کد مطلب: 30325

یکتا ناصر / بیوگرافی یکتا ناصر / عکس یکتا ناصر / یکتا ناصر بازیگر / استایل یکتا ناصر

سورپرایز همسر دوم یکتا ناصر برای جشن تولد خانوم | یکتا خانوم از مادر و خواهرای شوهرش رونمایی کرد

این روزها بازار خبر جدایی یکتا ناصر از منوچهر هادی بشدت داغ است و همه هوادران این دو زوج هنری محبوب با ناراحتی و تاسف اخبار را دنبال میکنن. حال بعد از استوری های کنایه آمیزی که خانم یکتا ناصر بعد از خبر جدایی در صفحه اینستاگرامش میگذاشت بتازگی پستی از جشن تولد خاص خود را منتشر کرده است. شمع روی کیک یکتا خانم که عزیزم هست توجه کاربران اینستا را به خود جلب کرده و شایعه ازدواج مجدد این بازیگر مشهور را بر سر زبان ها انداخته است.

سورپرایز همسر دوم یکتا ناصر برای جشن تولد خانوم | یکتا خانوم از مادر و خواهرای شوهرش رونمایی کرد

یکتا ناصر بازیگر زن ایرانی مشهور و با استعداد کشور است.یکتا ناصر با منوچهر هادی کارگردان معروف سینما وصلت کرد. شایعات زیادی مبنی بر جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی چندیست که در فضای مجازی به گوش می رسد. یکتا ناصر جدیدا استایل متفاوتی نسبت به قبل از طلاق خود میزند که توجه هواداران را به خود جلب کرده است. جدیدترین اخبار و تصاویر یکتا ناصر را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

یکتا ناصر

جشن تولد خاص یکتا ناصر بعد از ازدواج مجدد همه را شوکه کرد

این روزها بازار خبر جدایی یکتا ناصر از منوچهر هادی بشدت داغ است و همه هوادران این دو زوج هنری محبوب با ناراحتی و تاسف اخبار را دنبال میکنن. حال بعد از استوری های کنایه آمیزی که خانم یکتا ناصر بعد از خبر جدایی در صفحه اینستاگرامش میگذاشت بتازگی پستی از جشن تولد خاص خود را منتشر کرده است. شمع روی کیک یکتا خانم که عزیزم هست توجه کاربران اینستا را به خود جلب کرده و شایعه ازدواج مجدد این بازیگر مشهور را بر سر زبان ها انداخته است. سایت دیجی سرگرمی این شایعه را تکذیب می کند.

یکتا ناصر

شایانیوز- انگاری این روزا سرنوشت خیلی از بانوان بازیگر داره شبیه به هم میشه. اون از بهاره رهنما که بعد از طلاق از هنر سینما و تلویزیون حذف شد چرا که همسرش پشتش رو خالی کرد بعد از طلاق و این هم از یکتا ناصر که این روزا می بینیم عجیب و نه چندان خوشحال به نظر میرسه. یکتا ناصر هنرمندی بسیار با سابقه می باشد که البته سوابق الکی هم در کارنامه کاریش ثبت نکرده و میشه گفت از اون دست هنرمندان چند بُعدی و درجه یکیه که بلده چطور چالشی بازی کنه. آخه میدونید که خیلی از بازیگرا هستند به مانند مثلا خانوم ترانه علیدوستی که کلهم عمر کاری که داشتند تو یک سبک ایفای نقش کردن اما به مانند یکتا ناصر و یا پژمان جمشیدی و شهاب حسینی و ….میتونن و تواناییش رو دارند که همه جور ژانری دیده بشن. یک روز به رنگ طنز و روز دیگر در قالب اجتماعی و خشن! و دقیقا این موارده که برخی از هنرپیشه های سینما رو سوای بقیه میکنه.

اما برگردیم سراغ مطلبی که در ابتدای متن بهش اشاره داشتیم و باید بگیم که یکتا ناصر در نیمه اول دهه نود بود که با منوچهر هادی ازدواج کرد. البته آشناییت این دو چهره خیلی قبلتر بود. یکتا ناصر منوچهر هادی رو که قطعا می شناسید؟ آقای کارگردان شهرت زیادی دارن اما معمولا پیش میاد که اهالی پشت صحنه کمتر برای مخاطب آشنا باشن و منوچهر هادی نیز با ازدواج با یکتا ناصر که بازیگری مشهور بود باعث شد تا به شدت شناخته شده تر بشه چرا که یک دم در کنار هم و تو کارای هم دیده میشدن!

یکتا ناصر

اما این روزها بوی جدایی باز هم بین سینمایی ها به مشام کاربرا خورده و از اونجایی که چیزی از زیر دست مخاطبین در نمیره، این نیز در امان نبود و شنیده میشه که جدا شدن، البته شنیده میشه و به هیچ عنوان تاییدی از سوی این دو هنرمند دیده نشده. حالا می بینیم که یکتا ناصر بیشتر در تئاتر فعالیت داره و اخرین بار هم نمایش "نویسنده مرده است" هستش که مود توجه قرار گرفته و یکتا بانو همراه با آقای بازیگر مشهور حسابی بولد شدن!

رونمایی یکتا ناصر از دختر بازیگرش که شش سالشه!

ظاهرا دیگه بازیگر شدن سه دسته شده. یکی اونهایی که با پارتی بازی اهالی خونشون رو بازیگر میکنن و دسته بعدی اونهایی که با تست و تلاش میان و میشن یه بازیگر معمولی و بعدی هم اون گروه از بازیگرایی که چهره ساختن و میان میشن بازیگر ولی خب بازیگری که بیشتر قیافه داره تا استعداد! یکتا ناصر مثلا تو همین نمایشی که نام بردیم، دخترش سوفیا شیش ساله رو هم برد. این در حالیه که احتمالا سوفیا خانوم حتی اگه خیلی هم خوب بازی نکنه، باز چون مادرش هست مورد توجه قرار میگیره و این موضوع باعث شد تا نظرات منفی سرازیر بشن که سینما و تئاتر رو خونوادگی کردین!

یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

بیوگرافی متفاوت منوچهر هادی همسر یکتا ناصر

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید. این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

یکتا ناصر

رنگ و بوی طلاق در استوری اینستاگرام یکتا ناصر؛ هادی فراموش می شود!

شایانیوز- طی چند وقت اخیر، خبر جدایی یکتا ناصر از همسرش در فضای مجازی همه را شوکه کرد اما این زوج هنری هنوز مستقیما آن را تایید یا تکذیب نکرده اند.یکتا ناصر بازیگر  شناخته شده سینما و تلویزیون و تئاتر ایران می باشد. 

این بازیگر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد اما اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی منتشر شده که ابتدا منوچهر هادی با انتشار تصویری این شایعه را تکذیب کرد.

چند هفته پیش بود که به بهانه تولد منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون جمعی از دوستان برای او تولد سوپرایزی گرفته بودند و پیش از ورود او به خانه یکی از دوستانش از یکتا ناصر همسرش فیلمی گرفت و گفت دعایی کنید که او هم گفت برای پدر سوفیا بهترین آرزو را دارم.

یکتا ناصر

همان زمان حواشی زیادی مبنی بر طلاق این دو هنرمند از یکدیگر در فضای مجازی دست به دست شد چرا که یکتا ناصر از منوچهر هادی به عنوان پدر سوفیا یاد کرده بود.

حالا پس از گذشت مدتی منوچهر هادی با انتشار تصویر دونفره و البته قدیمی از خود و همسرش خط بطلانی روی این شایعه کشید. او در پست اینستاگرامی خود نوشت: «زن قوی من، مادر قشنگ سوفیا. به وجودت می‌بالم و افتخار می‌کنم.»

استوری آخر یکتا ناصر حجت را تمام کرد؟

موضوع با همین تایید و تکذیب های زیر پوستی طرفین ادامه داشت تا اینکه استوری اخیر یکتا ناصر، حجت را برای همه تمام کرد. البته همچنان در لفافه. چرا که عموما اینگونه اخبار با تایید و تکذیب علنی، رسمی تلقی می شوند نه اینکه صرفا با قالب کنایه وار اینچنینی!

یکتا ناصر

اما به هر شکل در موقعیتی نظیر موقعیت یکتا ناصر و منوچهر هادی که نگاه عموم مردم به جدایی آنها از یکدیگر معطوف است، تمام حرف ها و سخنانشان آنها ولو غیر مستقیم، مورد تحلیل و واکاوی قرار می گیرد. لذا بعید است که آنان نیز بر این امر واقف نباشند و ناخواسته بر شایعه ای دامن بزنند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی