواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که برای آن فال گرفته‌ای نتیجه خوبی خواهد داشت. همواره افرادی هستند که به تو حسادت می‌کنند ولی تو باید با بیخیالی از کنار آن‌ها عبور کنی. متاسفانه فردی که به او علاقه دارید ارزشی برایت قائل نیست پس بهتر است او را کنار گذاری. اگر قصد انجام معامله‌ای داری، حتما انجام بده چون سود و منفعت خوبی به تو خواهد رسید.    

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی