کد مطلب: 35909

وام | وام ۱۰۰ میلیون تومانی | وام خرید خودرو

جزئیات دریافت وام 100 میلیونی بانک آینده برای خریداران خودرو

وام 100 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده به افرادی تعلق می‌گیرد که با وکالتی کردن حساب خود، در طرح خرید خودرو ثبت‌نام کنند.

جزئیات دریافت وام 100 میلیونی بانک آینده برای خریداران خودرو

وام | بانک آینده با توجه به لزوم داشتن حساب وکالتی برای ثبت‌نام در طرح خرید خودرو شرکت ایران خودرو، بستری را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند برای وکالتی کردن حساب بانک آینده خود از اعتبار 100 میلیون تومانی این بانک برخوردار شوند.

جزئیات وام 100 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده

متقاضیان ثبت نام طرح جدید خرید خودرو از شرکت ایران خودرو، باید یک حساب وکالتی در یکی از بانک‌های عامل ایجاد کرده و مبلغ 230 میلیون تومان را در این حساب قرار دهند. این حساب تا زمان اعلام نتایج از سوی ایران خودرو مسدود خواهد شد و سپرده‌گذار نمی‌تواند این مبلغ را برداشت کند.

​نخستین قدم برای دریافت این وام 100 میلیون تومانی، وکالتی کردن حساب بانک آینده است. مشتریان بانک آینده می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق درگاه ثبت حساب وکالتی بانک آینده،  حساب خود در این بانک را وکالتی کنند.

ویژگی اصلی افتتاح حساب وکالتی در بانک آینده آن است که این بانک شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان به جای 230 میلیون تومان سپرده‌گذاری در حساب وکالتی بانک آینده، تنها 130 میلیون تومان در حساب خود قرار دهند و بانک آینده، باقی این مبلغ را به شکل اعتبار با کارمزد 1.5 درصدی به متقاضی اختصاص می‌دهد.

لازم به ذکر است که دریافت این وام 100 میلیون تومانی، منوط به نداشتن چک برگشتی یا بدهی غیرجاری به بانک است.

وام

وام فوری برای خریداران خودرو

بانک ملت به آن دسته مشتریانی که به خرید خودرو تمایل دارند و می‌خواهند از طریق این مجموعه حساب وکالتی افتتاح کنند، تسهیلات می‌دهد. تسهیلات بانک ملت برای خرید خودرو 100 میلیون تومان است.

متقاضیان خرید خودرو که مایل به افتتاح حساب وکالتی در بانک ملت هستند، باید به درگاه پیشخوان این مجموعه مراجعه کرده و روی گزینه حساب وکالتی کلیک کنند. افراد باید امکان تامین مالی 130 میلیون تومانی را در حساب خود داشته باشند تا وام 100 میلیون تومانی بانک ملت به آن‌ها تعلق بگیرد. در صورت تامین مبلغ 130 میلیونی، سامانه پیشخوان الکترونیک ملت، فرآیند استعلام‌های ضروری و دیگر فرآیندهای مربوطه را انجام خواهد داد و در صورت انجام کامل این مراحل، حساب متقاضی به صورت مکانیزه وکالتی خواهد شد. در انتهای فرآیند، اطلاعات از طریق سامانه به مراجع مربوط به قرعه کشی این طرح ایران خودرو ارسال می‌شود.

چرا بانک ملت تسهیلات 100 میلیونی به مشتریان ایران خودرو اعطا می‌کند؟

فرآیند ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو از یکشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا پایان روز کاری جاری ادامه دارد. افراد به منظور شرکت در فرآیند قرعه کشی ایران خودرو باید در یکی از بانک‌های عامل حساب وکالتی افتتاح کرده و مبلغ 230 میلیون تومان بلوکه کنند.
دریان سفر امید
یکی از بانک‌های عامل معرفی شده برای افتتاح حساب وکالتی این طرح ایران خودرو، بانک ملت است. این بانک به منظور کمک بیشتر و تشویق مشتریان خود، هنگام افتتاح حساب وکالتی، تسهیلات 100 میلیون تومانی می‌پردازد. به این ترتیب مشتریان بانک ملت ضمن افتتاح حساب از طریق این درگاه، از تسهیلات بدون سود و ضامن این مجموعه، بدون مراجعه حضوری به شعب این بانک و از طریق درگاه پیشخوان الکترونیک، بهره مند خواهند شد./ کاماپرس
وام فوق العاده بانک ملت را از دست ندهید

بانک ملت در راستای پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و بر مبنای اصل مشتری محوری، طرح تسهیلات رشد را طراحی نموده است. در این طرح مشتریان می‌توانند در قبال معدل منابع موجود خود در یکی از انواع حساب‌های قرض الحسنه ویژه طرح رشد یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی ویژه طرح رشد متناسب با دوره ماندگاری آن (از ٣ ماه تا ۶ ماه)، در صورت احراز شرایط و ظرفیت اعتباری این بانک تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت بکنند.

نرخ تسهیلات این طرح برای متقاضیان یک تا ۲۳ درصد اعلام شده است. مدت بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماهه بوده و با احتساب ۲۳ درصد نرخ سود، وام گیرنده ملزم به پرداخت ماهانه ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان خواهد بود.

یک وام طولانی مدت که نباید از دست بدید! بدون پیش‌پرداخت و سپرده تا ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرید

مشمولان این طرح باید برای ضمانت باز پرداخت این وام ضامن رسمی ارائه کنند.

ضمنا مشتریانی که در حساب جاری خود سپرده گذاری کرده باشند و به این بانک بدهی نداشته باشند می‌توانند از سود ۵ درصدی بهره برند.

نحوه دریافت تسهیلات طرح رشد

اشخاص حقیقی:

تمامی افراد حقیقی میتوانند با افتتاح یکی از حساب‌های ویژه طرح رشد و ایجاد امتیاز لازم از تسهیلات طرح رشد استفاده نمایند.

اشخاص حقوقی:

شرکت‌ها یا سازمانها، می‌توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح رشد و سپرده گذاری در آن اقدام نموده و مطابق شرایط طرح، تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات دریافت بکنند

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی