کد مطلب: 36772

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه بانک

2 وام قرض الحسنه ۴۰۰ و600 میلیون تومانی برای متقاضیان وام | به محض افتتاح حساب با اقساط 7 میلیونی وام بگیرید

اشخاصی که در بانک مهرایران دارای حساب قرض الحسنه هستند، می‌توانند با ایجاد میانگین حساب سه ماهه، وام 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران را دریافت کنند.

2 وام قرض الحسنه ۴۰۰ و600 میلیون تومانی برای متقاضیان وام | به محض افتتاح حساب با اقساط 7 میلیونی وام بگیرید

وام قرض الحسنه | بانک مهر ایران در قالب طرح قرض الحسنه تسهیلاتی را تا سقف 400 میلیون تومان به مشتریان دارای حساب سپرده قرض الحسنه اعطا می‌کند. این وام فاقد هرگونه سود بانکی است و وام‌گیرنده پس از دریافت وام فقط ملزم به پرداخت چهار درصد کارمزد خواهد بود. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات نیز 60 ماه اعلام شده است. در ادامه این گزارش مطالب بیشتری از این طرح را می‌خوانید.

وام قرض الحسنه

نحوه دریافت وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک مهرایران

اشخاصی قادر به دریافت این تسهیلات هستند که در حساب قرض الحسنه خود مبلغی را تحت عنوان سپرده قرار دهند و پس از گذشت سه ماه از ایجاد میانگین حساب مناسب با ارائه سه ضامن رسمی برای دریافت این وام اقدام کنند.

قابل توجه است که از دیگر الزامات پرداخت این تسهیلات برای بانک مهرایران، بدهکار نبودن متقاضی به بانک و نداشتن سابقه چک برگشتی از جانب او تعیین شده است.

شرایط بازپرداخت وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

باتوجه به قرض الحسنه بودن این وام و کارمزد چهار درصدی آن و مدت 60 ماهه برای پرداخت اقساط، وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و 272 هزارتومان به بانک مهرایران بپردازد. این تسهیلات شامل 100 هزارتومان هزینه جانبی نیز می‌شود.

 شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیونی بانک رسالت با سود ۲ درصدی چیست؟

وام 400 میلیونی بانک رسالت با سود 2 درصدی ویژه سپرده‌گذارانی است که در این بانک میانگین حساب مناسب ایجاد کرده‌اند. شرایط این تسهیلات را در ادامه میخوانید.
 
تسهیلات قرض الحسنه به دلیل نداشتن سود یا کارمزد‌هایی با درصد پایین از متقاضیان زیادی برخوردار است. حال بانک رسالت نیز طی یک طرح قرض الحسنه به مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و دارندگان معدل و میانگین حساب بالا، وام 400 میلیون تومانی با نرخ سود دو درصدی اعطا می‌کند. جزئیات بیشتر این تسهیلات در ادامه بررسی شده است.
جزئیات وام 400 میلیونی بانک رسالت با سود 2 درصدی
اولین شرط لازم برای پرداخت تسهیلات 400 میلیون تومانی این است که متقاضی دارای حساب قرض الحسنه در بانک رسالت باشد. بانک رسالت همچنین به غیر از دو درصد کارمزد، سود دیگری برای این وام قرض الحسنه تعیین نکرده است. از دیگر شروط تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت ایجاد میانگین حساب حداقل سه تا 6 ماهه است؛ البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود که از ویژگی‌های این طرح به شمار می‌رود.
متقاضی می‌تواند پس از ایجاد میانگین حساب سه ماهه تا 100 درصد از میزان سپرده خود این تسهیلات را با مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه دریافت کنند. شایان ذکر است که به ازای هر ماه خواب سپرده دو ماه به مدت بازپرداخت اقساط اضافه خواهد شد.
مبلغ اقساط وام 400 میلیون تومانی بانک رسالت
مدت بازپرداخت این طرح که نسبت به میانگین حساب متغیر است، با میانگین 20 درصدی حساب حداکثر 60 ماه و با احتساب معدل حساب 100 درصدی، 12 ماه خواهد بود. ارزش هر قسط این وام قرض الحسنه نیز با احتساب کارمزد دو درصدی هفت میلیون و 272 هزارتومان خواهد بود.
 
قابل توجه است که بانک رسالت تنها درصورتی این تسهیلات را به متقاضی پرداخت خواهد کرد که او دارای سابقه چک برگشتی یا بدهی به بانک نباشد.

 شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۶۰۰ میلیون تومانی بانک ملت

وام 600 میلیون تومانی بانک ملت در طرح شایان یک با نرخ سود متغیر بین 14 تا 23 درصد است که به دارندگان حساب سپرده کوتاه‌مدت در این بانک پرداخت می‌شود.

بانک ملت تسهیلات «شایان یک» را به مشتریانی پرداخت می‌کند که در شعب این بانک حساب کوتاه‌مدت افتتاح کرده و با سپرده‌گذاری موفق به ایجاد معدل حساب حداقل دو ماهه شده‌اند. نرخ سود وام شایان یک بانک ملت بر اساس ضریب برابری تسهیلات و میانگین حساب می‌تواند 14، 18 و یا 23 درصد باشد. جزئیات بیشتر از طرح شایان یک در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

جزئیات دریافت وام 600 میلیون تومانی بانک ملت

متقاضیان باید برای دریافت وام شایان یک بانک ملت ابتدا یک حساب سپرده کوتاه‌مدت افتتاح کنند و حداقل 15 میلیون تومان درآن سپرده قرار دهند تا پس از دو ماه حداقل میانگین حساب ایجاد شود. نسبت سقف تسهیلات به میزان سپرده نیز 4.5 برابر تعیین شده است.

برای این وام 600 میلیون تومانی، بانک ملت سود 14، 18 و 23 درصدی اعلام کرده است که می‌تواند به نسبت ضریب برابری تسهیلات و معدل حساب متفاوت باشد. ضمانت بازپرداخت اقساط نیز از طریق ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی امکان‌پذیر است.

مبلغ اقساط وام شایان یک بانک ملت چقدر است؟

چنانچه نرخ سود حداکثری یعنی 23 درصدی لحاظ شود، باتوجه به مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماهه وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ 23 میلیون و 613 هزارتومان به بانک ملت پرداخت کند. درپایان مدت سررسید نیز مجموع مبلغ وام و سود آن به 836 میلیون تومان می‌رسد. علاوه بر اینکه طرح شایان یک بانک ملت شامل 200 هزارتومان هزینه جانبی اعم از هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی