کد مطلب: 33915

کتایون ریاحی | کتایون ریاحی | کتایون ریاحی

خبر جنجالی درباره کتایون ریاحی که حسابی سر و صدا کرد ! | ازدواج جدید کتایون ریاحی حقیقت دارد ؟ + عکس

طی ساعات اخیر شایعه جنجالی درباره کتایون ریاحی، بازیگران سرشناس سینمای ایران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حسابی سر و صدا به راه انداخته است.

خبر جنجالی درباره کتایون ریاحی که حسابی سر و صدا کرد ! | ازدواج جدید  کتایون ریاحی حقیقت دارد ؟ + عکس

طی ساعات اخیر شایعه جنجالی درباره کتایون ریاحی، بازیگران سرشناس سینمای ایران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حسابی سر و صدا به راه انداخته است.

کتایون ریاحی برای دوم ازدواج کرد؟

برخی ادعاها حاکی است که کتایون ریاحی برای دوم ازدواج کرده است.

برخی صفحات فرهنگی - سینمایی بدون اشاره به جزییات آن، این خبر را منتشر کرده‌اند.

آخرین حضور کتایون ریاحی در تلوییون به حضور او در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور بازمی‌گردد که در این سریال تاریخی نقش زلیخا، همسر عزیز مصر با بازی جعفردهقان را ایفا کرده است./ برترین ها

کتایون ریاحی

زندگی شخصی کتایون ریاحی

پدر و مادر  کتایون ریاحی اهل شیراز و گیلان هستند. پدر او اردشیر ریاحی نام پدر اوست که در بیمارستان چمران شیراز پزشک ارتوپد بوده و نام مادرش گیتی ریاحی است. او به طراحی لباس می پردازد. کتایون ریاحی یک برادر به نام علیرضا دارد که همچون او در عرصه بازیگری فعال است. کتایون ریاحی به ورزش به طور جدی می پردازد و طبق گفته خودش صبح‌ ها از ورزش صبحگاهی غافل نمی شود، همچنین یوگا، شنا و دوچرخه‌ سواری از ورزش‌ های مورد علاقه اوست که گاهی به آنها می پردازد. او هرگز تلویزیون تماشا نمی کند. کتایون ریاحی شنونده بسیار خوبی است و درد و ناراحتی مردم او را آزار می دهد و تلاش می کند کاری برایشان انجام دهد تا بدین ترتیب روحیه خودش هم آرام شود.

کتایون ریاحی که بعد از نقش آفرینی در سریال یوسف پیامبر به عنوان زلیخای ایران شناخته میشه و به دلیل اینکه زلیخا زیباترین زن تاریخ اسلام بوده و حالا هم این نقشُ به ایشون دادن، خودش هم این قضیه رو باور کرده و با عکس گذاشتنای راه و بیراه میخواد بگه با وجود سن و سالش چیزی از بقیه سلبریتیا کم نداره.

استایل جدید و عجیب غریب کتایون خانوم که اونو مشابه یه هالیوودی خیلی خفن کرده، این روزا تو اینستا بدجور فاز ترکونده و یه طوری بدون میکاپ و ساده طور ظاهر شده که نشون میده این بازیگر حسابی خوشش میاد از خودشُ هنوز که هنوزه قصد داره زلیخا طوریاشو بریزه بیرون!

کتایون ریاحی

خونه و زندگی لوکس و لاکچری کتایون ریاحی

کتایون خانوم کلا زندگی لوکس و لاکچری و حسابی گنگ بالایی داره و از مرفه نشینان تهرونیه که کسی به گرد پاش هم نمیرسه. حالا تصور کنین خانوم مدتی هم هست عکسای جینگول مستون از خودش منتشر میکنه که بیش از پیش به چشم بیاد. دیگه چی میشه!!!

کتایون ریاحی هنرمند سن و سال دار و پیشکسوت سینما و تلویزیون می باشد که البته با بازی در سریال "یوسف پیامبر" و در نقش زلیخا حسابی ترکوند و شد زلیخای ایران! کتایون ریاحی بعد از این پروژه به گونه ای دیگر در این عرصه ابهت پیدا کرد و خیلی ها دوستش داشتند و دارند اما کتایون خانوم ریاحی از اون دسته بانوانی هسنتد که تا چند وقت پیش چندان پر حاشیه نبودند و کم پیش میومد موردی از ایشون دیده بشه اما حالا خانوم بازیگر به یکی از پایه های اصلی جنجالات در میان بازیگران زن تبدیل شده اند!

به گزارش «شایانیوز» کتایون خانوم که به زیباترین بازیگر ایرانی معروفه حالا با یه ظاهری از خودش رونمایی کرد که هیچ کس انتظارشو نداشت. صورت ورم کرده و پر از پف این بازیگر توجه خیلیا رو به سمت خودش جلب کرد. 

کتایون ریاحی باوجود اینکه بیش از 10 سال است از بازیگری فاصله گرفته اما همچنان با خیلی از خانوم ها و آقایون بازیگر در ارتباط هست و حتی تو اکثر جشن ها و محفل های سینمایی هم دعوت میشه. کتایون چندی پیش تو یکی از اکان های خصوصی با رحیم نوذری بازیگر سینما و تلویزیون که تو یوسف پیامبر باهم همبازی بودند یک عکس دو نفره انداخت که البته صمیمیت و نردیکی زیادی شون یکم غیرعادی بود و جلب توجه کرد!

دوستی و رفاقت کتایون ریاحی با خاندان فردین مرحوم!

به تازگی یک عکس جذاب و جالب دیگه هم از کتایون خانوم ریاحی منتشر شده. تو این عکس کتایون ریاحی با چهره ای بسیار ساده و بدون میکاپ در کنار نوه زنده یاد فردین تو یک مهمانی نشسته و باهم سلفی می گیرن.

کتایون ریاحی

سن واقعی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی همان طور که اشاره شد متولد سال 1340 است و در حال حاضر 61 سال دارد.

ازدواج و طلاق کتایون ریاحی

کتایون دو بار ازدواج کرده است که مهر طلاق در شناسنامه او حک شده است.

ازدواج اول و پسرش پوریا

کتایون ریاحی پیش از اینکه وارد حرفه بازیگری شود با فردی به نام فرشید رحیمیان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به اسم پوریاست. پسر کتایون ریاحی موسیقیدان است و تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی دارد. اولین آلبوم بی کلام او "پژواک سکوت" نام داشت. زندگی کتایون ریاحی با فرشید رحیمیان دوام نیاورد و طلاق و جدایی پایان آن بود.

ازدواج دوم کتایون ریاحی

کتایون ریاحی پس از شکست در ازدواج اولش برای بار دوم با مردی به نام مسعود بهبهانی ازدواج کرد که از سهامداران اصلی شرکت اویل ورد آمریکاست.

نویسندگی کتایون ریاحی برای کودکان

کتایون ریاحی به منزله رشته تحصیلی اش که ادبیات بود در کنار بازیگری به حرفه نویسندگی هم می پردازد. او 2 کتاب در شال 1393 منتشر کرد که دومین کتابش به نام "ماهی قرمز کوچولو" یک داستان کودکانه است. درواقه او کار خود را با نویسندگی برای کودکان آغاز کرد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی