کد مطلب: 36922

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه ۷۵۰ میلیونی

وام قرض الحسنه جدید با شرایط آسان | وام قرض الحسنه ۷۵۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون با کارمزد صفر

وام قرض الحسنه 750 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون ویژه اشخاص حقوقیست و مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی به 300 میلیون تومان کاهش می‌یابد.

وام قرض الحسنه جدید با شرایط آسان | وام قرض الحسنه ۷۵۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون با کارمزد صفر
وام قرض الحسنه 750 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون ویژه اشخاص حقوقیست و مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی به 300 میلیون تومان کاهش می‌یابد.
 
​طرح تسهیلاتی مائده بانک توسعه تعاون، شریط دریافت وام قرض‌الحسنه با سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و سقف ۷۵۰ میلیون تومان برای اشخاص حقوقی را فراهم کرده است. این وام سودی ندارد و بانک توسعه تعاون تنها کارمزد صفر، دو یا چهار درصدی از آن دریافت می‌کند.
وام

جزئیات و نحوه دریافت وام بدون سود بانک توسعه تعاون

اشخاصی قادر به دریافت وام مائده خواهند بود که در بانک توسعه تعاون حساب قرض الحسنه جاری یا پس‌انداز افتتاح کرده و مبلغی را در آن سپرده‌گذاری کنند و موفق به ایجاد گردش حساب لازم شوند.
همچنین بانک توسعه تعاون شرایطی را برای متقاضیان فراهم کرده است تا حق امتیاز این وام را به بستگان درجه یک، صاحب حساب حقیقی و سایر معرفی‌شدگان به شرط ضمانت‌دهی صاحب حساب منتقل کنند.

طرح مائده بانک توسعه تعاون چه ویژگی‌هایی دارد؟

سقف این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان تعیین شده است که بدون سود و با کارمزد صفر،‌ دو و چهار درصد و حداکثر ۶۰ ماه مدت بازپرداخت به متقاضیان ارائه می‌شود. همچنین حداقل زمان ماندگاری سپرده وام‌گیرنده در نزد بانک یک ماه است.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه 750 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

مبلغ هر قسط وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون برای اشخاص حقیقی با درنظر گرفتن کارمزد چهار درصدی و مدت ۶۰ ماهه بازپرداخت به پنج میلیون و ۴۵۴ هزارتومان می‌رسد. این در حالیست که هر قسط تسهیلات مائده برای اشخاص حقوقی با سقف ۷۵۰ میلیون تومانی وام، ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزارتومان خواهد بود./تجارت نیوز
واریز وام قرض الحسنه 50 میلیونی 

شرایط جدید دریافت وام قرض الحسنه ویژه دهه فجر برای همه مردم با اقساط بلند مدت و سود مناسب اعلام شد.

 

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها در جهت کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته است. وام قرض الحسنه از محبوب ترین وام ها در بین مردم است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

دریافت وام یک روزه با سفته، سریع‌ترین راه ممکن در تأمین نیازهای مالی به صورت فوری است. از سال ۱۴۰۱، بانک مرکزی همه بانک‌های فعال در سطح کشور را ملزم به استفاده از انواع وثیقه‌های بانکی به‌عنوان ضمانت جهت دریافت وام نموده است.

وام قرض الحسنه 300 میلیونی رسالت

این اسناد شامل سفته، سیم‌کارت، اسناد ملکی، فیش حقوقی و… می‌شوند. در حال حاضر، این امکان توسط برخی بانک‌ها و موسسات اعتباری در شهرهای مختلف ارائه می‌شود.

وام قرض الحسنه یک روزه بانک رسالت با سفته

مبلغ وام: ۱۰۰ میلیون تومان

مدت بازپرداخت: ۳۶ ماه

رتبه اعتباری: A,B,C

سود وام: ۲ الی ۴ درصد.

بانک کارآفرین در طرح صبا تسهیلات تعمیر و بازسازی ملک، خرید کالا و خدمات مصرفی بادوام تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان ارائه می‌کند.

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها در جهت کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته است. 

وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی امتیازی مهر ایران

در طرح  تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۳ الی ۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت حداکثر ۵ ساله دریافت کنید.

 
بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران
تسهیلات امتیازی مهر ایران
۴ درصد

این تسهیلات قرض‌الحسنه است و ۴٪ کارمزد دارد

۲۰۰ میلیون تومان
ضامن رسمی
دارد
قرض الحسنه
 
۳ ماه

برای این تسهیلات باید بین ۳-۱۲ ماه دارای میانگین حساب باشید

ندارد
۶۰ ماه
۳,۳۳۳,۳۳۳ تومان
 
۲۰۰,۱۰۰,۰۰۰ تومان
 

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

 

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد

وام قرض الحسنه ۵۰ میلیونی با نرخ سود چهار درصد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

غلامرضا دوستی در نشست هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و نیز بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب‌العلاج، اظهار کرد: به منظور رفع بخشی از مشکلات بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی و همچنین رسالت و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران، با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی به این بیماران نیازمند پرداخت می‌شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی