کد مطلب: 30495

پژمان جمشیدی | پژمان جمشیدی وهمسرش | پژمان جمشیدی اهل کجاست

جنجال پژمان جمشیدی و سام درخشانی در مراسم ختم | این سکانس سوتی ناجور آقا پژمان رو ببینی از خنده میپیچی به خودت!

این ویدئو صحنه هایی از فیلم تگزاس 2 است. سکانسی خنده دار از پژمان جمشیدی و سام درخشانی در مجلس ختم که سوتی ناموسی آقا پژمان حسابی براش شر میشه.

جنجال پژمان جمشیدی و سام درخشانی در مراسم ختم | این سکانس سوتی ناجور آقا پژمان رو ببینی از خنده میپیچی به خودت!

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و هنرپیشه فعلی تلویزیون و سینمای کشورمان است.مدتی قبل خبر رابطه پژمان جمشیدی با نگار فرهمند در اینستاگرام پخش شد که بسیار مورد توجه هواداران آقا پژمان قرار گرفت . پژمان جمشیدی و نگار خانوم همسر خوش چهره اش حواشی زیادی دارند. تصاویر و حواشی اخیر زندگی پژمان جمشیدی را با هم میبینیم و می خوانیم.

جنجال پژمان جمشیدی و سام درخشانی در مراسم ختم

این ویدئو که صحنه های از فیلم تگزاس 2 است سکانسی خنده دار از پژمان جمشیدی و سام درخشانی در مجلس ختم را نشان می دهد.

پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور ماه سال 1356 است. او بازیکن سابق فوتبال سایپا، پاس و تیم پرسپولیس بود. پژمان فوتبال را از باشگاه کشاورز تهران شروع کرد و در تیم های سایپا، پاس،پرسپولیس، استیل آذین، فولاد و ابومسلم بازی کرد.

حواشی خانوادگی پژمان جمشیدی

مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی یه دهه شصتیه که به جز پژمان یه برادر دیگه هم داره به اسم هومن. مامک خانوم گویا در ایران هم معلم بودن اما حالا چند سالی میشه که به تورنتو کانادا مهاجرت کرده و اونجا برای خودش حسابی دم و دستگاه و تشکیلات کاری راه انداخته و آژانس املاک داره و مدیر یه موسسه مهاجرتی هم هست!

مامک انگار به واسطه آبجی پژمان بودن با خیلی از سلبریتی ها رفیق شده و هر کوم از اون ها که گذرشون به کانادا می خوره مهمون مامک خانوم میشن و خانوم باهاشون یه عکس و سلفی می گیره و یزاره تو پیجش. در ادامه باهم برخی از عکس های جذابی که خانوم با افرد مشهور انداخته رو می بینیم.

پژمان جمشیدی

مامک خانوم چون تو ایران نیست به طبع حجاب نداره اما شاید بهتر بود که خانوم کمی هم مراعات داداش بازیگرش رو هم می کرد و هر عکسی رو تو صفحه عمومی منتشر نمی کرد. اما خب اگه سری به پیج مامک خانوم بزنید کلی عکس بی حجاب از خانوم رو می بینیم. مامک البته انگار خیلی به پدرش وابسته هست چرا که کلی هست داره که با باباش انداخته و حسابی قربون صدقه هم میرن.

نگار فقط مامک خانوم نیست که خیلی مقید به حجاب نیست و تو خونواده و نزدیکای پژمان خانوم های بی حجاب دیگه ای هم وجود دارن مثلاً همین نگار خانوم فرهمند که گفته میشه نامزد پژِی هت و قرار زودِ زود باهم ازدواج کنن هم تو صفحه شخصیش هیچ عکس باحجابی نداره!

پژمان قصه فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی اش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است.

پژمان جمشیدی

لباس خواب و خونگیه عجیب نگار خانوم فرهمند همسر پژمان جمشیدی!

میدونیم که پژمان جمشیدی خودش از خوش پوش های سینمامونه که همیشه سعی داشته تا تعادل رو حفظ کنه و به قول معروف مردونه استایل بزنه. پژمان خان حتی وقتی تو دنیای فوتبال هم بود جزو جذابای دوران خودش بود البته نه به خوش پوشی الان!

خب خانومش هم به همون روال تقریبا پیش میره اما در مجموع نگار خانوم فرهمند از آقاشون جسارت بسیار بیشتری داره و تریپای عجیب هم انتخاب میکنه که گاهی تو تونل نظرات عجیب حسابی غرق میشه!

مثلا در ادامه نمونه ای از تیپ خانوم خانوما رو مشاهده می کندی که نگار فرهمند با یه ست لباس خواب خونگی هستش اما خب با لاک و میکاپ و البته فضای جذابی که توش قرار داره نشون میده که زیادی میخواد بگه باکلاسه!

پژمان جمشیدی

نگار خانوم همسر پژمان جمشیدی تو اینستاگرام چگونه است؟​

نگار خانم فرهمند همان طور که گفتیم در اینستاگرام حدود 307 هزار دنبال کننده دارد که برخی از سلبریتی ها هم نظیر الناز حبیبی، مینا مختاری و ایرج خان طهماسب ایشان را دنبال می کنند.

نگار خانم 255 پست هم تو صفحه شخصی خود منتشر کرده است که آخرین پست او شعری از احمد شاملو بود.

ما شکیبا بودیم و این است آن کلامی که ما را به تمامی وصف تواند کرد …

 با نگار خانوم فرهمند همسر پژمان جمشیدی بیشتر آشنا بشیم

پژمان جمشیدی

نگار فرهمند متولد 1367 است بختیاری است. او فوق لیسانس مارکتینگ و لیسانس مدیریت تبلیغات از قبرس دارد.

او یکی از بلاگراهای پر طرفدار اینستاگرام است که صفحه‌ای با بیش از ۳۰۰ هزار دنبال کننده دارد و البته از فعالان حوزه مدلینگ و جواهرات هم هست. 

ادرس پیچ اینستاگرام نگار فرهمند: negaarfarahmand

منبع: دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی