کد مطلب: 36833

نرگس محمدی | نرگس محمدی و علی اوجی | نرگس محمدی در جوکر

خنگ بازی های نرگس محمدی در جوکر خانم ها پر طرفدار شد ! | نرگس محمدی ، احسان علیخانی را سکته داد + فیلم

نرگس محمدی را بیشتر با سریال ستایش می‌شناسیم، سه‌گانه‌ای که حتی هنوز در بازپخش‌هایش هم پرطرفدار است.

خنگ بازی های نرگس محمدی در جوکر خانم ها پر طرفدار شد ! | نرگس محمدی ، احسان علیخانی را سکته داد + فیلم

نرگس محمدی را بیشتر با سریال ستایش می‌شناسیم، سه‌گانه‌ای که حتی هنوز در بازپخش‌هایش هم پرطرفدار است. او البته در سال‌های اخیر در بسیاری از  کارهایی که علی اوجی به عنوان تهیه‌کننده حضور داشته، نقشی را به عهده گرفته، مثل خائن‌کشیِ کیمیایی.

با تمام این اوصاف کارنامه بازیگری او عملا وزن چندانی ندارد.اما این روزها او به واسطه جوکر زنان محبوبیت غیرمنتظره‌ای پیدا کرده، او نه به مانند ناهید مسلمی باتجربه و خویشتندار است و نه مثل سوسن پرور خلاقیت دارد و بداهه‌پرداز است، او حتی زیبایی ژاله صامتی را هم ندارد اما نوعی از به اصطلاح بلاهت را دارد که توی چشم آمده، آن شمایل دختر خنگ جذاب را برای مخاطبان جوکر زنده کرده.

البته رفتارهای احسان علیخانی هم به ساخت این شمایل کمک کرده، وقتی نرگس محمدی دائما کارکرد رنگ‌ها را قاطی می‌کند و نمی‌داند هر رنگ در قوانین جوکر چه معنایی دارد، به پرداخت آن شمایلی که در سطور بالا اشاره شد، کمک می‌شود. در هر صورت نرگس محمدی به شکلی غافلگیرکننده توانسته برای خودش محبوبیت ایجاد کند، مثلا این موقعیت را می‌شود با آن موقعیتی که عباس جمشیدی‌فر در جوکرهای پیشین به آن دست پیدا کرد، مقایسه کنیم.

بازیگرانی که با رئالیتی‌شوها و با آنِ موجود در شخصیت خودشان چهره می‌شوند. این شمایلی که برای نرگس محمدی ایجاد شده البته می‌تواند کارنامه کاری او را هم دچار تغییر مسیر کند، شاید از این به بعد او را کمتر در ملودرام‌های سوزناک ببینیم و او رل دختر بانمک را بردارد، چیزی که در جوکر دیدیم و خیلی هم به او می‌آید./برترین‌ها

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی اصالتا اهل سراب در شهرستان تبریز است. وی در خانواده ای 5 نفره متولد شده و فرزند بزرگ خانواده است. مادر نرگس محمدی از کارمندان سازمان صدا و سیما بود. سارا خواهر نرگس محمدی دکترای روانشناسی دارد و مانند نرگس محمدی در عرصه بازیگری فعالیت کرده است. سارا محمدی در سریال معمای شاه نقش کوتاهی را ایفا کرد که سرآغاز فعالیت هنری وی بوده و جدیدترین نقش آفرینی او در سریال گاندو بوده است.

ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

نرگس محمدی وقتی 32 سال سن داشت در سال 1396 با علی اوجی از تهیه کنندگان و بازیگران کشورمان ازدواج کرد. نرگس محمدی در دوران مجردی خود مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بود که در آن درباره ازدواجش گفت با علی اوجی در یک کار مشترک به نام سریال پیسکسل در مشهد حضور داشته و به خواستگاری وی پاسخ مثبت داده است. این زوج هنری در برنامه دورهمی نیز باهم شرکت کرده و درباره زندگی مشترک شان صحبت کردند.

نرگس محمدی

بیوگرافی از علی اوجی همسر نرگس محمدی 

علی اوجی چهره شناخته شده در عالم سینما و موسیقی است چراکه تهیه کنندگی، مجری طرح، بازیگری و نویسندگی از فعالیت های اصلی فرهنگی هنری وی محسوب می شود. علی اوجی در تاریخ 17 اسفند 1362 در تهران به دنیا آمد. او از تهیه کننده های مشهور موسیقی است که با خواننده هایی نامداری مانند رضا یزدانی، مانی رهنما و برزو ارجمند در تهیه برخی از آلبوم ها همکاری کرده است.

علی اوجی به جز تهیه کنندگی موسیقی در زمینه تهیه کنندگی فیلم نیز فعالیت کرده و در فیلم های خائن کشی، بی مادر و روزی روزگاری آبادان در قالب تهیه کننده حضور فعال داشته است. بازیگری علی اوجی با سریال پژمان آغاز شد و پس از آن بیشتر در فیلم و سریال های مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت.

نرگس محمدی

فیلم های مشترک نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی پس از ازدواج با علی اوجی در برخی از فیلم هایی که همسرش حضور داشت بازی کرد که ازجمله آنها می توان به فیلم های خائن کشی، پدر گواردیولا، 2888 و سریال پیکسل اشاره کرد.

حواشی نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1400 یکی از اتفاقات تلخ و شوکه کننده را در زندگی خانوادگی اش گذراند. او در این سال برادرزاده اش را که 2 سال بیشتر سن نداشت در اثر حادثه ای از دست داد و خانواده نرگس محمدی عزادار شدند. این بازیگر کشورمان به برادرزاده های خود وابستگی بسیار داشته و در صفحه اینستاگرام او عکس های زیادی از آنها وجود دارد.

نرگس محمدی

ناگفته های نرگس محمدی

نرگس محمدی از ابتدا دوست داشت در رشته هنر ادامه تحصیل دهد اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما  شرکت می‌کرد اتفاقی برایش رخ داد که امتحان را از دست داد درنتیجه در شاخه تجربی کنکور داد و در رشته پرستاری پذیرفته شد. خانواده اش هیچ گونه گارد منفی به بازیگری دخترشان نداشتند و اتفاقا از حضور نرگس محمدی در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند اما خانواده‌اش اصرار داشتند اول درسش تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شود. شوهرخواهر نرگس محمدی آقای غفوریان به هنر عکاسی می پردازد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی