کد مطلب: 37389

سایپا | سایپا کوییک | سایپا فروش فوق العاده

فروش فوق العاده خودروی خوش قیمت و جوان پسند سایپا | زیر قیمت بازار سوار کوییک شوید + جزییات ثبت نام

گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه (چهارم مهر ماه) طرح فروش خودرو کوییک GXR-L پارس‌خودرو را اجرایی می‌کند.

فروش فوق العاده خودروی خوش قیمت و جوان پسند سایپا | زیر قیمت بازار سوار کوییک شوید + جزییات ثبت نام

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای افزایش عرضه محصولات و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت اجرایی کند.

در این طرح فروش که از روز چهارشنبه هفته جاری (چهارم مهر ماه) آغاز می‌شود، متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت فرصت دارند که از طریق سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

​طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت پیش ثبت‌نام انجام و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

همچنین در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به صورت پیش‌ثبت‌نام، ثبت‌نام انجام و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از ستاد نوسازی خودروهای فرسوده امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می‌شود.

یادآوری می شود متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس قید شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند. 

​گفتنی است که این ششمین دوره از عرضه محصول کوییک GXR-L در سال جاری است./ایسنا 

کوییک

معرفی خودرو کوییک دنده ای

کوییک معمولی یا همان کوییک دنده‌ ای اولین و ساده‌ترین تیپ این خودرو است و کوییک دنده‌ای اولین و ساده‌ترین تیپ کوییک است.

پس از آن سایپا تیپ های دیگری از جمله کوییک R، کوییک S، کوییک اتوماتیک پلاس و کوییک G را معرفی کرد که هر کدام از نظر ظاهری، امکانات رفاهی و مشخصات فنی تفاوت هایی دارند.

در طراحی ظاهری این خودرو تفاوت زیادی با سایر تیپ ها دیده نمی شود.همچنین بدنه کوییک دنده‌ای برخلاف برخی از تیپ های کوییک، تک رنگ است. 

داخل کابین کوییک دنده‌ای شباهت زیادی با ساینا دارد. این تیپ از کوییک که ارزان ترین تیپ آن به حساب می آید امکانات رفاهی کمتری نسبت به سایر تیپ های دیگر کوییک دارد.

یکی از نکات مثبت داخل کابین این خودرو استفاده از قطعات دکوراتیو کروم است.

کابین از نظر ارگونومی قابل قبول ارزیابی می شود اما جنس قطعات به کار رفته در داشبورد و کابین کیفیت پایینی دارند و به علت اینکه در بیشتر قسمت ها از پلاستیک خشک استفاده شده در مدت کمی کابین خودرو به صدا می افتد.

فضای اتاق خودرو نیز تنها در ردیف جلو مناسب بوده و ردیف عقب برای افراد بلند قامت آزار دهنده خواهد بود.

در بخش مشخصات فنی، این خودرو از پیشرانه معروف M15 ساخت شرکت مگاموتور بهره می برد.

این پیشرانه 4 سیلندر 8 سوپاپ 1/5 لیتر حجم داشته و توانایی تولید حداکثر 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور را دارد. همچنین جعبه دنده این خودرو نیز از نوع 5 سرعته دستی است که نیروی پیشرانه را به چرخ های جلوی خودرو منتقل می کند.

از امکانات رفاهی این تیپ می توان به سیستم صوتی با پشتیبانی از USB CD و چهار بلندگو، چراغ مه شکن جلو و عقب، سیستم تهویه دستی، روکش صندلی پارچه‌ای، صندلی عقب تاشو، ایزوفیکس و آینه جانبی با تنظیم برقی اشاره کرد.

کوییک

معرفی کوییک R پلاس اتوماتیک

کوییک R پلاس اتوماتیک جدیدترین عضو خانواده کوییک سایپا است که برای اولین بار فروش آن در شهریورماه 1401 آغاز شد. این خودرو از نظر ظاهری تفاوتی با کوییک R دنده‌ای ندارد و تنها در برخی قسمت های فنی و امکانات رفاهی فرق هایی با دیگر برادرانش دارد. این خودرو در کلاس هاچ بک کراس ها قرار دارد که بر روی پلتفرم نام آشنای X200 طراحی شده است.

کشور تولید کننده

ایران

مدل های موجود در ایران

1400 - 1397

شرکت گارانتی/خدمات دهنده

سایپا یدک

کلاس بدنه

هاچ بک

کلاس اتومبیل

B Segment

نوع شاسی

یکپارچه

مزایا و معایب

+ هزینه نگهداری پایین

+ آپشن های بیشتر نسبت به سایر مدل ها

+ فراوانی قطعات و خدمات پس از فروش مناسب

- پلتفرم قدیمی

- ایمنی پایین

- نفوذ صدای موتور به کابین

- کیفیت ساخت پایین

مشخصات فنی کوییک R پلاس اتوماتیک

در بخش مشخصات فنی کوییک +R اتومات با پیشرانه‌ای مشابه دیگر اعضای خانواده کوییک و تنها با برخی تفاوت های جزئی روانه بازار شده است. پیشرانه این خودرو با کد M15 شناخته می شود که یک پیشرانه 4 سیلندر 8 سوپاپ 1.5 لیتری است. این پیشرانه توانایی تولید 87 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور را دارد. دریچه گاز در این خودرو به صورت برقی کنترل می شود و همین تغییر سبب شده تا گشتاور این خودرو نسبت به تیپ های قبلی میزان بسیار کمی افزایش پیدا کند. البته از سوی دیگر این تغییرات باعث شده تا مصرف سوخت ترکیبی از 7.1 به 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر برسد. جعبه دنده این خودرو نیز از نوع اتوماتیک CVT است که نیروی تولید شده توسط پیشرانه را به چرخ های جلو منتقل می کند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی