کد مطلب: 31312

فروش اقساطی ایران خودرو | ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو

ایران خودرو آتش‌زد به مالش؛ فروش اقساطی ایران خودرو برای همه | پژو۲۰۷ اتوماتیک را فقط با 300 میلیون تومان بخرید + شرایط ثبت نام

دور جدید فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط جدید ویژه روز پدر برای همگان آغاز شد.

ایران خودرو آتش‌زد به مالش؛ فروش اقساطی ایران خودرو برای همه | پژو۲۰۷ اتوماتیک را فقط با 300 میلیون تومان بخرید + شرایط ثبت نام

دور جدید فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شد. در این طرح فروش اقساطی ایران خودرو 3 خودروی جدید و پرطرفدار ایران خودرو برای مشتریان عرضه می گردد. شرایط جدید ثبت نام در فروش اقساطی ایران خودرو را در با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

امکان واریز وجه مجدد برای متقاضیان ۲۰۷ اتوماتیک پاناروما ارتقا یافته ویژه اولویت های سوم زمستان تا مورخه ۳۰ دی ماه فراهم شد.

فروش اقساطی ایران خودرو

داخل پژو 207 پانوراما اتوماتیک برای فروش اقساطی ایران خودرو

در داخل کابین همه چیز مشابه با 207i عادی است؛ اما وقتی کاور سقف را کنار بزنیم اوضاع تغییر می‌کند و با فضایی زیباتر و دلبازتر روبرو می‌شویم که حس بهتری به سرنشینان منتقل می‌کند. البته محل قرارگیری صندلی‌های جلو به شکلی است که آسمان بالای سر خیلی هم در دایره دید راننده و سرنشین کناری قرار نمی‌گیرد اما همین که نور بیشتری به داخل کابین رسیده و نفرات عقبی حواسشان از تنگی صندلی‌ها به زیبایی سقف پرت شده، سواری را لذت بخش‌تر از قبل نموده. یک پوشش نازک پارچه‌ای هم زیر شیشه سقف قرار دارد که متاسفانه بصورت دستی عقب و جلو می‌شود؛

فروش اقساطی ایران خودرو

در سایر قسمت‌ها اوضاع مثل گذشته است. پوسته رویی داشبورد از 207 به عاریت گرفته شده و غربیلک متفاوت و وجود نمایشگر مرکزی حال و هوای کابین را نسبت به پژو 206 عادی یک سر و گردن بالاتر برده‌ است؛ البته رودری‌های ساده و کیفیت پایین متریال مورد استفاده باعث شده که این پیشرفت‌ها خیلی هم بیننده را به وجد نیاورند.

طراحی پژو 207 پانوراما اتوماتیک برای فروش اقساطی ایران خودرو

باید اعتراف کرد که طراحی پژو 206 سالها از زمان خودش جلوتر بوده و به همین دلیل کمپانی فرانسوی با اندک فیس‌لیفت روی نسخه پلاس (یا به عبارتی 207i) توانسته به ظاهری قابل قبول (تقریباً مشابه با هاچ‌بک‌های جدیدتر بازار) دست یابد. البته شباهت‌های غیرقابل انکار نیم‌رخ و انتهای خودرو با 206‌های قدیمی، سن و سال واقعی 207i را لو میدهند اما با این حال استفاده هوشمندانه از اِلمان‌های روز باعث شده جلوه ماشین مدرن‌تر از قبل به چشم آید و گاه با 207 واقعی اشتباه گرفته شود.

فروش اقساطی ایران خودرو

بخصوص که در نسخه فیس‌لیفت چراغهای مجهز به لنز، دیلایت و نئون در کنار آینه‌های جدید، جلوه‌ای به مراتب بهتر از قبل به ماشین بخشیدند و در نهایت اضافه شدن سقف پانوراما کلاس ظاهری خودرو را یک پله ارتقاء داد.

مشخصات پژو 207 پانوراما اتوماتیک برای فروش اقساطی ایران خودرو

در حال حاضر 207i سقف شیشه‌ای با همان پیشرانه قدیمی TU5 به بازار عرضه میشود. یعنی همان موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری 16 سوپاپ که قادر است در بهترین حالت 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید. البته با توجه به عرضه 207i MC (سقف قرمز) با پیشرانه TU5 پلاس، این احتمال وجود دارد که موتور اصلاح شده ایران‌خودرو روی سایر محصولات خانواده 206 از جمله همین 207i پانوراما نیز استفاده گردد. پیشرانه جدید به سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ (CVVT) تجهیز شده و با نسبت تراکم 11.01 و تغییر در برنامه پاشش سوخت و برخی اصلاحات دیگر توانسته به 113 اسب‌بخار قدرت و144 نیوتن‌متر گشتاور دست یابد.

فروش اقساطی ایران خودرو

البته هنوز مشخص نیست که چرا اصلاحات صورت گرفته روی موتور تاثیری در بهبود اعداد و ارقام شتاب و مصرف سوخت در صفحه مشخصات فنی ایران‌خودرو نداشته‌ اما در هر صورت خودروساز وطنی مدعی است که آلایندگی انجین جدید بهبود و دوام پیشرانه افزایش یافته است. ضمناً 207i پانوراما در حال حاضر در دو نسخه دنده‌ای (5 سرعته) و اتوماتیک (4 سرعته) تولید میشود اما در صورت تغییر پیشرانه، احتمال استفاده از گیربکس اصلاح شده دنده‌ای و یا نسخه 6 سرعته اتوماتیک جدید، اصلاً دور از ذهن نخواهد بود.

این هاچ‌بک دیفرانسیل جلو از نظر توانایی‌های حرکتی یک خودرو متوسط به حساب می‌آید و با شتاب صفر تا صد رسمی 12.6 ثانیه (نسخه دنده‌ای 11.6 ثانیه) و حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت قادر است نیازهای عادی شما را پاسخگو باشد و با رقبای هم قیمت نیز سرشاخ شود؛ اما در هر صورت با توجه به افت کیفیت پیشرانه، تغییرات صورت گرفته جهت کاهش آلایندگی و همچنین برنامه‌ریزی متفاوت ECU دیگر خبری از آن شتاب عالی تیپ 5 و 6 فرانسوی نیست. مصرف سوخت ترکیبی ماشین هم پیرامون عدد 7.1 لیتر در هر صد کیلوتر (نسخه دنده‌ای 6.6) می‎چرخد که هرچند با استاندارهای روز فاصله دارد اما به نسبت امثال ساندرو قابل قبول است. ترمزهای چهارچرخ دیسکی اتومبیل نیز عملکرد خوب و منطقی دارند ولی سیستم تعلیق ساده 207i به سواری نسبتاً خشک و هندلینگ کاملاً معمولی ختم شده است.

فروش اقساطی ایران خودرو

امکانات و تجهیزات پژو 207 پانوراما اتوماتیک برای فروش اقساطی ایران خودرو

پژو 207i سقف شیشه‌ای از همان امکانات نسخه سقف فلزی بهره می‌برد. یعنی اینجا هم با گزینه‌هایی نظیر: سیستم مولتی‌مدیا مجهز به نمایشگر 7 اینچی لمسی مرکزی و رهیاب ماهواره‌ای، دوربین دنده عقب، کروزکنترل، فرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی، ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به (ABS , EBD ‌و EBA)، کیسه هوای ایمنی برای راننده و سرنشین کناری، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغهای جلو از داخل، ایزوفیکس، سنسور دنده عقب، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی و مواردی از این دست روبرو هستیم که در مجموع قابل‌قبول به نظر میرسند؛ با این حال جای خالی آپشن‌های مهمی نظیر کنترل پایداری الکترونیکی و ایربگ‌های جانبی همچنان محسوس است.

فروش اقساطی ایران خودرو

امکانات پژو 207 پانوراما اتوماتیک برای فروش اقساطی ایران خودرو

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، مجموعاً دو کیسه هوا

سیستم صوتی

6 بلندگو، صفحه نمایش 7 اینچی، بلوتوث

ترمز و پایداری

فروش اقساطی ایران خودرو

سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌و EBA)، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک شونده، ترمز عقب دیسکی (یا کاسه ای)

دیگر امکانات

فرمان هیدرولیک (در بعضی مدل ها برقی سفارشی)، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، روکش پارچه ای صندلی ها، رینگ 14 اینچی آلومینیومی (در بعضی مدل ها فولادی سفارشی)، کروز کنترل، سقف پانوراما یک تیکه (باز نمی شود)

منبع: تسنیم
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی