کد مطلب: 31473

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

آغاز توزیع بسته معیشتی 600 هزارتومانی با کد دستوری زیر | هدیه 16 میلیونی روز پدر دولت برای این خانوارها واریز شد

دور جدید پرداخت بسته معیشتی 600 هزار تا 16 میلیون تومانی دولت رئیسی به مناسبت روز پدر برای برخی از پدرها آغاز شد.

آغاز توزیع بسته معیشتی 600 هزارتومانی با کد دستوری زیر | هدیه 16 میلیونی روز پدر دولت برای این خانوارها واریز شد

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی دی ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

زمان ثبت درخواست دریافت بسته حمایت معیشتی برای افرادی که در فهرست یارانه بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده اند، آغاز شد.

توزیع بسته معیشتی 600 هزارتومانی توسط موسسه خیریه آبشارعاطفه‌ها

مدیر امور شعب ثامن موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها دراستان خراسان رضوی از توزیع ۵ هزاربسته معیشتی درسال جاری به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد خبر داد.

عفت رجایی در جشن ایتام شهرستان صالح آباد اظهار کرد: در راستای محرومیت زدایی،کمک به خانواده های کم بضاعت و ایجادتفاهم بین شعبه های آبشارعاطفه ها از آغاز سال تاکنون ۵ هزاربسته کمک معیشتی به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد به شهرستان ها ارسال شده است تا در اختیار مهر جویان عزیز قرارگیرد.  

وی اضافه کرد:درهمین راستا هم تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰میلیون تومان که هرسبد در حدود مبلغ 600 هزارتومان شامل برنج، روغن، عدس، ماکارانی، سویا، رب و قند می باشد به شعبه علی ابن ابیطالب علیه السلام شهرستان صالح آباد اهدا گردید که این  اقلام درحال توزیع است.

رجایی درادامه افزود:درکل استان خراسان رضوی ۷۰شعبه مشغول به فعالیت وخدمات دهی به حدود ۸ هزارمددجو  می باشندکه از این تعداد ۴۰۰ خانوار تحت حمایت شعبه علی ابن ابیطالب(علیه السلام)صالح آبادهستند.

این بانوی نیک اندیش درپایان با قدردانی از مدیرعامل بنیادبین المللی آبشارعاطفه ها به خدماتی که توسط این بنیادبه مهرجویان ارائه می گردد اشاره نمود وگفت: خدمات بهداشتی ودرمانی، ساخت وساز و پرداخت اجاره مسکن،کمک به خانواده های درگیراعتیاد و معرفی به کمپ ها، پرداخت مستمری، کمک جهیزیه به نوعروسان، توزیع لوازم والتحریر، پوشاک، کفش و...‌از دیگراقدامات این موسسه می باشد.

بسته معیشتی

در ادمه مدیرخیریه آبشارعاطفه های شعبه علی ابن ابیطالب علیه السلام شهرستان صالح آباد،گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی علیه السلام جشنی باشکوه باحضورمسئولان و جمعی ازخانواده های ایتام انجام شد و در خاتمه این محفل شادمانی اهل بیت علیه اسلام هدایایی توسط فرمانداری شهرستان به فرزندان ایتام تقدیم شد.

صغری فاطمی افزود:این شعبه ازسال۱۳۸۶راه اندازی گردیدکه درحال حاضر با۴۰۰پرونده ثابت مددجویان وحدود۱۰۰ مراجعه کننده موردی ومتفرقه مشغول خدمات رسانی می باشد.

وی درپایان اظهارکرد:توزیع ۴۶۰۰ عدد جوجه سه روزه و پنج روزه درمناطق روستایی، توزیع غذای گرم درمناسبت های مختلف، توزیع۵۰۰پک لوازم تحریر، کیف و کفش، ۱۳سری جهیزیه، ۷موردسیسمونی نوزاد، پرداخت هزینه های درمانی وارجاع به پزشکان معتمد و سایرخدمات درسال جاری بامساعدت های خیرین و امورشعب توسط این شعبه انجام گردیده است.

توزیع بسته معیشتی 16 میلیون تومانی به این خانوارها

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ایام مبارک ماه رجب و میلاد حضرت جوادالائمه(علیه السلام)، ۲۸۰ بسته معیشتی و غذای گرم در حاشیه شهرستان زاهدان توزیع شد.

دادخدا خدایار در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: به منظور گسترش فرهنگ و مهر رضوی و با همت خادمیاران کانون سلامت رضوی زاهدان، ۸۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ پرس غذای گرم در حاشیه شهرستان زاهدان توزیع شد.

وی افزود: بسته های معیشتی شامل مرغ، برنج، روغن و ماکارونی به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال بود که از محل کمک‌های مالی خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی سلامت تامین شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان همچنین از اهدای یک دستگاه واکر از سوی کانون سلامت رضوی استان به یک فرد توان‌یاب تحت حمایت این کانون خبر داد و گفت: حمایت‌های خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلامت رضوی علاوه بر خدمات درمانی و پزشکی به صورت اختصاصی از طریق تهیه و تدارک بسته های معیشتی برای تأمین زنجیره‌ غذایی خانواده‌های تحت حمایت که بیشتر آنها خانوار دارای بیمار هستند، انجام می‌گیرد.

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی توسط هلال‌احمر هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخودار طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از جمعیت هلال‌احمر؛هرمزگان؛ مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان، گفت: جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان، در طول سال و مناسبت‌های مختلف با اجرای طرح‌های داوطلبانه در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و غذایی بین افراد کم برخوردار فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده در سال جاری تاکنون بالغ بر ۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با بیان اینکه ارزش بسته‌های توزیع شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است، افزود: توجه به معیشت قشر آسیب پذیر و کمک به زندگی و تامین بخشی از ضروریات افراد کمتر برخوردار، بخشی از اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر است. 

سلحشور با شااره به اهداف بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر، گفت: خانواده بزرگ داوطلبان هلال احمر، به عنوان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان، سرمایه اجتماعی بی‌بدیلی است و با توان اعضای داوطلب تلاش می‌شود تا بخشی از نیازهای نیازمندان رفع شود.

منبع: ايسنا
آنچه دیگران میخوانند
  • ناشناس ارسالی در

    ایاواریز یارانه امشب راست است

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی