کد مطلب: 31517

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری از جزئیات تعطیلی مدارس فردا | دانش آموزان فردا خانه نشین می شوند ؟ + اسامی استان ها

امروز تعدادی از مدارس استان ها بدلیل سرمای شدید تعطیل اعلام شد. حال با توجه به تداوم سرمای شدید و بارش برف در برخی از استان ها و شهرستان ها منابع خبری موثق احتمال تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه 9 بهمن ماه را دادند. در ادامه جزئیات این تعطیلی را با هم می خوانیم.

خبر فوری از جزئیات تعطیلی مدارس فردا | دانش آموزان فردا خانه نشین می شوند ؟ + اسامی استان ها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس تهران فردا 9 بهمن 1402

با توجه به افزایش آلودگی هوای تهران آخرین اخبار تعطیلی مدارس چیست؟ ایا فردا مدارس تهران تعطیل است؟ 

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار گرفت.

 بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز یکشنبه 8 بهمن 1402 شاخص کیفیت هوا بر روی عدد 52 قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در آستانه پاکی قرار گرفت.

احتمال تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه 9 بهمن 1402

اگر شاخص آلودگی هوا افزایش پیدا کند و در شرایط ناسالم برای تمامی افراد قرار بگیرد، احتمال تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه 9 بهمن 1402 افزایش پیدا می کند.

در حال حاضر تا لحظه تنظیم این خبر اطلاعاتی درباره تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه 9 بهمن 1402 اعلام نشده است. بنابراین فردا مدارس تهران دایر است.

تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا 9 بهمن

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی ویژه سرما و یخبندان به استان کرمانشاه از دوشنبه، احتمال تعطیلی مدارس در این منطقه بسیار بالاست. پیش‌بینی می‌شود که این سامانه منجر به بارش برف، یخبندان، و پدیده مه گرفتگی شود و وضعیت هوایی نامساعد باعث مشکلات در حمل و نقل عمومی و دسترسی به مدارس شود. به منظور حفاظت از ایمنی دانش‌آموزان و کارکنان مدارس، مقامات محلی و مدیران آموزش و پرورش ممکن است تصمیم به تعطیلی مدارس در روز دوشنبه بگیرند.به محض اعلام تعطیلی مدارس در همین صفحه اخبار به روز رسانی خواهد شد .

تعطیلی مدارس

جزئیات تعطیلی مدارس دوشنبه 9 بهمن

شاخص آلودگی هوای اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال با میانگین ۳۵ وضعیت پاک را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۲۷، میدان انقلاب و رهنان با ۴۰، پارک زمزم با ۳۹، دانشگاه صنعتی با ۲۵، خیابان زینبیه با ۲۷، سپاهان شهر با ۱۵، خیابان فرشادی با ۱۹، خیابان فیض با ۳۲، کردآباد با ۲۶، بولوار کاوه با ۳۰، خیابان میرزا طاهر با ۳۳ و ایستگاه ولدان با ۳۵ AQI در وضعیت پاک است.

شاخص هوا همچنین در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۷۱، خیابان پروین اعتصامی با ۶۰ و بزرگراه خرازی با ۷۳ AQI وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

با توجه به این شرایط و احتمال تشدید شاخص آلودگی هوا ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است؟

خبر فوری تعطیلی مدارس اصفهان 9 بهمن دوشنبه

ایا فردا مدارس تعطیل است؟ تا لحظه تنظیم این مطلب، خبری در خصوص تعطیلی مدارس اصفهان فردا اعلام نشده است.

احتمال تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس سنندج/کوردستان برای فردا دوشنبه

با توجه به پیشبینی بارش برف و برودت هوا ، یخبندان و سرمای شدید احتمال تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه بسیار زیاد است

در نتیجە در صورت اعلام هرگونه اطلاعیه تعطیلی بلافاصله از طریق همین صفحه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گرفتارشدن هشت خانواده از اهالی ژاورود در مسیر اویهنگ به علت بارش برف و مسدود شدن راهها

متاسفانه از دیشب تا حالا هشت خانوار ( 20 نفر؛ دارای فرزند خردسال) که اهل روستاهای ژاورود ، در بخش کلاترزان مسیر اویهنگ سنندج به علت بارش برف و مسدود شدن راههای ارتباطی جا مانده و تا کنون، راهداری اقدام به پاکسازی جاده های این منطقه نکرده است.

خبر فوری تعطیلی مدارس اردبیل دوشنبه 9 بهمن 

در خصوص خبر فوری تعطیلی مداری ادربیل دوشنبه 9 بهمن باید به این موضوع اشاره کرد که تا لحظه تنظیم این مطلب مدارس اردبیل دوشنبه دایر است و دانش آموزان اردبیلی باید مانند روزهای گذشته به مدرسه بروند.

اگر به دلیل سرما، بارش برف و برودت هوا اطلاعاتی درباره تعطیلی مدارس اردبیل دوشنبه، از سوی آموزش و پرورش اعلام شود، متعاقبا اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

دوشنبه ادارات اردبیل تعطیل است؟

تاکنون اطلاعاتی درباره تعطیلی ادارت اردبیل اعلام نشده است.

در حال بروز رسانی ..............

منبع: ایونا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی