کد مطلب: 36439

مهران غفوریان | مهران غفوریان بیوگرافی | مهران غفوریان و همسرش

مهران غفوریان دوباره زندگی لاکچری اش را به رخ مردم کشید | رونمایی مهران غفوریان از بنز آخرین مدلش ! + عکس

مهران غفوریان با انتشار تصویری از خودروی مرسدس بنزش در یک کارواش رونمایی کرد.

مهران غفوریان دوباره زندگی لاکچری اش را به رخ مردم کشید | رونمایی مهران غفوریان از بنز آخرین مدلش ! + عکس

مهران غفوریان بازیگر سرشناس و محبوب کشورمان در 3 شهریورماه سال 1356 دیده به جهان گشود. مهران غفوریان متولد تهران است و مدرک تحصیلی اش لیسانس نقاشی می باشد.مدتی قبل سفر مهران غفوریان به ترکیه شایعه مهاجرت این بازیگر طناز را بر سر زبان ها انداخت.  مهران غفوریان  متاهل است و حاصل این وصلت یک دختر زیبا و با نمک است. مهران غفوریان بتازگی در سریال زخم کاری 3 بازی میکند.

مهران غفوریان

 

 

فوت پدربزرگوار مهران غفوریان

پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.

بیوگرافی مهران غفوریان

ماجرای زندگی مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون

ازدواج و همسر مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد

مهران غفوریان

آشنایی مهران غفوریان و همسرش

مهران غفوریان در سال ۱۳۹۳ ازدواج کرد و متاهل است. او نحوه آشنایی با همسرش را گفته : من همسرم را در مرکز خرید دیدم و همان موقع از او خوشم آمد و عاشقش شدم. بعد از مدتی به خواستگاری رفتم جواب مثبت گرفتم. پدر همسرم فوت کرده ، اما مادرش در شب خواستگاری گفت :دخترم را اول به خدا و بعد به شما می سپارم . امیدوارم که در کنار هم خوشبخت شوید. خدا را شاکرم که تاکنون شرمنده نشدم و زندگی خوبی داریم.

ماجرای کاهش وزن مهران غفوریان

مهران غفوریان همان شخصیت چاق و شاد فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی با رژیم لاغری رکوردهای جدیدی را بین هنرمندان جهان بدست آورده است. رژیم غذایی و برنامه لاغری مهران غفوریان و موفقیت او در برابر رژیم لاغری ادل این روزها بین هواداران این دو هنرمند جنجالی به پا کرده است.

مهران غفوریان

اضافه وزن  مهران غفوریان

مهران غفوریان درباره کودکی و چاقی گفته است: وقتی به دنیا آمدم شش کیلو وزن داشتم. از همان زمان بازی در تئاتر را دوست داشتم و با وسایل اضافی صحنه نمایش عروسکی و دکور نمایش می ساختم و برای بچه محل ها نمایش اجرا می گردم و دو تومان می گرفتم. عاشق برنامه باز مدرسه م دیر شد بودم و همه مرا به دلیل چاقی و تپل بودن اکبر عبدی صدا می کردند. همدوره های من رضا عطاران و جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی و بیژن بنفشه‌ خواه و حسین رفیعی و شاهد احمدلو بودند.

بازیگری مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

مهران غفوریان

فیلم‌شناسی مهران غفوریان

غفوریان در فیلم های سینمایی چون  ما همه با هم هستیم (کمال تبریزی)، داش آکل (محمد عرب)، خالتور (آرش معیریان)، ما خیلی باحالیم (بهمن گودرزی)، آس و پاس (آرش معیریان)، ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا، ناردون، ۵۰ کیلو آلبالو، مجرد ۴۰ ساله، کالسکه، جابه‌جا، پیتزا مخلوط و ... بازی کرده است.

او همچنین در مجموعه های تلویزیونی مثل خندوانه (فصل پنجم)، زوج یا فرد،  کوبار، پنچری، همسایه‌ها، زیر آسمان شهر، شبکه سه و نیم و ورود ممنوع ممنوع نقش آفرینی کرده است.

زندگی‌ هنری مهران غفوریان

غفوریان بازیگری را به کارگردانی داریوش کاردان با مجموعه طنز جنگ ۳۹ آغاز کرد و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیر‌ها معروف شده بود. بعد از آن هم،  زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریال‌ها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن کرد.

غفوریان سپس در سال ۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵ در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

همچنین غفوریان سال ۱۳۹۴ و در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی