کد مطلب: 29267

رامانا سیاحی | رامانا سیاحی عکس

رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی در تیمارستان بستری شد | عکس دردناک رامانا سیاحی از داخل تیمارستان و با لباس خاص بیمارها

رامانا سیاحی، بازیگر، که به دلیل شباهتش به انجلینا جولی در برهه‌ای از زمان به شهرت دست یافت، این روزها به دلیل حملات پانیک و فشار عصبی در بیمارستانی روانی در فرانسه، محل فعلی زندگی‌اش، بستری شده است.

رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی در تیمارستان بستری شد | عکس دردناک رامانا سیاحی از داخل تیمارستان و با لباس خاص بیمارها

رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی است. رامانا سیاحی در حال حاضر در کانادا زندگی میکند. رامانا سیاحی با شباهت عجیبی که به آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوود دارد سر و صدای زیادی به پا کرده است. رامانا سیاحی متولد دهه 60 است و زیبایی شرقی خاصی دارد. رامانا سیاحی بدلیل مشکلات روانی در بیمارستان بستری شده است.

این مدل و بازیگر ۴۰ ساله علت بستری شدنش را فشارهای روانی ناشی از فوت مادربزرگش، اتفاقاتی که برای مادرش افتاده است و شرایط مختلف اجتماعی و سیاسی ایران و اتفاقات سال گذشته‌ی ایران عنوان کرده است.

رامانا سیاحی

او که به گفته‌ی خود از مردادماه در اتاق شمارهٔ ۷ این بیمارستان روان‌پزشکی بستری‌ست حال خود را رو به بهبود توضیح داده است و پس از چند ماه به او اشیای تیز برای اصلاح داده شده که پیش‌تر برایش ممنوع بوده.

رامانا سیاحی

رامانا (سمیه) سیاحی که بازیگری را در سال ۹۵ با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» به کارگردانی محسن محسنی نسب آغاز کرده، پس از شهرت، «آنجلینا جولی ایران» لقب گرفته است

رامانا سیاحی

یوگرافی رامانا سیاحی و همسرش 

در این بخش بیوگرافی رامانا سیاحی بازیگر و مدل مشهور کشورمان را مرور می کنیم. رامانا سیاحی متولد سال 1364 است او به واسطه شباهت چهره اش با خانم آنجلینا جولی سوپراستار هالیوودی آمریکایی به شهرت رسیده، رامانا سیاحی در حال حاضر به عنوان بازیگر و مدل فعالیت می کند و در رسانه های داخلی نیز مصاحبه هایی داشته است. در ادامه به طور کامل با رامانا سیاحی آشنا می شویم.

رامانا سیاحی متولد 16 / 7 / 1364 می باشد

رامانا سیاحی کیست؟

رامانا سیاحی متولد مهر ماه سال 1364 می باشد، او متولد تهران اما در حال حاضر ساکن کانادا می باشد، طبق گفته خودش در رشته گرافیک تحصیل کرده و در زمانی که 18 سال داشته متوجه شباهت عجیب خود با آنجلینا جولی شده است. این شباهت به اندازه ای بوده که برخی در خیابان های کانادا از او می خواستند که اجازه دهد تا عکسی با رامانا بگیرند.

بعد از فعالیت های رامانا در حرفه مدلینگ صفحه اینستاگرامی او شاهد افزایش قابل توجه دنبال کنندگان بود و حتی رسانه های خارجی هم شباهت او به خانم جولی را مورد توجه قرار دادند. خانم سیاحی چندین بار به ایران سفر کرده و یک مزون آرایشی در شهر تهران دارد. او همچنین در فیلمی با نام (شاخ کرگدن) در نقش خانم آنجلینا جولی ظاهر شده است.

رامانا سیاحی

ازدواج و همسر رامانا سیاحی

او درباره این عکس نوشته: چه عجب بعد ازین همه مدت ما نشستیم تو هواپیما صداى گریه بچه نبود باور کنید تو این چند سال نشد من هر سفرى داخلى خارجى برم اون بچه هِ گوش و اعصابِ مارو استاد نکنه البته امیدوارم هیچ بچه اى تو هیچ جاى دنیا به هر دلیلى گریه نکنه مخصوصا تو هواپیما البته پرواز بعدى یکیشون سوار شد نگم براتون که چه کرد?‍♀️?‍♀️

او می گوید تا به حال هیچ گونه عمل جراحی روی صورت خود انجام نداده،به گزارش سایت پارس ناز اما نوع آرایش او که تاثیر زیادی بر شباهت او به خانم جولی دارد به گونه ای است که برخی احساس می کنند او به خاطر داشتن شباهت بیشتر به این سوپراستار آمریکایی عمل جراحی زیبایی انجام داده باشد.

رامانا سیاحی در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم شاخ کرگدن ایفای نقش داشته است، او می گوید: در مدرسه خیلی تئاتر بازی می کرده اما در بزرگسالی علاقه چندانی به بازیگری نداشته، او سرانجام به دعوت محسن محسنی نسب به بلغارستان می رود و در این فیلم به عنوان بازیگر حضور پیدا می کند.

داستان رامانا سیاحی، بدل ایرانی آنجلینا جولی از کجا شروع شد؟

ماجرای شباهت ها در کشور ما موضوع تازه ای نیست و افراد زیادی وجود دارند که به واسطه شباهت با چهره های مشهور نام شان بر سر زبان ها افتاده که جنجالی ترین شان ماجرای رضا پرستش بود که نزدیک ترین چهره به لیونل مسی بازیکن مشهور آرژانتینی را دارد. خانم سیاحی نیز بعد از آقای پرستش یکی از جنجالی ترین بدل های ایرانی می باشد.

خانم سیاحی در مصاحبه با شبکه سلامت رو به حسین رفیعی گفت: یادم می یاد 18 سالم بود،به گزارش مجله پارس ناز روزی بود که اصلا حال خوبی نداشتم، این آدمم نمی شناختم (آنجلینا جولی). داشتم گریه می کردم، مامانم یکدفه چشمش به روزنامه افتاد و گفت، مادر ببین این خانم چقدر شبیه به تو هست! منم دیدم خیلی شبیه منه اما بعدش کلا فراموش کردم.

رامانا سیاحی

خانم رامانا سیاحی تا به حال جراحی هم داشتید؟

من شاید سبک آرایشی خودم رو عوض کرده باشم تا بیشتر شبیه به ایشون باشم اما تاحالا عمل خاصی نداشتم. 

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم سیاحی و تعدادی از پست های منتشر شده توسط او را می بینیم، خانم سیاحی نزدیک به 400 هزار دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد که این آمار روز به روز در حال افزایش و قابل توجه می باشد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی