کد مطلب: 36242

وام ۴۰۰ میلیونی بدون بهره بانک رسالت فرصت را از دست ندهید | مراحل دریافت وام از بانک رسالت بصورت غیر حضوری

تسهیلات بانک رسالت پر طرفدارترین نوع وام در نظام بانکی کشور است چرا که این بانک تسهیلات خود را بدون بهره و تنها با کارمزد ۲ درصد ارائه می هد.

وام ۴۰۰ میلیونی بدون بهره بانک رسالت فرصت را از دست ندهید | مراحل دریافت وام از بانک رسالت بصورت غیر حضوری

تسهیلات بانک رسالت پر طرفدارترین نوع وام در نظام بانکی کشور است چرا که این بانک تسهیلات خود را بدون بهره و تنها با کارمزد ۲ درصد ارائه می هد.

درخواست وام بانک رسالت همیشه یکی از پر تقاضاترین تسهیلات بانکی شناخته می شود، گرفتن وام بانک رسالت با سفته هم امکان پذیر است.

بانک رسالت با هدف آسان تر کردن فرایند انجام خدمات بانکی، تمام مراحل افتتاح حساب، گرفتن کارت بانکی ، درخواست وام و دیگر خدمات را به صورت آنلاین و بدون مراجعه به بانک امکان پذیر ساخته است.

برای درخواست وام بانک رسالت باید شرایط گرفتن تسهیلات را داشته باشید. مثلا در زمان دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام تسویه نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد. البته این شرایط تنها مربوط به بانک رسالت نیست و اگر قصد گرفتن وام از هر کدام از بانک ها را داشته باشید، تا بدهی تان به بانک یا اقساط عقب افتاده تان را تسویه نکنید امکان گرفتن وام جدید را نخواهید داشت.

برآورد تسهیلات بانک رسالت ، در واقع همان شیوه امتیاز دهی به سپرده گذاری شما در بانک رسالت است. بعد از مرحله اعتبار سنجی ، چنانچه مشکلی نداشتید و شرایط دریافت وام رسالت را داشتید، باید در اپلیکیشن آی کاپ رسالت به بخش براورد تسهیلات بانک رسالت بروید و ببینید با توجه به مقدار سپرده ای که گذاشته اید و مدت زمانی که از سپرده گذاری شما گذشته تا چه سقفی می توانید وام بانک رسالت دریافت کنید. این را هم بدانید که سقف وام بانک رسالت در حال حاضر ۴۰۰ میلیون تومان است . اگر هم بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشتید می توانید امتیاز وام بانک رسالت را از طریق پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

این وام به سپرده های شما در حساب قرض الحسنه بانک رسالت حداکثر تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان و با سود ۲ درصد و ۲ درصد هم کارمزد تعلق می گیرد .

این نوع تسهیلات نیاز به ۳ الی ۶ ماه خواب سپرده دارد و به میزان ۱۰۰ درصد سپرده شما وام اهدا می شود.

حداکثر مدت بازپرداخت این وام ۶۰ ماهه است.

اقساط این وام هر ماه ۷۲۲۷۰۰۰ تومان است و در مدت زمان ۶۰ ماه بازپرداخت در سررسید ۴۲۴۰۰۰۰۰۰ می باشد.

وام

وام بانک رسالت

مراحل دریافت وام از بانک رسالت بصورت غیر حضوری

در صورت نداشتن حساب قرض الحسنه (پس انداز یا جاری )در بانک قرض الحسنه رسالت نسبت به افتتاح حساب از طریق سامانه https://new.mresalat.ir/mems/requirement/ اقدام نمایید. (لازم به ذکر است متقاضی وام و متعهد هر دو نفر باید در بانک قرض الحسنه رسالت حساب داشته باشند)

اعتبارسنجی: پس از افتتاح حساب جهت انجام فرایند اعتبارسنجی از طریق سامانه https://user.imerat.ir/#!/login ثبت نام نموده و پس از اعلام نتیجه اعتبار سنجی (حدود یک هفته زمان می برد) نسبت به تکمیل پرونده اعتبار سنجی اقدام نمایید. (کد کانون خود را ۱۰۰۰۱ وارد کنید).

خرید سفته الکترونیکی: بعد از اعلام نتیجه اعتبار سنجی، متقاضی وام از طریق نرم افزار کاپ https://icup.ir/ اقدام به خرید سفته الکترونیکی به میزان ۱۲۰ درصد مبلغ وام نماید. (وام گیرنده بعد از خرید سفته الکترونیکی ، شناسه سفته و کد ملی خود را در اختیار ضامن قرار می دهد تا نسبت به ضمانت سفته او اقدام شود)

خرید سفته الکترونیکی ضامن: ضامن هم نرم افزار کاپ را روی گوشی خود نصب نموده و در قسمت صدور سفته الکترونیکی ابتدا ضمانت سفته خریداری شده توسط وام گیرنده را انجام می دهد و بعد از آن یک سفته به مبلغ سفته وام گیرنده خرید می کند. (توجه داشته باشید ضامن برای خرید سفته الکترونیکی باید حتما مرحله ۱ و۲ را انجام داده باشند.)

درخواست وام در اینترنت بانک یا همراه بانک : ۷۲ ساعت پس از خرید سفته توسط ضامن پرونده متقاضی تکمیل می‌شود (از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌ شود) و متقاضی میتواند در همراه بانک یا اینترنت بانک در قسمت تسهیلات-درخواست تسهیلات، درخواست وام خود را ثبت کند.

* در صورتی که فاقد رمز اینترنت بانک یا همراه بانک هستید می توانید با مراجعه به پیشخوان مجازی رسالت به آدرس https://pishkhan.rqbank.ir/ اقدام به دریافت رمز نمایید.

* ضامن پس از مشاهده نتیجه اعتبار سنجی خود دقت کند که: باقیمانده سقف تعهدش بیشتر از مبلغ وام باشد. در غیر این صورت نمی تواند ضمانت را انجام دهد.

**در صورتی که سازمان اقدام به اعتبار سنجی گروهی وام گیرندگان نماید، لازم نیست مرحله دوم توسط وام گیرنده انجام شود .صرفا وارد سامانه https://omerat.ir/#!/login می‌شوند و نتیجه اعتبار سنجی خود را مشاهده می کنند.

کلیه مراحل به صورت آنلاین صورت می‌گیرد.

** نکته مهم : بعد از دریافت پیامک جهت واریز به حساب دانشجو تا زمان برداشت از سمت سازمان مرکزی هیچگونه برداشتی از طرف دانشجو صورت نگیرید، در غیر اینصورت عواقب آن به عهده دانشجو می باشد.

افتتاح حساب بانک رسالت

بانک رسالت با هدف ساده و آسان کردن ارائه خدمات بانکی، امکان افتتاح حساب آن به صورت آنلاین و انجام دادن تمام مراحل کار – از درخواست برای افتتاح حساب تا گرفتن کارت بانکی – به صورت غیرحضوری شروع به کار کرد. مزیتی بزرگ برای افرادی که به دلایل مختلف نمی‌توانند به شعبه بانک مراجعه کنند و به سادگی می‌توانند از طریق یک سامانه مشتری  آن شوند. اگر قصد گرفتن وام بانک رسالت را دارید، یا نیازمند به افتتاح حساب در این بانک برای انجام کاری هستید، برای افتتاح حساب باید مراحل زیر را انجام بدهید:

دانلود همراه بانک: برای شروع اپلیکیشن آن  را دانلود و توی گوشی موبایل‌تان بریزید.

اطلاعات بانکی: بعد هم تمام اطلاعات لازم مانند شماره همراه، کد ملی، آدرس محل سکونت و محلی که باید کات بانکی رسالت خودتان را تحویل بگیرید، وارد کنید.

تایید هویت: برای تایید هویت، باید یک تصویر سلفی از خود بگیرید و یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی را اسکن کنید.

انتخاب نوع حساب: بعد از کارهای بالا، نوبت انتخاب حساب بانکی است. حساب جاری یا قرض الحسنه یا هر نوع حسابی که مورد نیاز برای گرفتن وام بانکی رسالت یا هر دلیل دیگری است که به خاطرش این بانک را انتخاب کرده‌اید.

تکمیل اطلاعات: حالا نوبت آدرس خودتان، شماره شبا بانکی که برایتان تعریف شده و… است.

نحوه دریافت وام بانک رسالت غیرحضوری

تایید نهایی: در نهایت و بعد از وارد کردن اطلاعات و تمام کارهای لازم، درخواست شما برای افتتاح حساب بررسی می‌شود و در صورت تایید و نداشتن تناقض در اطلاعات افتتاح حساب بانک رسالت شما به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

تمام کارهای بالا به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می‌شود. اگر هم قصد افتتاح حساب بانک رسالت برای تمام افراد یک دفتر یا شرکت را دارید، نماینده بانک به دفتر شما می‌آید و برای بهتر انجام شدن تمام مراحل بالا به کارکنان کمک می‌کند./رده

وام ازدواج یا فرزندآوری بانک رسالت

برای دریافت وام ازدواج یا فرزندآوری بانک رسالت، در ابتدا باید در سامانه‌ی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یا فرزندآوری بانک مرکزی به نشانی www.ve.cbi.ir ثبت نام و در هنگام تعیین شعبه برای دریافت وام، بانک رسالت را انتخاب کنید.

تمامی مراحل ثبت‌نام این وام مانند سایر وام‌های بانک رسالت کاملاً غیرحضوری و مطابق مراحل زیر انجام می‌شود:

ثبت درخواست عضویت، افتتاح حساب و بارگذاری مدارک ازدواج یا فرزند از طریق سامانه‌ی www.mresalat.ir (ام رسالت)

مراجعه‌ی مأمور تأیید مدارک به نشانی وام‌گیرنده

دریافت پیام نتیجه‌ی اعتبارسنجی متقاضی وام

تکمیل پرونده‌ی وام و خرید سفته‌ی الکترونیک توسط وام گیرنده و یک نفر ضامن معتبر از طریق سامانه‌ی www.icup.ir (آیکاپ)

ثبت درخواست وام قرض الحسنه ازدواج یا فرزندآوری از طریق سامانه همراه بانک (در قسمت توضیحات عنوان وام “ازدواج/فرزند” را بیان کنید.)

امضای قرارداد از طریق همراه بانک

واریز تسهیلات ازدواج با فرزندآوری

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی