کد مطلب: 34200

قتل فجیع شوهر جوان با ضربات ساطور | دستگیری قاتل در مخفیگاهش

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری زن جوانی خبر داد که همسر خود را با ضربات ساطور به قتل رسانده بود.

قتل فجیع شوهر جوان با ضربات ساطور | دستگیری قاتل در مخفیگاهش

 رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری زن جوانی خبر داد که همسر خود را با ضربات ساطور به قتل رسانده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی کرمی اظهار داشت: پس از وقوع قتل جوانی 36 ساله در شهر کرمانشاه طی سال گذشته و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد مرد جوان توسط همسر 34 ساله خود به وسیله سلاح سرد به قتل رسیده و فرد قاتل نیز متواری شده است.

سرهنگ کرمی افزود: ماموران پس از چند ماه کار اطلاعاتی در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهم متواری در یکی از نقاط شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یادآور شد: زن جوان دستگیر شده در بازجویی ها به قتل همسرش اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این راستا و معرفی قاتل دستگیر شده به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

قتل

قتل زوج تهرانی مقابل چشمان پسر 3 ساله شان

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت فردی خبر داد که در محله کارگر جنوبی یک زوج جوان را به قتل رسانده بود.

به گزارش مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: شنبه دوم تیرماه، صدای درگیری ۲ همسایه در یک ساختمان، سکوت صبحگاهی را در هم شکست و خیلی زود وقوع جنایتی هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

وی افزود: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی سیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود به‌همراه تیم بررسی صحنه جرم پای در ساختمان موردنظر گذاشتند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در راه‌پله‌های ساختمان موردنظر با جسد زن و شوهر جوانی مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند و یک پسر حدوداً سه ساله با لباس خونین و چهره بهت‌زده که فرزند ۲ مقتول بود، در صحنه جنایت حاضر بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که او این درگیری مرگبار را از نزدیک مشاهده کرده است.

سردار گودرزی گفت: مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در نخستین گام از روی اجساد و صحنه جرم اقدام به انگشت‌نگاری کردند. گزارش‌های اولیه نیز حکایت از آن داشت که این زن و شوهر در جریان درگیری با یکی از همسایه‌ها به قتل رسیده‌اند و عامل این جنایت قبل از رسیدن پلیس فرار کرده است.

وی افزود: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی آغاز شد و طولی نکشید تردد متهم در همان حوالی صحنه جرم شناسایی شد که در ادامه تیم پلیسی او را به‌اتهام مباشرت در قتل عمدی بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم، ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد، چند وقت پیش در یکی از واحدهای این ساختمان ساکن شدم و در همان ابتدا با مرد همسایه به‌خاطر مسائل ساختمانی اختلاف پیدا کردم، حتی به‌خاطر این موضوع در دادسرای محله شکایت خود را ثبت کردم اما به نتیجه‌ای نرسیدم. ساعتی قبل طبق معمول به‌خاطر شارژ و دیگر مسائل ساختمانی با همسایه مشاجره پیدا کردم و به خانه آمدم؛ خیلی عصبانی شدم به‌همین خاطر چاقویی را برداشتم و برای ترساندن به خانه آنها رفتم. مرد همسایه بیرون آمد که با یکدیگر درگیر شدیم و در جریان این نزاع با ۱۴ ضربه چاقو او را به قتل رساندم. همسر مقتول که فرزندش را به آغوش کشیده بود به‌سمت آشپزخانه رفت و چاقویی را برداشت، او قصد داشت به من حمله کند که به او نیز ۳ ضربه وارد کردم؛ سپس آنها در نزدیکی هم روی زمین افتادند و جان دادند، پسر سه ساله این زوج نیز شاهد جنایت بود.

سردار گودرزی عنوان کرد: پس از پایان بررسی صحنه جرم و اظهارات تکان‌دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی افزود: با دستور قضائی، اجساد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

قتل دردناک جوان ۱۹ ساله در تالش همه را شوکه کرد

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری فردی که به وسیله قیچی دوست خود را در این شهرستان به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد رستمی صبح یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی قتل جوانی ۱۹ ساله به وسیله جسمی سخت در شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از تحقیقات همه جانبه و شبانه‌روزی پلیس، قاتل این فرد شناسایی و توسط کارآگاهان آگاهی دستگیر شد، افزود: قاتل در اعترافات خود انگیزه‌اش از قتل دوستش را مصرف مشروبات الکلی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اشاره به اینکه این فرد با وارد کردن قیچی به سینه مقتول او را به قتل رسانده است، تصریح کرد: قاتل هم که ۱۹ ساله است با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

قتل

قتل نظافتچی جوان با ضربه قیچی مرد خیاط 

روز سه‌شنبه پنجم تیرماه امسال، مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از ساختمان‌های جنوب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان نظافتچی را مشاهده کردند که هدف ضربه قیچی از ناحیه قفسه سینه قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد مقتول در جریان درگیری با یکی از همسایه‌ها که خیاط بوده، قربانی جنایت شده است.

بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان جنایی آغاز شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تردد عامل جنایت ردیابی شد که خیلی زود متهم در حوالی صحنه جرم به دام افتاد.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد: مقتول برای نظافت به ساختمان آمده بود اما جلوی درب خانه من تمیز نشده بود‌ که به این موضوع اعتراض کردم اما او گفت که آنجا را دیگر تمیز نخواهد کرد و اگر شکایتی دارد با مدیر ساختمان درمیان بگذارم.

مرد جنایتکار گفت: در این میان درگیری میان ما شکل گرفت و مقتول یک اسپری اشک‌آور به‌قصد حمله از جیب خود بیرون آورد که ناگهان کنترل خود را از دست دادم و با قیچی ضربه‌ای را به قفسه سینه‌اش وارد کردم.

پس از پایان بررسی‌های میدانی از صحنه جرم و این اعترافات تکان‌دهنده متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت./ تسنیم

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی