کد مطلب: 31587

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

امشب؛ واریز بسته معیشتی 800 هزارتومانی به یارانه بگیران | مشمولان بسته عیدانه رئیسی جا نمانند

به مناسبت دهه فجر دولت آغاز به اهدای بسته معیشتی 800 هزارتومانی به یارانه بگیران کرد.

امشب؛ واریز بسته معیشتی 800 هزارتومانی به یارانه بگیران | مشمولان بسته عیدانه رئیسی جا نمانند

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی بهمن ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

توزیع 840 بسته معیشتی به این خانوارها

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف قم گفت: طرح قرار دوازدهم بهمن ماه با مشارکت 11 بقعه متبرکه استان قم اجرایی می‌شود.

 حجت‌الاسلام عطاءالله جباری با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم در 11 بقعه استان قم همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال اظهار کرد: بر این اساس در حرم مطهر امامزاده علی بن جعفر(ع)، 600 بسته معیشتی و جهیزیه شامل یک دستگاه یخچال، برای اهدا به نیازمندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 30 بسته معیشتی و یک دستگاه ماشین لباسشویی به عنوان جهیزیه، تدارک حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) برای قرار دوازدهم بهمن امسال است و در حرم امامزاده سید علی(ع) هم 30 بسته معیشتی، توزیع گوشت دو رأس گوسفند، 120 تخته پتو، جهیزیه شامل یک دستگاه تلویزیون، اجاق گاز، بخاری، سرویس پلاستیک و یک دستگاه یخچال) فراهم شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: آستان مقدس امامزاده احمد بن قاسم(ع) هم در قرار دوازدهم این ماه، 30 بسته معیشتی را تدارک دیده و علاوه بر این جهیزیه‌ای شامل سرویس 12 نفره غذاخوری و یک دستگاه چرخ خیاطی را برای اهدا به یک خانواده نیازمند فراهم کرده است، همچنین قرار است از محل موقوفات و کمک‌های خیرین، 5 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت این بقعه متبرکه آزاد شوند.

وی ادامه داد: تدارک حرم مطهر امامزاده ابواحمد(ع) برای این منظور، 20 بسته معیشتی و 60 تخته پتو است و در حرم امامزاده جمال غریب(ع) هم 20 بسته معیشتی و جهیزیه شامل دو تخته فرش 12 متری، یک دستگاه بخاری، دو تخته پتوی تک نفره و دو نفره، چرخ گوشت، پلوپز و یک سرویس کامل قابلمه فراهم شده است همچنین با مشارکت این بقعه متبرکه، 1100 عدد نان سنگک هم بین شهروندان توزیع خواهد شد.

جباری با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم در حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) گفت: مرکز افق این بقعه، 50 بسته معیشتی و جهیزیه شامل یک دستگاه جاروبرقی و یک تخته فرش را فراهم کرده و حرم مطهر امامزاده جعفر شهید(ع) نیز با 20 بسته معیشتی و یک تخته فرش به عنوان جهیزیه، در قرار دوازدهم بهمن ماه مشارکت دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: 10 بسته معیشتی و یک عدد سماور به عنوان جهیزیه سهم حرم امامزادگان ابراهیم و احمد(ع) در این طرح است همچنین آستان مقدس امامزاده عبدالله ابیض(ع) نیز 10 بسته معیشتی و یک دستگاه آبمیوه‌گیری را به عنوان جهیزیه برای قرار دوازدهم بهمن ماه تدارک دیده‌ است.

بسته معیشتی

وی گفت: 20 بسته معیشتی، توزیع 10 هزار عدد نان و یک دستگاه چای‌ساز به عنوان جهیزیه هم در حرم مطهر امامزاده احمد(ع) خاکفرج برای طرح قرار دوازدهم فراهم شده است.

جباری عنوان کرد: در مجموع و در قالب قرار دوازدهم بهمن ماه، شاهد آزادی 5 زندانی جرایم غیر عمد و توزیع 840 بسته معیشتی، توزیع گوشت قربانی، 180 تخته پتو، 2100 عدد نان و 22 عدد اقلام مختلف جهیزیه خواهیم بود.

بسته‌ معیشتی 800 هزارتومانی عیدانه بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد 

همزمان با فرا رسیدن نخستین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر، بسته‌های عیدانه حمایتی و معیشتی بین خانوارهای مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد توزیع شد.

آیین اهدای این بسته های عیدانه روز پنجشنبه برگزار شد و در آن ۴۵ بسته معیشتی به مناسبت چهل و پنجمنین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامل برنج، قند، روغن و رب و حبوباب به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال بین خانوارهای این کمتیه توزیع شد.با این حساب هر خانواده مبلغ 800 هزارتومان بسته معیشتی دریافت خواهند کرد.

فرماندار ویژه مهاباد هم در حاشیه این مراسم و در بین جمعی از اعضای کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب محرومان و پابرهنگان بوده و در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر محروم بوده است.

حسن عباسی اضافه کرد: بررسی وضعیت خدمات در مناطق حاشیه و روستایی در حوزه های مختلف از جمله راه، آب آشامیدنی و خدمات رفاهی از جمله برق گاز و مخابرات با دوران رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و این روند همچنان ادامه دار است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت با شکوه در عرصه انتخابات افزود: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای و انتخاب مردم است و حاکمیت توجه ویژه‌ای به آرای مردم دارد.

عباسی اضافه کرد: آنچه برای کشور ما اهمیت دارد بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است چون در این شرایط، انتخاب درست صورت می‌گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد روز پنجشنبه در نخستین روز از دهه مبارکه فجر در دیدار با خانواده معزز شهید پیروت دل‌گداز و رحمان پرورش اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشته و برای خانواده آن‌ها آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم و پیگیری مطالبات و خواسته‌های خانواده شهدا وظیفه اصلی مسئولان بوده و در این راستا نباید کوتاهی شود.

حسن عباسی تاکید کرد: تکریم و دیدار با خانواده شهدا یک تکلیف برای مسئولان بوده و باید برنامه‌ریزی‌های منظم با هماهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان در این زمینه از سوی سایر مسئولان صورت گیرد.

شهید پیروت دل‌گداز سال ۱۳۶۵ به عضویت سپاه درآمده و یک سال بعد در روستای باگردان توسط ضدانقلاب شهید شد و شهید والامقام رحمان پرورش سال ۱۳۸۷ در روستای قم قلعه به شهادت رسید.

جشن چهل و پنجمین سالروز حماسه پیروزی انقلاب اسلامی امروز جمعه در مهاباد برگزار شد و مردم با حضور در رژه‌های موتوری و خودرویی بار دیگر پیمان خود را با آرمان‌های امام امت (ره) و شهیدان راه حق اعلام کردند.

از ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و شعار امسال این دهه «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» اعلام شده است.

دهه فجر امسال ۶۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریال در مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز این طرح ها توسط بخش دولتی و بخش خصوصی تامین شده است.

شهرستان مهاباد بیش از ۷۵۰ نفر شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

منبع: ایرنا

منبع: برنا
آنچه دیگران میخوانند
  • عطاءاله بلیده یی ارسالی در

    سلام و عرض ادب. این طرح در معیشت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نمی‌خورد. چون نیاز فقط خوردن نیست. بیماری. ایاب و ذهاب ، هزینه ی سه و چهار جوان دانشجو و دانش آموز را از کجا تامین کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی