کد مطلب: 37164

فال ابجد | فال ابجد جدید | فال ابجد چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | چه چیزی در فال امروزت آمده ؟

در این پست با فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | چه چیزی در فال امروزت آمده ؟

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد.

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ج ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نتیجه فالت به طور کلی خوب است. با توکل به خدا برای نیتی که در دل داری تلاش کن و بر تصمیمت مصمم باش. گشایشی در رزق و روزی برایت فراهم است ولی به دلیل آزرده خاطر کردن یکی از اطرافیانت از این نعمت بی‌نصیب مانده‌ای. بهتر است برای عذرخواهی از او قدم بگذاری. از همنشینی با افراد تنگ نظر دوری کن و به خدا پناه ببر تا از شرشان دور بمانی.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ د ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به طور کلی آنچه در طالعت دیده شده خوب است ولی از نیتی که برای آن فال گرفته‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت به خیر شود. اگر رویایی کابوس وار دیده‌ای از آن پریشان نشو و برای کسی هم بازگو نکن. یکی از اطرافیانت که ادعای دوستی با تو را دارد، در تلاش برای صدمه زدن است. از او فاصله بگیر و حریم شخصی خود را نسبت به افراد مختلف حفظ کن.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ج ج ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نگران نباش که آینده‌ای نیکو در انتظار توست. اگر کمی اراده داشته باشی به آنچه که مراد دلت هست خواهی رسی. از مکر و حیله بدخواهان به دور بوده و مشکلی در آینده برایت پیش نخواهد آمد. طلب کمکی از اطرافیانت کرده‌ای که پاسخ مثبتی دریافت می‌کنی

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب ج ج

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

با مشکلات زیادی روبرو بوده و در حال مبارزه با آن‌ها هستی. بهتر است متواضع باشی و خودخواهی را کنار گذاری. اصرار بیش از حد به یک موضوع نتیجه مطلوبی برایت نخواهد داشت. اگر قصد انجام معاملات پولی داری توصیه می‌شود به زمان دیگری موکول کنید. این روزها طبیعی است همه چیز بر وفق مرادتان نباشد.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب د ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

اگر این روزها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنی نگران نباش. به زودی همه چیز حل خواهد شد فقط نباید از دیگران بیش از حد انتظار و توقع داشته باشی. اگر با کسی دچار دعوا و خصومتی شده‌ای در صورتی که صبر پیشه کنی همه چیز به نفع تو تمام خواهد شد. شخصی به شما پیشنهاد کاری می‌دهد، توصیه می‌شود که آن را بپذیرید.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: آ ب آ

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

هر چند که کارهایت به زودی سر و سامان می‌گیرد ولی این روزها طالعت چندان روشن نیست. تنها با همت و اراده خود می‌توانی به آنچه که طالب آنی برسی. به جز خداوند بر کس دیگری تکیه نکن. بهتر است در زندگی از بدگویی دیگران دوری کنی چرا غیبت و بد ذاتی نتیجه‌ای چز دردسر در آینده نخواهد داشت.

فال ابجد

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: د د ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که در سر داری خوب است ولی به زودی به نتیجه نخواهد رسید. صبور باش و تا چهل روز دیگر شکیبایی کن. خداوند پاداش صبر و بردباری تو را خواهد داد. آنچنان گشایشی در زندگی برایت رخ خواهد داد که خودت هم انتظارش را نداری. بر سر دو راهی مانده‌ و باید تصمیم مهمی بگیری. نگران نباش که هر تصمیمی بگیری در آن موفق خواهی شد.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: د آ ج

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

طالع بسیار روشنی داری. به زودی دست به هر چیزی بزنی طلا شده و از آن سود خواهی برد. اینجاست که نباید از یاد خدا و گذشته خود غافل شوی. اگر مسافری داری به زودی خبری نیکو از آن خواهی شنید اگر گمشده‌ای داری پیدا خواهد شد. با توکل به خدا این روزهای خوش را سپری کرده و از آنچه نصیبت می‌گردد به دیگران نیز کمک کن.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ب د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع روشن و نیکویی داری. درهای رحمت الهی به زودی به رویت باز شده و می‌توانی از آن‌ها بهره ببری. نگران نباش که به عزت و مقام نیکویی خواهی رسی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن که خیر تو در آن است.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج ج ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نگران اوضاع کنونی نباش که همه چیز رو به راه خواهد شد. هر آنچه که از دست داده‌ای را مجددا بدست می‌آوری. برخی از اطرافیانت به تو تهمت یا طعنه می‌زنند که از آسیب آن‌ها در امان خواهی ماند.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ب ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خوب است. بهتر است انجامش دهی چرا که در آن به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. نگران نباش که غم‌ها و سختی‌ها از تو دور خواهند شد. از گفتن راز دلت به دیگران بپرهیز. فاش شدن رازها ممکن است در آینده برایت مشکل ساز شود. در همه امور از یاد خدا غفلت مکن که او بهترین راهنمای زندگی است. 

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د ب

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

نگران وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ای نباش بالاخره زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. از تعجیل و شتاب در کارها بپرهیز تا همه چیز روال خودش را طی کند. فردی حرفی به تو زده که از آن بسیار دلخوری و دلت به درد آمده است. این شخص خیلی زود از حرف خود پشیمان شده و عذرخواهی خواهد کرد. برای پیشرفت در کار فقط به خدا توکل کن.    

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی