کد مطلب: 35946

وام فوری ۱۰ میلیونی با کارمزد صفر درصد برای یارانه بگیران | خبر مهم برای متقاضیان وام !

صندوق امداد ولایت با هدف کمک به اقشار ضعیف جامعه اقدام به پرداخت تسهیلات با کارمزد صفر درصد کرده است.

وام فوری ۱۰ میلیونی با کارمزد صفر درصد برای یارانه بگیران | خبر مهم برای متقاضیان وام !

وام فوری | رئیس کمیته امداد گفت: وام های اعطایی تا ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد است و تاکنون ۲۵ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه داده شده است.

وی ادامه داد: اولویت اصلی صندوق امدادولایت در اعطای وام، کارگشایی است گاهی با ۲۰ میلیون تومان زندگی مددجویی تغییر می یابد، کارهای ارزشمندی در این رابطه انجام شده است.

بختیاری گفت : ۷۵ درصد وام گیرندگان از این صندوق مددجویان کمیته امداد و باقی آنها از دهک های پایین جامعه می باشند با این حال معوقات صندوق امداد ولایت ریز یک درصد است و وام گیرندگان به تعهدات خود پایبند می باشند.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: افرادی که در این صندوق سپرده گذاری می‌کنند تضمین بازگشت پول را دارند و معادل رقم سپرده گذاری در محل سپرده شده می توانند وام دریافت کنند.

وی تاکید کرد: اولویت بعدی پرداخت وام قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت، تسهیلات اشتغال، خریدمسکن و احداث آن، درمان و تحصیل دانشجویان و نخبگان است.

وی ادامه داد: امیداوریم از کمک بیشتر خیرین برخوردار باشیم اما این صندوق یک ریال به کارکنان خود و کمیته امداد وام پرداخت نمی کند تا موجب افزایش اعتماد مردم شود.

وام فوری

 چه کسانی می‌توانند وام ۲ میلیاردی بانک شهر را دریافت کنند؟

وام 2 میلیاردی بانک شهر ویژه پزشکانی است که در این بانک افتتاح حساب کرده و میانگین حساب ایجاد کنند. مبلغ این وام برای مشاغل دیگر یک میلیارد تومان است.

در طرح شهریار بانک شهر افراد حقیقی که به کسب‌وکارها و فعالیت‌های مختلف اقتصادی مشغولند، می‌توانند با ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی از بانک شهر تسهیلات دریافت کنند. مبلغ این وام برای پزشکان دو میلیارد تومان و برای سایر مشاغل یک میلیارد تومان است.

همچنین نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت به‌ترتیب 23 درصد و 48 ماه به طور یکسان برای همه متقاضیان تعیین شده است

نحوه دریافت وام شهریار بانک شهر

افرادی مشمول دریافت این طرح هستند که در بانک شهر دارای یک حساب قرض الحسنه باشند. وجه سپرده باید حداقل سه ماه در حساب بخوابد تا میانگین حساب مورد نظر بانک ایجاد شود. چنانچه وام گیرنده زمان بازپرداخت اقساط را 36 یا 48 ماه انتخاب کند، بانک شهر به ترتیب 16 و 16/8 درصد از مقدار سپرده را در بانک مسدود خواهد کرد؛ در عیر صورت وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد.

شرایط بازپرداخت وام 2 میلیاردی بانک شهر

پس از اینکه متقاضی موفق به دریافت دو میلیارد تومان تسهیلات از بانک شهر شد، با در نظر گرفتن نرخ سود 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت حداکثر 48 ماهه، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت 64 میلیون و 102 هزارتومان به بانک شهر خواهد بود. جمع پرداختی‌های وام‌گیرنده در پایان مدت سررسید نیز به سه میلیارد و 82 میلیون تومان می‌رسد.

وام فوق العاده بانک ملت را از دست ندهید/ ۲۰۰ میلیون به راحتی وام بگیرید

بانک ملت در راستای پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و بر مبنای اصل مشتری محوری، طرح تسهیلات رشد را طراحی نموده است. در این طرح مشتریان می‌توانند در قبال معدل منابع موجود خود در یکی از انواع حساب‌های قرض الحسنه ویژه طرح رشد یا سپرده سرمایه گذا...

وام بازنشستگان

وام فوق العاده بانک ملت را از دست ندهید

بانک ملت در راستای پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و بر مبنای اصل مشتری محوری، طرح تسهیلات رشد را طراحی نموده است. در این طرح مشتریان می‌توانند در قبال معدل منابع موجود خود در یکی از انواع حساب‌های قرض الحسنه ویژه طرح رشد یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی ویژه طرح رشد متناسب با دوره ماندگاری آن (از ٣ ماه تا ۶ ماه)، در صورت احراز شرایط و ظرفیت اعتباری این بانک تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت بکنند.

نرخ تسهیلات این طرح برای متقاضیان یک تا ۲۳ درصد اعلام شده است. مدت بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماهه بوده و با احتساب ۲۳ درصد نرخ سود، وام گیرنده ملزم به پرداخت ماهانه ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان خواهد بود.

یک وام طولانی مدت که نباید از دست بدید! بدون پیش‌پرداخت و سپرده تا ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرید

مشمولان این طرح باید برای ضمانت باز پرداخت این وام ضامن رسمی ارائه کنند.

ضمنا مشتریانی که در حساب جاری خود سپرده گذاری کرده باشند و به این بانک بدهی نداشته باشند می‌توانند از سود ۵ درصدی بهره برند.

نحوه دریافت تسهیلات طرح رشد

اشخاص حقیقی:

تمامی افراد حقیقی میتوانند با افتتاح یکی از حساب‌های ویژه طرح رشد و ایجاد امتیاز لازم از تسهیلات طرح رشد استفاده نمایند.

اشخاص حقوقی:

شرکت‌ها یا سازمانها، می‌توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح رشد و سپرده گذاری در آن اقدام نموده و مطابق شرایط طرح، تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات دریافت بکنند

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی