کد مطلب: 30178

مازیار لرستانی | مازیار لرستانی و همسرش | فرزندان مازیار لرستانی | مازیار لرستانی ازدواج کرده

عکس ناراحت کننده از چاقی شدید مازیار لرستانی | آقا مازیار رفت برای رکورد 200 کیلو !!

عکس جدیدی از مازیار لرستانی در اینستاگرام منتشر شده است که چاق شدن عجیب آقا مازیار برای هواداران این بازیگر محبوب و جنجالی شوکه کننده بود. این عکس پر حاشیه را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

عکس ناراحت کننده از چاقی شدید مازیار لرستانی | آقا مازیار رفت برای رکورد 200 کیلو !!

مازیار لرستانی امسال 54 ساله شد و تا کنون ازدواج نکرده است. مازیار لرستانی از پرحاشیه ترین بازیگران سینما و تلویزیون می باشد چون چندی پیش با عمل تغییر جنسیتی که انجام داد از شهره خانم به اقای مازیار لرستانی تبدیل شدن. مازیار لرستانی در یک خانواده 5 نفره دیده به جهان گشوده و پدرش بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. متاسفانه پدر مازیار لرستانی در سال 1400 درگذشتند.

چاقی عجیب مازیار لرستانی

عکس جدیدی از مازیار لرستانی در اینستاگرام منتشر شده است که چاق شدن عجیب آقا مازیار برای هواداران این بازیگر محبوب و جنجالی شوکه کننده بود. این عکس پر حاشیه را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

مازیار لرستانی

واکنش دردناک مازیار لرستانی به قتل داریوش مهرجویی

اینکه وقتی حتی صاحبنظر، فیلسوف و فیلمسازی در اوج و جهانی هم بشی، براحتی یکی بیاد سرت رو تو خونه خودت ببره؟

مازیار لرستانی که این روزها بخاطر رفتار برخی افراد جامعه با تغییر جنسیتش کمی ناراحت به نظر می رسد، متنی سورناک را برای مهرجویی منتشر کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برترین ها، مازیار لرستانی نوشت: خسته ام، دیگه نمی دونم چی بگم، هیچی نمی فهمم. این همه سال درس بخون، مقاله بنویس، تاتر و سینما کار کن، لکچر بده، فیلم ببین، کتاب بخون، بنویس و بزار توی کمدت تا شاید یکروز گودوی اقبالت رو ببینی..

بسازی قصه هات رو ادمهات رو که بعد فیلمهات حرفی برای تکرار داشته باشن تا بشی اسکورسیسی یا وودی الن یا چرا راه دور بری، بشی یکی مثل مهرجویی خودمون.

فیلمساز محبوبت که هیچوقت هم باهاش نتونستی کار کنی که اخرش چی بشه؟

اینهمه برشت می گفت: آدم_آدم _است اصلا یعنی چی: آدم؟ آدمیت؟

چی بود این مقام آدمیت؟ اینکه سفیر و سرگردون بعد یکعمر تلاش، تازه بشینی زیر درخت چه کنم؟

اینکه وقتی حتی صاحبنظر، فیلسوف و فیلمسازی در اوج و جهانی هم بشی، براحتی یکی بیاد سرت رو تو خونه خودت ببره؟

اولین ناگفته‌های مازیار لرستانی درباره تغییر جنسیت

مازیار لرستانی درباره چالش‌های اجتماعی پس از عمل تغییر جنسیت گفت: تغییر من بعد از ۵۶ سال، قطعا ناشی از شور نیست و شعوری پشت آن بوده است. او همچنین می‌گوید: به من می‌گویند خانم مازیار که لجم را در بیاورند./چارسو

مازیار لرستانی : ۱۷ سال خواب اینجا را دیدم

مازیار لرستانی همزمان با اجرای نمایش اش از هنرمندان درگذشته چون امین تارخ و فریماه فرجامی یاد کرد و گفت: ۱۷ سال خواب رفتن روی صحنه را دیدم.         

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مراسم افتتاح نمایش «در انتظار گودو» مازیار لرستانی روز سوم مهرماه ساعت ۱۸ در سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر برگزار شد.

مازیار لرستانی در این مراسم که با حضور تماشاگران و هنرمندانی چون مرجانه گلچین، سارا خوئینی‌ها، شقایق فراهانی، هوشنگ جاوید و ... در لابی سالن چهارسو برگزار شد، از حضور مخاطبان تشکرکرد و گفت: من بعد از ۱۷ سال به صحنه تئاتر برگشتم و قطعاً نمایش ما کاستی‌هایی دارد که باید ما را در این کمی‌ها ببخشید؛ چون اجرای هر تئاتری درد دارد؛ مخصوصاً اینکه نمایشی از ساموئل بکت با لهجه لری باشد که درد بیشتری دارد.  

مازیار لرستانی

او در بخش دیگری از سخنان خود چنین اظهار کرد: نیتم از اجرای این نمایش این بود که در فضای مفرح، پیامی انسانی را منتقل کرده باشم.   این بازیگر و کارگردان تئاتر در بخش دیگری از سخنان خود یادی از درگذشتگان کرد و چنین بیان کرد: باید در اینجا یادی کنم از کسانی که روزی روی صحنه‌های تئاتر بودند و دیگر نیستند. از امین تارخ گرفته تا فریماه فرجامی که آخرین بار با او همبازی بوده‌ام. و حتی کسانی که به هر نحوی از صحنه دور مانده‌اند کسانی که  مثل من خواب روی صحنه رفتن دیده اند؛ من ۱۷ سال خواب صحنه را دیدم.

جزئیات تغییر جنسیت مازیار لرستانی

شایانیوز- گاهی وقت ها یه سری خبرها از سلبریتی ها به گوش میرسه که باور کردن اون یه مقداری دشواره و آدم رو تویه شوک میبره، مثلا مثل خبر بیماری مارال فرجاد که به سرطان مبتلا شده بود، اما یکی از خبرهایی که مدت ها پیش منتشر شد و تا امروز هم هنوز بازتاب های خودش رو داره، تغییر جنسیت شهره لرستانی به مازیار لرستانی بود که توسط خود این بازیگر توی صفحه ی اینستاگرامش اطلاع رسانی شد و میشه گفت یه انقلاب بزرگ تویه زندگی این فرد بود. شهره لرستانی قبل از علنی شدن این موضوع، تویه برنامه شرکت کرده بود به مجری گفت که از ریش خیلی خوشش میاد و اگه ریش داشت حتما میذاشت که بلند بشه! و جالب تر از اون این بود که روی شال کلاه آفتاب گیر پوشید بود، اون هم تویه استودیو که یه جورایی مردونه به نظر بیاد! خب یه مدتی بود که یه سری زمزمه ها از تغییر جنسیت این بازیگر به گوش میرسید و با این حرفاش تویه برنامه، این حرف و حدیث ها شدت گرفت و با انتشار صحت این موضوع توسط خودش، تیر خلاص زده شد و تمام شایعات اینبار لباس واقعیت به تنشون کردن.

مازیار لرستانی

خب موضوع تغییر جنسیت چیزی نیست که به این راحتی دسته کم تویه کشور ما قابل هضم باشه و مسلما مردم در این موضوع دچار دو دستگی هستن، همونطور که یه سری این اتفاق رو به مازیار لرستانی که حالا اسم جدید این بازیگر بود، تبریک گفتن و از ایشون و تصمیمش حمایت کردن و یه سری هم خیر، در مقابل این موضوع گارد گرفتن و گفتن نمیتونن این بازیگر رو درک کنن که بعد از این همه سال تازه به سراغ این موضوع رفته! با این اوصاف احتمالا یه مقدار روابط اجتماعی آقای لرستانی دچار مشکل خواهد شد. خب از اینا گذشته به تازگی از مازیار لرستانی عکس هایی منتشر شده که جالب هست و در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

مازیار لرستانی در جمع مردان

مازیار لرستانی که بعد از عمل تغییر جنسیتش، تا مدت ها منتظر در اومدن ریش هاش بود و به خاطره آمپول ها و دارویی هایی که مصرف میکرد یه مقدار هم صداش تغییر کرده بود و توی این مدت از تغییراتش، عکس هایی منتشر میشد، تا بالاخره همین اواخر کلیپی پخش شد که نشون میداد ایشون با ظاهر و صدای کاملا مردانه بین بازیگران دیگه حاضر شده و کاملا میشه اثرات دارو های مصرف شده و تغییرات هورمونی رو تویه این بازیگر مشاهده کرد.

مازیار لرستانی

اما خب بعد از پخش شدن این کلیپ تویه فضای مجازی باز هم کاربرها آروم ننشستن و شروع کردن به گفتن حرف هایی مثل این که خانوم لرستانی شما بهتون خانوم بودن بیشتر میاد، ریش اصلا بهتون نمیاد یه عالمه مرد داریم که بدون ریش زیباترن پس لطفا ریش هاتون رو بزنید، لطفا تمومش کنید همه مون فهمیدیم مرد شدید کل اینستا پر شده از این کلیپ های شما این اداها رو خاتمه بدید و... . با این حساب میشه گفت که هنوز خیلی از افراد هستن که این موضوع رو باور نکردن و نسبت به این اقدام مازیار لرستانی انتقاد میکنن ولی قرار نیست که چیزی تویه زندگی ایشون با این انتقادها عوض بشه پس بهتر هست که وقتی آسیبی از ایشون به ما نمیرسه، فقط بدون توجه از کنار هر کلیپی که مربوط به ایشون هست رد بشیم همین!

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی