کد مطلب: 36036

وام | وام بدون ضامن | وام ۱۰۰ میلیونی

از این بانک وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیونی بگیرید ! | نحوه دریافت وام فوری پس از افتتاح حساب !

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات با نرخ سود 23 درصدی، ویژه افرادی است که حقوق خود را از طریق حساب خود در این بانک دریافت می‌کنند.

از این بانک وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیونی بگیرید ! | نحوه دریافت وام فوری پس از افتتاح حساب !

وام | در طرح «بدون ضامن» بانک صادرات ایران، تمامی مشتریانی که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند، مشمول دریافت وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات هستند.

ویژگی اصلی این وام آن است که برای دریافت آن، نیازی به معرفی ضامن نیست و متقاضیان فقط با ارائه فیش حقوقی و داشتن رتبه اعتباری مناسب، می‌توانند از این طرح بهره‌من شوند. سقف مبلغ این وام 100 میلیون تومان، حداکثر دوره بازپرداخت آن 48 ماه و نرخ سود آن 23 درصد اعلام شده است.

​نحوه دریافت وام بدون ضامن بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران شرط سپرده‌گذاری را برای پرداخت این وام لحاظ نکرده است، یعنی متقاضی می‌تواند پس از افتتاح حساب فقط با اتکا به اعتبار شغلی خود برای دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی اقدامات لازم را انجام دهد.

البته از دیگر شرایط و مقررات دریافت این طرح دارا بودن رتبه اعتباری «A»،« B» یا «C» از بانک مرکزی است.

شرایط بازپرداخت اقساط وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات

چنانچه وام‌گیرنده موفق به دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات از بانک صادرات ایران شود، باتوجه به نرخ سود 23 درصدی اعلام شده از سوی بانک، باید طی 48 ماه در هر قسط مبلغ سه میلیون و 205 هزارتومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مجموع مبالغ اقساط به 153 میلیون تومان می‌رسد. علاوه بر سود، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و 100 هزارتومان بابت هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک است.

وام یارانه

وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی موسسه ملل

وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی موسسه ملل با نرخ سود چهار درصدی، به مشتریان این بانک پرداخت می‌شود. شرایط دریافت این وام در ادامه بررسی شده‌اند

موسسه ملل طرح «بدون ضامن» خود را در قالب طرح قرض الحسنه به مشتریان خود ارائه می‌دهد و به غیر از چهار درصد کارمزد، سود دیگری برای این تسهیلات در نظر گرفته نشده است.

کف مبلغ این وام ۳۰ میلیون تومان و سقف آن نیز ۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. همان طور که از نام این طرح پیداست، برای دریافت این تسهیلات نیازی به معرفی ضامن نیست و متقاضی می‌تواند تنها با سپرده‌گذاری و ایجاد معدل و گردش حساب حداقل سه ماهه، از این تسهیلات بهره‌مند شود.

جزئیات وام بدون ضامن موسسه اعتباری ملل

مشمولان دریافت این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی کسانی هستند که پس از افتتاح حساب، مبلغی را به عنوان سپرده در بازه زمانی حداقل سه‌ماهه در حساب خود قرار داده‌اند تا میانگین حساب مناسب و مورد نظر موسسه ایجاد شود.

ضمانت بازپرداخت اقساط این طرح نیز از طریق اعتبارسنجی متقاضی انجام می‌شود و در صورتی تسهیلات به متقاضی پرداخت می‌شود که او دارای چک برگشتی و بدهکاری به موسسه ملل نباشد.

شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن ۵۰ میلیون تومانی موسسه ملل

با احتساب سقف ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات، کارمزد چهار درصدی و زمان حداکثری بازپرداخت اقساط به مدت ۳۶ ماه، متقاضی ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و ۵۱۵ هزار تومان به موسسه ملل خواهد بود.

در نهایت مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به موسسه ملل به ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان می‌رسد. افزون بر آن متقاضی باید ۶۰۰ هزار تومان بابت هزینه‌های جانبی، شامل تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و کارمزد کارت اعتباری نیز به بانک بپردازد.

شایان ذکر است تمامی مراحل افتتاح حساب، ثبت‌نام و درخواست تسهیلات از طریق سامانه متابانک قابل پیگیری است.

وام

وام قرض الحسنه ۱۰ تا ۱۰۰ میلیونی برای یارانه بگیران / ویژه دهک های یک تا ۹ !

وام بانک رفاه به مستمری بگیران| اعطای تسهیلات (وام بانکی) به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک رفاه کارگران است.

در این خبر به معرفی وام بانک رفاه به مستمری بگیران پرداخته ایم.

وام قرض الحسنه بانک رفاه به مستمری بگیران

در این خبر به معرفی وام بانک رفاه به مستمری بگیران پرداخته ایم. با ما در اندیشه معاصر همراه باشید با جزئیات وام بانک رفاه به مستمری بگیران| اعطای تسهیلات (وام بانکی) به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک رفاه کارگران.

اعطای وام قرض الحسنه به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی

اعطای تسهیلات (وام بانکی) به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند.

تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان محترم بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می شود

تا 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه بدون ضامن و چک و سفته!

همچنین کارکنان محترم شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، می توانند از تسهیلات طرح امید رفاه برای تامین کالا و خدمات مورد نیاز خانوار خود در قالب عقد مرابحه به میزان بیست میلیون تا یک میلیارد ریال با نرخ سود سالانه ۶ درصد بهره مند شوند

برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

یارانه یکی از بهترین کار هایی است که در دوران ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد انجام شد. با یارانه کمی از مشکلات مردم کمرنگ شد. برای مشاهده جزئیات بیشتر و برای دیدن اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

شرایط دریافت وام قرض الحسنه با کارت یارانه

منظور از اخذ وام با کارت یارانه این است که متقاضی، به جای معرفی ضامن در ازاء دریافت تسهیلات، مبلغ یارانه واریزی از جانب دولت را به عنوان ضمانت بازپرداخت معرفی نماید. به عبارت دیگر، در این نوع وام، بانک و یا موسسه اعتباری وام دهنده، بدون معرفی ضامن، مبلغ وام را به حساب متقاضی واریز نموده و بازپرداخت اقساط آن؛ به صورت خودکار از طریق محل واریز یارانه ها و با کارتی تحت عنوان یارا کارت پرداخت خواهد شد.

با این که بانک مرکزی به منظور دسترسی اقشار مختلف مردم به خصوص، دهک‌ های کم برخوردار به تسهیلات و انواع وام بانکی، پرداخت «وام با یارانه» و «یارا کارت اعتباری» را مجاز دانسته است؛ اما در عمل؛ اکثر بانک ها به دلیل کمبود منابع مالی، وامی را با یارانه برای مشتریان در نظر نگرفته یا آن را محدود به قشر خاصی از متقاضیان نموده اند.

به طور مثال، بانک کشاورزی در اواخر دهه نود، به عنوان نخستین بانک در کشور، در راستای اجرای دستور بانک مرکزی تسهیلاتی را با یارا کارت اعتباری برای کشاورزان، در نظر گرفت. در این طرح کشاورزانی که نزد بانک کشاورزی دارای حساب اعتباری بودند و یارانه خود را از طریق این بانک، دریافت می کردند؛ می توانستند برای خرید کالاها و خدمات تا سقف ۵۰ میلیون ریال از این کارت استفاده کنند و پشتوانه این کارت، حساب های یارانه ای اشخاص بود.

با این حال، ممکن است که در آینده، با ایجاد زیرساخت های لازم، بانک ها امکان اخذ وام با یارانه را برقرار نمایند. پیش بینی می شود که در صورت برقراری زیر ساخت های لازم، ضوابطی از قبیل داشتن حساب بانکی در بانک مزبور، نداشتن بدهی بانکی یا چک برگشتی، دریافت آن از دولت، سرپرست خانوار بودن و … به عنوان شرایط دریافت وام با کارت یارانه، مطمح نظر بانک ها و موسسات اعتباری واقع شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی