کد مطلب: 27849

شاهرخ استخری | شاهرخ استخری عکس | شاهرخ استخری بیوگرافی

شاهرخ استخری و تولد خانومش | هدیه آقا شاهرخ برای خانمش

شاهرخ استخری و تولد خانومش | هدیه آقا شاهرخ برای خانمش

شاهرخ استخری بازیگر اهل ایران است. از جمله فعالیت‌های شاهرخ استخری می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد. شاهرخ استخری بازیگر جوان 37 ساله که متولد 1359/07/14 است. شاهرخ استخری زاده تهران است. حواشی زندگی خانواده شاهرخ استخری در اینستاگرام توجه همه را جلب کرده است.

شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر جوان 37 ساله که متولد 1359/07/14 و زاده تهران می باشد. با آنکه در تهران به دنیا آمده است اما اصالتاً شیرازی هستند و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد که یکی از خواهرانش که یکسال کوچکتر از خودش است با فوق لیسانس تغذیه برای ادامه تحصیل به خارخ از کشور رفته و خواهر کوچکتر که فرزند آخر خانواده می باشد هم به هنر علاقه مند است. شاهرخ استخری اولین فرزند و تک پسر خانواده است و برادری ندارد. در واقع در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد.شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در دبیرستان رشته ریاضی را می خوانده و در دانشگاه فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است. وی از بچگی از اینکه جلوی دوربین حضور پیدا کند خجالت می کشید ولی با این حال برای فوق لیسانس رشته هنر را انتخاب کرد اما در کنکور رتبه 400 را آورد و به دلیل آنکه درس نخوانده بود نتوانست ادامه دهد. وی بعد از بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها به مدت 5 سال از تلویزیون دور ماند و وارد عرصه سینما شد تا دوباره به تلویزیون بازگشت.
شاهرخ استخری

شاهرخ استخری به دلیل آنکه پدرش 8 سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است و تک پسر خانواده نیز می باشد از خدمت سربازی معاف شده است.

شاهرخ  استخری اصلاً شهرت برایش اهمیت ندارد و برخلاف آنچه که مردم فکر می کنند اصلاً مغرور و گوشه گیر نیست. صمیمی ترین دوستانش به گفته خودش امیررضا دلاور و پندار اکبری می باشد و با بقیه در حد تلفنی دوست می باشد.

فعالیت حرفه ای

زمانی که شاهرخ تحصیلات آکادمیکش را به پایان رساند در سال 82-81 با حضور در تئاتر اسب ها با کارگردانی محمد رحمانیان پا به عرصه هنر نهاد و دوره های بازیگری را زیرنظر هدایت هاشمی،پیام دهکردی و مهتاب نصیرپور گذراند.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

اولین تجربه بازیگری وی ایفای نقش در تله فیلم «تلخون»،ساخته علیرضا امینی بود و اینگونه پا به دنیای بازیگری نهاد اما بابت این تله فیلم هیچ گونه دستمزدی دریافت نکرد. بعد از آن در فیلم «پریدخت» ایفای نقش کرد اما در این فیلم هم هیچ دستمزدی دریافت ننمود. زمانی که سریال دلنوازان ساخته حسین سهیلی زاده، به او پیشنهاد شد فرصتی فوق العادئه برای شاهرخ بود زیرا این فیلم با محتوای جذاب و بازی زیبای شاهرخ در نقش بهراد توانست باعث به شهرت رسیدن شاهرخ استخری شود. بعد از آن فاصله ها جایگاهش را محکم تر کرد. این سریال در سال 88 از شبکه 3 سیما به نمایش گذاشته شد.

اما با تمام این احوال خود شاهرخ ورودش به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی است.

شاهرخ استخری

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متأهل است و با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج یک دختر بنام پناه است. هیچ عکسی از همسر شاهرخ استخری منتشر نشده است و دلیلش هم این بود که شاهرخ دوست ندارد کسی همسرش را بشناسد و آنها را با هم مقایسه کند که به هم می آیند یا نه. دوست ندارد که کسی در مورد همسرش نظر دهد.

خیلی ها به او گفته بودند که همسر پولداری دارد اما او در پاسخ گفته بود که متأسفانه که کلید ماشین می تواند ملاک باشد. همسر من در کف کارخانه کار می کرده و بر روی پای خودش ایستاده بود، من هم 10 سال مستقل زندگی کردم و ملاکم برای ازدواج با ایشان همین بود. پدر همسرم نقاش است و اصلاً خانواده پولداری نیستند.

شاهرخ استخری

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخدر سال 83 تجربه کافی شاپ را داشته است. وی در حال حاضر یک فروشگاه طلا و زیور آالات به نام سنجاق دارد که در شهرهای تهران و مشهد شعبه دارد. وی بعد از تولد فرزندش تصمیم قطعی برای شغل دوم گرفت. زیرا نظرش بر این بود که با کار بازیگری نمی تواند آینده فرزندش را تضمین کند.

شاهرخ استخری

فیلم های منتشر شده از وی

سینمایی

سال نام فیلم نوع کارگردان
۱۳۹۴ آن آواز غمناک ویدئویی آرش سنجابی
۱۳۹۳ دوربین سینمایی محسن توکلی
۱۳۹۳ تعطیلات ویدئویی سپهر محمدی
۱۳۹۲ تقدیر نهایی سینمایی محسن توکلی
۱۳۹۱ کبریت سوخته سینمایی کاظم معصومی
۱۳۹۱ سوگند تله فیلم فربد شکرایی
۱۳۹۰ پس کوچه‌های شمرون سینمایی کامران قدکچیان
۱۳۹۰ برگشت‌ناپذیر ویدئویی امیر احمد انصاری
۱۳۹۰ ساعت شلوغی سینمایی آرش معیریان
۱۳۹۰ یک دو سه ویدئویی محمد خراط زاده
۱۳۹۰ چک سینمایی کاظم راست گفتار
۱۳۸۶ تلخون ویدئویی علیرضا امینی
۱۳۸۷ شریک ویدئویی امیر احمد انصاری
۱۳۸۴ یک شب همین طوری کنارم باش ویدئویی علی همراز

شاهرخ استخری

تلویزیونی

شاهرخ+استخری

سال نام سریال کارگردان
۱۳۸۶ پریدخت سامان مقدم
۱۳۸۷ مثل هیچ‌کس عبدالحسن برزیده
۱۳۸۷ ماه عسل شاهد احمدلو
۱۳۸۸ دلنوازان حسین سهیلی زاده
۱۳۸۹ فاصله‌ها حسین سهیلی زاده
۱۳۸۹ پرانتز باز کیومرث پور احمد
۱۳۹۳ آمین بهرنگ توفیقی
۱۳۹۵ ماه و پلنگ احمد امینی
۱۳۹۶ پرواز در ارتفاع صفر عبدالحسین برزیده
۱۳۹۷ دل‌دادگان منوچهر هادی
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی