کد مطلب: 31305

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

امشب؛ پرداخت بسته معیشتی 800 هزارتومانی هدیه روز پدر با کد زیر | با یک پیامک عیدی جدید رئیسی را دریافت کنید + کد دستوری

خبرهایی مبنی بر اهدای بسته معیشتی دولتی به مناسبت روز پدر برای عده ای از خانوارها منتشر شده است که در ادامه جزئیات و کد دریافت این بسته معیشتی را با هم می خوانیم.

امشب؛ پرداخت بسته معیشتی 800 هزارتومانی هدیه روز پدر با کد زیر | با یک پیامک عیدی جدید رئیسی را دریافت کنید + کد دستوری

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی دی ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

توزیع بسته معیشتی 225 میلیون تومانی دولت به این افراد

همزمان با دهه گرامیداشت بصیرت توسط سپاه ناحیه بردسکن، 15 سری جهیزیه بین نوعروسان و همزمان نیز تعداد 350 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن امروز در مراسم اهدای کمک به نیازمندان در بردسکن اظهار کرد: سپاه ناحیه بردسکن در راستای تحقق فرامین رهبری انقلاب و در جهت ماموریت های محوله، ۱۵ سری جهیزیه به ارزش ۲۲۵ میلیون تومان میان نوعروسان توزیع کرد.

علیرضا جنیدی در این برنامه که با حضور اعضای شورای تامین و تنی چند از روسای ادارات و امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: علاوه بر تعداد ۱۵ سری جهیزیه بین نوعروسان که  با همکاری کمیته امداد و اداره بهزیستی اهدا شد، تعداد ۳۵۰ بسته معیشتی نیز از اقلام مختلف مورد نیاز یک خانواده بین نیازمندان توسط پایگاه‌های بسیج شهرستان توزیع می شود.

به گفته وی در سال‌ جاری دو مرحله دیگر هم توزیع جهیزیه صورت گرفته است و به مناسبت ایام ماه شعبان نیز برنامه ای دیگر را خواهیم داشت. 

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های مشکین دشتی

توزیع بسته های معیشتی در مشکین دشتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ پاسدار فلاح نژاد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان فردیس با اشاره به توزیع بیش از ۲۵ هزار بسته کمک معیشتی در شهرستان فردیس از ابتدای سال تاکنون گفت: این رزمایش سی و دومین مرحله کمک‌های مومنانه در شهرستان است که در این مرحله بیش از ۲ هزار بسته آماده شده و ۸۰۰ بسته آن در شهر مشکین دشت بین اقشار کم برخوردار توزیع خواهد شد و در‌ کنار آن نیز ۵ هزار پرس غذای گرم نیز طبخ می شود.

بسته معیشتی

وی گفت: ارزش هر بسته ۸۰۰ هزار تومان است که در مراحل بعدی به ۱/۵ میلیون‌تومان افزایش خواهد یافت.

سرهنگ پاسدار فلاحتکار رئیس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) هم در این رزمایش گفت: در این ایام بیش از ۲۳ هزار بسته کمک معیشتی در مناطق محروم توزیع خواهیم کرد و از شب یلدا تاکنون در طرح یلدای مهدوی تا هفته مقاومت بیش از ۵۰ هزار بسته برای خانواده‌های عزتمند تهیه و توزیع شده است.

مرحله بعدی رزمایش احسان و همدلی شهرستان فردیس در دهه مبارک فجر و آخرین مرحله در سال۱۴۰۲ با آغاز ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه شاهرود با اعلام برگزاری رزمایش معاصات و خدمات وفاداری در این شهرستان گفت: این رزمایش همزمان با سراسر استان بر روی بسته های معیشتی انجام شد.

سرهنگ عبدالله یونسیان در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: همزمان با دهه مقاومت به همت گروه های جهادی که شاهد برگزاری مراسم مرکزی رزمایش مواسات در شاهرود بودند، سه هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام یک میلیون تومان تهیه و در این شهرستان در سراسر استان سمنان گسترش یافته است.

وی افزود: سهم شاهرود از این بسته های معیشتی شامل 1500 بسته غیرمتمرکز و 500 بسته متمرکز توسط گروه های جهادی بین نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده سپاه استانی سمنان اظهار داشت: “پخت و پز 30،000 وعده غذایی گرم برای نیازمندان در طول دهه مقاومت یکی دیگر از اقدامات گروه های جهادی و بشی بود.”

یونسیان با بیان اینکه تامین سیسمونی نوزاد به نیازمندان از دیگر اقداماتی است که در دستور کار بسیج جامعه زنان قرار دارد، گفت: در این طرح بسته های پوشاک و مایحتاج نوزادان تهیه و توزیع می شود.

گزارش چیزی مهر رزمایش دلجویی و یاری صادقانه امروز با حضور مسئولان در سالن شهدای بسیج شهرستان شاهرود برگزار شد.

ثبت درخواست بسته معیشتی از امشب

زمان ثبت درخواست دریافت بسته حمایت معیشتی برای افرادی که در فهرست یارانه بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده اند، آغاز شد

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی در اطلاعیه شماره ۱۲، اعلام کرد: در روزهای سوم تا بیستم آذر ماه، ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانواری که در لیست یارانه بگیران نبودند و خود را حائز دریافت بسته حمایت معیشتی می دانستند ، اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری #۶۳۶۹* کردند.

این افراد می توانند از ساعت ۲۲ (سه شنبه۱۰ دیماه) با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت این بسته اقدام کنند.

برای ثبت نام نیز سرپرست خانوار باید اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کند.

مهلت ثبت درخواست در سایت، از ساعت ۲۲ مورخ دهم دی ماه به مدت ۱۴ روز ( تا ۲۴ دیماه) فراهم شده است.

منبع: فارس
آنچه دیگران میخوانند
  • اسماعیل شاهوزای ارسالی در

    سلام من هم میتوانم وام بگیرم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی