کد مطلب: 31118

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

فوری/ مدارس این استان ها بدلیل آلودگی هوا فردا تعطیل شد | دانش آموزان این مقاطع تحصیلی فردا 12 دی غیرحضوری شدند

پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا مدارس چند شهرستان فردا 12 دی 1402 تعطیل اعلام شد.

فوری/ مدارس این استان ها بدلیل آلودگی هوا فردا تعطیل شد | دانش آموزان این مقاطع تحصیلی فردا 12 دی غیرحضوری شدند

پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز (نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو (اسکو، ایلخچی، و شهر جدید سهند) در روز سه شنبه مورخه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دبستان و در مقاطع متوسطه اول و دوم مشروط به عدم داشتن امتحان نهایی یا داخلی غیر حضوری می‌باشد.

شایان ذکر است؛ امتحانات نهایی دی ماه و داخلی مدارس طبق برنامه امتحانی برگزار خواهد شد و دانش آموزان بعد از اتمام امتحانات مدارس را ترک خواهند نمود.

لازم به ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

تعطیلی مدارس ۱۲دی ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی‌مدارس فردا سه‌شنبه ۱۲ دی در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا و بازش برف و سرما و برودت هوا و آلودگی هوا را از مجله حرف تازه پیگیری کنید.

خبری درباره تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ منتشر شد در این صفحه لحظه به لحظه اطلاع‌رسانی میکنم

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه به افزایش آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی اما تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ نیست. خبر جدید تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ به دلیل آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان تا لحظاتی دیگر در این رابطه این خبر بروز رسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ صحت دارد؟

فعالیت ورزشی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در محیط‌های باز ممنوع است. منابع خبری تعطیلی سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ را تکذیب کرده اند و اعلام کرده اند توضیحات تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ تا ساعاتی دیگر تکمیل خواهد شد

اگرچه آلودگی هوا شدت گرفته و شاهد افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی هستیم اما مدارس تعطیل نیست و برنامه امتحانات دانش اموزان طبق برنامه مدارس و آموزش و پرورش انجام می گیرد.

به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس تهران سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد. اما تا این ساعت خبری از تعطیلی مدارس تهران در روز سه شنبه (۱۲ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این است تا ساعاتی دیگر برای تعطیلی مدارس فردا سه‌شنبه ۱۲دی ماه جلسه ای فوری تشکیل و تصمیم گیری شود.

در همین رابطه غراوی معاون استاندار تهران گفت: با توجه به تشدید و استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا مجوز‌های روزانه طرح ترافیک از امروز دوشنبه تا چهارشنبه صادر نمی‌شود

آیا مدارس مشهد فردا سه شنبه ۱۲ دی تعطیل است؟

هم اکنون کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۱۲۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه‌های مفتح و الهیه با عدد شاخص ۱۵۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

اما مدارس و دانشگاه های مشهد فردا سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ تعطیل نیست

تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه ۱۲ دی

مدارس و دانشگاه های اصفهان فردا سه شنبه دوازدهم دی ماه طبق روال عادی فعالیت دارند و تعطیل نیستند

با توجه به قرار گرفتن شاخص آلودگی هوای اصفهان در شرایط ناسالم برای گروههای حساس نارنجی و در این شرایط جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل نخواهد شد؛ بنابراین کلاسهای درس مدارس و دانشگاههای اصفهان فردا سه شنبه ۱۲ دی ماه طبق روال عادی فعالیت دارند و تعطیل نمی باشند.

وضعیت آلودگی هوای شهرها فردا

سه شنبه (۱۲ دی) با توجه به پایداری و سکون هوا، غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی افزایش یافته و موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

چهارشنبه (۱۳ دی) با گذر موج تراز میانی جو در مناطقی از غرب ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس‌ رگبار باران،‌ گاهی رعدوبرق، وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی شده است.

گزارش هواشناسی از آب و هوای کشور

تقویت سامانه بارشی در بخش‌هایی از کشور خبری است که هواشناسی دقایقی پیش اعلام کرد. امروز سامانه بارشی تقویت می‌شود و بخش‌هایی از خوزستان،‌ یزد، اصفهان، هرمزگان،‌ سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فردا سامانه بارشی در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان باعث بارش‌های پراکنده و وزش باد می‌شود و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

وضعیت هوای تهران نارنجی است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۱۸ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط نارنجی قرار دارد

منبع: مهر
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی