کد مطلب: 29829

مازیار لرستانی | مازیار لرستانی و همسرش | فرزندان مازیار لرستانی | مازیار لرستانی ازدواج کرده

مازیار لرستانی یک شبه متحول شد | نماز خواندن عجیب آقا مازیار در بین مردم

مازیار لرستانی عکس های جدید از خودش منتشر کرد.

مازیار لرستانی یک شبه متحول شد | نماز خواندن عجیب آقا مازیار در بین مردم

مازیار لرستانی در تهران با نام شهره صالحی لرستانی متولد شد. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی است. مازیار لرستانی اولین زن بازیگری است که جسورانه تغییر جنسیت داده و در حال حاضر مر می باشد . اخبار تلخی در خصوص رفتار زشت و بی شرمانه مردم با مازیار لرستانی در فضای مجازی پیچیده است که جزئیات آن را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.  عکس جنجالی از مازیار لرستانی در کنار حیوان خانگی بسیار ترسناکش را مشاهده میکنید.

مازیار لرستانی

ویدئویی کوتاه از مازیار(شهره) لرستانی قبل از تغییر جنسیت منتشر شده است که در گفتگوی تصویری از او می خواهند آروزیش را به امام حسین(ع) بگوید.ویدئویی کوتاه از مازیار لرستانی قبل از تغییر جنسیت منتشر شده که گوینده با بازنمایی صحنه دیدار با امام حسین(ع)  از او می خواهد که آروزیش را به امام حسین(ع) بگوید. لرستانی در این فیلم که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته با صراحت کلام و گیرایی آرزویی را بیان می کند که به نظر می رسد سرانجام محقق شده است.

او می گوید:« به او می گویم کمکم کن تا به بزرگ ترین آرزویم برسم همان آرزویی که قسم خوردم تاسوعا و عاشورا در خدمت تو باشم. نذر می کنم. کمک کن تا من هم جوانمرگی ام را زندگی کنم.

حیوان خانگی ماریار لرستانی

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی که در حال حاضر 56 سال داره، مجرد هست و تا به حال هم ازدواج نکرده. این بازیگر در یه خانواده پنج نفره به دنیا اومده، پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته هستند و یه خواهر و یه برادر هم داره و متاسفانه پدرشون در سال 1400 فوت کردن. این بازیگر در زمینه تئاتر و فیلمنامه نویسی به تحصیل پرداخته و با این حساب علاوه بر بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه نویسی هم انجام میده. بیشتر فیلم هایی که این بازیگر در اون ها هنرنمایی کرده در ژانر کمدی بودن و انتخاب ایشون برای این فیلم ها به خاطره فیزیک و صدای بامزه ای بود که داشتن. ایشون در حال حاضر در حال سپری کردن روند درمان و تطبیق سازی کامل جنسیت هستن، امیدواریم در آینده هم شاهد حضور و نقش آفرینی این بازیگر در فیلم های دیگه باشیم.

او ضمن گلایه نسبت به انتشار خبرهای زرد و رفتارهای دم‌دستی و سطحی برخی در فضای مجازی، برای پیگیری این اتفاق نیز به مراجع ذی‌ربط در پلیس فتا مراجعه کرده است.

مازیار لرستانی

درست چند روز بعد از اعلام رسمی خبر تغییر هویت او، شایعاتی از بایگانی شدن آثارش در تلویزیون مطرح شد که در جریان پیگیری‌های صورت‌گرفته از تلویزیون مشخص شد که این اخبار از اساس کذب است و تصمیمی برای بایگانی شدن آثار لرستانی اتخاذ نشده است و پخش آثار او از رسانه ملی هیچ ممنوعیتی ندارد.

اتفاقاً در همان زمان شبکه آی‌فیلم سریال «مختارنامه» را با نقش‌آفرینی او روی آنتن داشت، حتی چند روز گذشته فیلم «حلقه‌های ازدواج» این بازیگر سینما و تلویزیون هم از شبکه نمایش پخش شد.

مازیار لرستانی ازدواج کرده؟

حتی زمزمه‌های حضور او در فضای هنر هفتم هم مطرح است. او چندی پیش درباره بازگشتش به سینما و تلویزیون با هویت جدید گفته بود: هیچ ممنوعیت و منع قانونی برای ادامه کار ندارم و منتظر احراز قانونی هویت جدید هستم و به‌محض گرفتن مجوز، ان‌شاءالله دوباره کار خواهم کرد، هیچ مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد.

از کلمات مازیار لرستانی در این ویدئو که گذر کنیم، درخشش نور شادی در چشمانش، نشان از رهایی او بعد از انتظاری طولانی بود.. انتظاری که شاید بسیاری از افراد جامعه با شرایط مازیار لرستانی را در حبسی دشوار گرفتار کرده باشد. چرا که از پس زده شدن اینگونه افراد توسط اجتماع گرفته تا حتی تلخی در میان گذاشتن آسیب هایی که گاهی از جانب خانواده هم به آنها روا می شود، مسیرشان را بیش از پیش دشوار کرده و آنها را در این زندان هویتی تنها و بی پشتیبان می سازد./

مشکلات تغییر جنسیت مازیار لرستانی

مازیار لرستانی

با این  حال خبر شناسنامه دار شدن مازیار لرستائدتانی پس از 57 سال، نور امید را در دل این افراد زنده ساخته و می تواند انگیزه ی روشنی برای پایداری آنها باشد. کما اینکه هویت جدید لرستانی قانونی است و رسیدن به آن برای افرادی که در ایران با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند نشدنی نیست.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی