کد مطلب: 29258

یکتا ناصر / بیوگرافی یکتا ناصر / عکس یکتا ناصر / یکتا ناصر بازیگر / استایل یکتا ناصر

عکس چهره جدید یکتا ناصر بعد از عمل جراحی زیبایی | یکتا خانوم انگار آبجی سوفیا لورن شدن ! | آخه این لباس مناسبه کافه هست که پوشیدید یکتا خانوم ؟!!

بتازگی تصاویری از یکتا ناصر بعد از شایعه طلاق وی در اینستاگرام منتشر شده است که تفاوت فاحش چهره و نوع پوشش این بازیگر توانای کشورمان را نشان می دهد.

عکس چهره جدید یکتا ناصر بعد از عمل جراحی زیبایی | یکتا خانوم انگار آبجی سوفیا لورن شدن ! | آخه این لباس مناسبه کافه هست که پوشیدید یکتا خانوم ؟!!

یکتا ناصر بازیگر زن ایرانی مشهور و با استعداد کشور است.یکتا ناصر با منوچهر هادی کارگردان معروف سینما وصلت کرد. شایعات زیادی مبنی بر جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی چندیست که در فضای مجازی به گوش می رسد. یکتا ناصر جدیدا استایل متفاوتی نسبت به قبل از طلاق خود میزند که توجه هواداران را به خود جلب کرده است. جدیدترین اخبار و تصاویر یکتا ناصر را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

یکتا ناصر و همسر سابقش

چند هفته پیش بود که به بهانه تولد منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون جمعی از دوستان برای او تولد سوپرایزی گرفته بودند و پیش از ورود او به خانه یکی از دوستانش از یکتا ناصر همسرش فیلمی گرفت و گفت دعایی کنید که او هم گفت برای پدر سوفیا بهترین آرزو را دارم.

همان زمان حواشی زیادی مبنی بر طلاق این دو هنرمند از یکدیگر در فضای مجازی دست به دست شد چرا که یکتا ناصر از منوچهر هادی به عنوان پدر سوفیا یاد کرده بود.

یکتا ناصر

حالا پس از گذشت مدتی منوچهر هادی با انتشار تصویر دونفره و البته قدیمی از خود و همسرش خط بطلانی روی این شایعه کشید. او در پست اینستاگرامی خود نوشت: «زن قوی من، مادر قشنگ سوفیا. به وجودت می‌بالم و افتخار می‌کنم.»

عکس همسر اول یکتا ناصر

یکتا ناصر همیشه از هنرمندای سرشناسی بوده و هست که چه در زمان سن کمش و چه حالا، چه قبل ازدواجش و چه حالا،  هنرمندی بولد و مشهور دیده شده. یکتا ناصر قبلنا فقط تو فیلم و سریال های تلویزیونی دیده میشد اما خب طولی نکشید که این چهره هم خودش رو تو سینما پیدا کرد و بعد دیگه تو جعبه جادو دیده نشد که نشد. البته که این موضوع بعد از ازدواجش نیز غلیظ تر شد چرا که همسر یکتا ناصر منوچهر هادی بود و آقای کارگردان مشهور هم که از فعالان این حوزه!

یکتا ناصر

قطعا اکه شوهر شما هم کارگردانی خفن و پر کار باشه تو کاراش شرکت دارید و با یه تیر دو نشون میزنید! اما این روزها خبرای تازه ای شنید میشه مبنی بر طلاق و جدایی این زوج هنری که البته هنورز توسط خودشون به طور مستقیم تایید و تاکذیب نشده، اما اونه که مشخصه اینه که یکتا ناصر تو سریال جدید آقای کارگردان حضور نداشت و در مراسمات جدید هم یکتا بانو ناصر به تنهایی حضور پیدا کرد. مثلا در ادامه می بینید نمونه ای بارز از حضور یکتا ناصر در یکی از مراسمات سینمایی در حالی که تنهاست، اما اونچه که خیلی بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفت ظاهر خانوم بازیگر بود!

یکتا ناصر قبل از عمل

یکتا ناصر اصولا خانومی خوشتیپه که خب خودش پولدار بود با منوچهر هادی هم ازدواج کرد بیشتررر مایه دار شد و حالا خانوم خانومارو در استایل هایی می بینیم که گرونن ولی چندان درست حسابی خیر! البته که در کل یکتا ناصر اهل حاشیه سازی های بی مورد از طریق لباس پوشیدن نیست ولی خب این سبکی هم نیست که مثلا مثل ترلان پروانه همیشه خوشتیپ و حساب شده تیپ بزنه. مثلا در ادامه تصویری از این بازیگر زن مشاهده می کنید که در مجموع خوب به نظر میرسه اما چیزی در این بین چشم رو اذیت میکنه اینه که به درستی ترکیب نشده! همونطور که مشخصه آستین خانوم خانوما توری شکله و با مانتویی که روش پوشیده زیاد سنخیت پیدا نکرده.

یکتا ناصر

یکتا ناصر و شباهتی عجیب به سوفیا لورن اونوریا!

احتمالا شما هم دیدین و براتون اتفاق افتاده که یکی شبیه یکی دیگست. خیلی از مردم بر این باورند که اغلب بازیگران ایرانی یک همتای خارجی دارند به این معنی که شباهت زیادی بین برخی بازیگران ایرانی و خارجی وجود دارد. مثلا الناز شاکردوست را شبیه آنجلینا جولی می دانند، حسام نواب صفوی را بسیار شبیه الویس پریسلی و یا لیلا حاتمی را کپیِ نیکول کیدمن و یکتا ناصرُ هم شبیه سوفیا لورن بازیگر معروف ایتالیایی میدونن. خیلی از کاربران معتقدند که یکتا خیلی تلاش میکنه که با میکاپ و گریم خودشُ بیشتر شبیه سوفیا لورن کنه حالا اینکه تا چه حد موفق بوده بستگی به نظر مخاطبان داره.

یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

در ادامه تصویری از نیکتا ناصر مشاهده می کنید که همراه با دخترش است و جالبت اینجاست که یکتا و نیکتا هر دو دختران 6 ساله دارند! ظاهرا هماهنگ شده بوده!!!

یکتا ناصر

ازدواج و طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی؟ 

یکتا ناصر در سال 93 بود که بر سر فیلم "من سالوادور نیستم" با منوچهر هادی ازدواج کرد و خیلی زود هم فرزندشون سوفیا متولد شد. سوفیا خانوم که حالا شیش ساله هستش همچون مادر و پدرش روحیه ای شیطون طور داره که هنوز به سن و سال خاصی نرسیده حسابی مشهور شده! از این ها گذشته ولی انگاری این ازدواج زیر ده سال دووم آورد و به طلاق ختم شد. مدتی میشه که اخبار مبنی بر جدایی این دو چهره مشهور شنیده میشه و یکسری آیتما هم هست که اونرو تایید میکنه اما هنوز توسط خودشون به طور مستقیم تاییدی نشده.

یکتا ناصر

بیوگرافی منوچهر هادی همسر سابق یکتا ناصر

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

یکتا ناصر

فیلم شناسی یکتا ناصر

آینه بغل (1396)

مشکل گیتی (1394)

آشوب (1394)

فصل نرگس (1394)

کارگر ساده نیازمندیم (1394)

من سالوادور نیستم (1393)

زندگی جای دیگری است (1392)

گنجشکک اشی مشی (1392)

یکی می خواد باهات حرف بزنه (1390) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن جشنواره فیلم فجر (1390)

یکتا ناصرقند تلخ (1387)

روز برمی آید (1385)

نسکافه داغ داغ (1385)

قتل آنلاین (1384)

سرود تولد (1383)

یکتا ناصر

باران رؤیاها را نمی شوید (1382)

خانه ای در شن (1382)

عاشق مترسک (1382)

فراری (1381)

ساقی (1380)

مجموعه تلویزیونی یکتا ناصر

  جاده قدیم (1394)

دختران حوا (1391)

قند ترش (1385)

اولین شب آرامش (1384)

لبه تاریکی (1383)

تله فیلم «پیش پرده» (138

ضربه سوم (1380)

با من بمان (1379)

کاشانه (مجموعه تلویزیونی)

عید آن سال ها (1378–1377)

گل های کاغذی (1376)

شبکه خانگی یکتا ناصر

عاشقانه  منوچهر هادی 

منبع: شایانیوز و خبرگزاری ها

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی