کد مطلب: 33761

زن 60 ساله در شیروان شوهرش را به آتش کشید! | قتل شوهر 65 ساله بخاطر ازدواج مجدد!

فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری زنی که در درگیری و مشاجره، شوهرش را به قتل رسانده بود خبر داد.

زن 60 ساله در شیروان شوهرش را به آتش کشید! | قتل شوهر 65 ساله بخاطر ازدواج مجدد!

فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری زنی که در درگیری و مشاجره، شوهرش را به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شیروان، بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران انتظامی در تحقیقات اولیه مطلع شدند که خانمی ۶۰ ساله با همسر ۶۵ ساله خود به علت ازدواج مجدد درگیر و دچار اختلافات خانوادگی شده‌اند، افزود: این خانم ۶۰ ساله پس نزاع و بحث برای مسائل مالی، همسرش را به آتش کشیده که بلافاصله توسط اهالی و اورژانس به بیمارستان اعزام و در نتیجه به علت شدت سوختگی فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه مأموران همسر مقتول را کمتر از ۲ ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده علت این اقدام خود را اختلافات خانوادگی عنوان و در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد./ مهر

قتل و جنایت خانوادگی در منطقه چهارباغ

فردی که با سلاح گرم پدر زن خود را در خیابان چهارباغ تهران به قتل رسانده و مادر زن و همسرش را مجروح کرده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، وقوع یک فقره تیراندازی در منزلی واقع در چهارباغ شرقی تهران به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد، داماد خانواده (۴۰ ساله) با مراجعه به محل زندگی خانواده همسرش، پس از ورود به خانه اقدام به تیراندازی کرده که بر اثر این تیراندازی، پدر همسرش را به قتل رسانده و با مجروح کردن همسر و مادر همسرش، با خودرو ۲۰۶ از محل متواری شده است.

قتل و ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با وقوع جنایت، موضوع به پلیس آگاهی و دادسرای امور جنایی اعلام شد؛ با حضور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، ادامه تحقیقات در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۲۴ ساعت

با شناسایی مخفیگاه متهم در استان البرز – شهرستان ملارد، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ جهت دستگیری قاتل به شهرستان ملارد اعزام و در تحقیقات میدانی اطمینان پیدا کردند که وی در داخل یک خانه ویلایی مخفی شده است.

در زمان عملیات دستگیری، قاتل با مطلع شدن از حضور مأمورین اقدام به فرار کرد که با تعقیب و گریز و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی، نهایت قاتل دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

اعترافات متهم به قتل

متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتاً به ارتکاب جنایت و تهیه سلاح از حدود یک سال پیش با هدف کشتن همسرش و اعضای خانواده همسرش اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت: بنده با همسرم اختلاف داشتم؛ شب جنایت با اسلحه‌ای که از قبل برای همین کار (ارتکاب قتل) تهیه بودم به درب منزل پدر همسرم مراجعه کردم؛ به بهانه تحویل دادن وسایل شخصی پسرمان (۵ ساله) وارد خانه شدم که به محض پایین آمدن پدر همسرم با او درگیر و او را هدف گلوله قرار دادم؛ پس از آن همسرم و در آخر، مادر همسرم را با گلوله زدم و به سرعت با ماشین از محل فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر دو مجروح این درگیری خانوادگی منجر به جنایت در بیمارستان تحت اقدامات درمانی قرار داشته؛ متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی به ویژه در جهت کشف سلاح مورد استفاده در جنایت در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفته است./ مهر

اختلافات زوج جوان رنگ خون گرفت

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: جوان ۲۴ ساله‌ای که به دلیل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بود، توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوت مشکوک در حوزه طارم سفلی، بررسی موضوع و تحقیق از خانواده متوفی در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه کوهگیر قرار گرفت.

وی افزود: با اظهارات ضد و نقیض همسر متوفی و اطرافیان، موضوع به پلیس آگاهی ارجاع و در تحقیقات گارآگاهان مشخص شد که قاتل به دلیل اختلاف با همسر ۲۱ ساله‌اش و در پی عصبانیت و فشردن گلوی مقتول وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی از تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: قاتل با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

عبدالمالکی در پایان، به کارگیری سعه صدر و استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره و مددکاری را، راهکاری مناسب برای یادگیری مهارت های رفتاری و کنترل خشم و پیشگیری از وقوع درگیری ها و تنش های خانوادگی این چنینی بیان کرد./ مهر

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی