کد مطلب: 34137

وام | وام ۱۰۰ میلیون تومانی

هر آنچه باید درباره وام 100 میلیون تومانی «کالا نو» بدانید |جزییات ثبت نام وام فوری 100 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

بانک تجارت در راستای افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالای داخلی باکیفیت، طرح تسهیلاتی «کالا نو» را ارائه داده است. براساس این طرح تسهیلاتی، مشتریان این امکان را دارند تا سقف اعتبار تعیین شده را برای خرید کالاها و محصولات مورد نیاز خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک صرف کنند.

هر آنچه باید درباره وام 100 میلیون تومانی «کالا نو» بدانید |جزییات ثبت نام وام فوری 100 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط
وام | بانک تجارت در راستای افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالای داخلی باکیفیت، طرح تسهیلاتی «کالا نو» را ارائه داده است. براساس این طرح تسهیلاتی، مشتریان این امکان را دارند تا سقف اعتبار تعیین شده را برای خرید کالاها و محصولات مورد نیاز خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک صرف کنند.

به نقل از رده، این وام در سه مبلغ 20 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومان ارائه شد و افرادی امکان استفاده از آن را دارند که قبلا آن را دریافت نکرده باشند. افراد به منظور استفاده از این تسهیلات باید در یکی از شعبه‌های این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

اشخاصی که مایل به دریافت این وام هستند باید دارای رتبه اعتباری آ یا بی بوده و چک دیجیتال و سفته الکترونیکی هم داشته باشند. بعد از دریافت این وام و خرید کالاها و محصولات مورد نیاز، ظرف مدت 24 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن وجود دارد.
مجموعه‌های گلدیران، پاکشوما، مادیران، بلانتون، کویرموتور، ایران دوچرخ، یوروپلاس و دیپوینت طرف قرارداد بانک تجارت هستند و امکان خرید تولیدات این مجموعه‌ها با استفاده از تسهیلات مذکور وجود دارد.
نکاتی که قبل از دریافت تسهیلات کالانو باید بدانید؟
لازم به ذکر است که به منظور درخواست این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری در شعب بانک تجارت نیست و می‌توان از طریق اپلیکیشن باجت برای این وام درخواست داد. اپلیکیشن باجت در درگاه‌های بازار و مایکت قابل دانلود است. مشتریان دارای رتبه اعتباری آ و ب می‌توانند تمامی مراحل دریافت این وام را به صورت آنلاین طی کنند. افراد باید بدانند که تنها طی یک ماه امکان استفاده از این مبلغ وام را دارند.
ضمنا این تسهیلات به دارندگان رتبه اعتباری سی و دی تعلق نمی‌گیرد.
وام

نحوه ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک دی + مبلغ اقساط

 
بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که برای انجام مسئولیت اجتماعی و کمک به رفع کمبود نقدینگی مشتریان خود، طرح تسهیلاتی متنوعی دارد. «باران» یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه است که به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه آن تعلق می‌گیرد. سقف وام مذکور 300 میلیون تومان اعلام شده است.
به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک دی هستند و به دریافت وام 300 میلیون تومانی تمایل دارند باید علاوه بر سپرده قرض الحسنه بتوانند به مبلغ حداقل 10 میلیون تومان در آن داشته باشند و برای مدت زمانی گردش حساب ایجاد کنند. این وام قرض الحسنه بوده و گیرندگانش تنها کارمزد چهار درصدی را می‌پردازند. افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند باید ضمانت رسمی داشته و بتوانند ظرف مدت حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه اقساط آن را بپردازند.
با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد تعیینی و در نظر گرفتن مدت زمان بازپرداخت، میزان اقساط ماهیانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود تسهیلات این وام به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.
بانک دی با چه هدف‌هایی کار خود را آغاز کرد؟
بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور بوده که با هدف سهل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی فعالیت خود را آغاز کرد.
این بانک در راستای رسیدن به هدف خود خدماتی مانند تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ریالی، بانکداری مدرن، ماشین‌های بانکی و … را ارائه می‌دهد.

وام 300 میلیون تومانی بانک سپه

بانک سپه یکی از بانک‌های دولتی کشور است که به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان تسهیلات 300 میلیون تومانی در قالب طرح «نگین پویا» ارائه داده است. این وام با سود متغیر، پنج تا 23 درصدی، به مشتریان پرداخت می‌شود.

به نقل از رده، تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپه که به دارندگان سپرده کوتاه مدت عادی پرداخت می‌شود، نیاز به سپرده گذاری دارد. متقاضیان به منظور دریافت این وام باید حداقل 5 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. همچنین لازم است که افراد بین سه تا 12 ماه این مبلغ پول را در حساب خود نگهداری کنند و گردش مناسب داشته باشند تا واجد شرایط دریافت وام شوند. به منظور دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی و اعتبار شغلی است که مورد تایید بانک باشد. دوره پرداخت اقساط این تسهیلات نیز متفاوت بوده و بین 12 تا 60 ماه تغییر می‌کند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، میزان سود 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه، میزان هر قسط به 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات نیز 39 میلیون و 682 هزار و 206 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود این تسهیلات نیز 507 میلیون و 628 هزار و 480 تومان خواهد بود.
معرفی انواع و اقسام طرح‌های تسهیلاتی بانک سپه
بانک سپه به منظور انجام مسئولیت اجتماعی و حمایت درست و مفید از مشتریان خود و همچنین کمک به اقتصاد و شرایط کشور، طرح‌های تسهیلاتی متنوع با سود گوناگون ارائه می‌دهد. طرح نگین پویا یکی از آن‌ها است. علاوه بر این طرح تسهیلاتی، طرح‌های دیگری مانند نگین امید، بهین کارت، میثاق2 و نگین امید دارد و در قالب آن‌ها نیز تسهیلات ارائه می‌دهد.
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی