کد مطلب: 34607

وام فوری | وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی | وام فوری فرابانک ملت

شرایط پرداخت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی ! | متقاضیان وام فوری این فرصت را از دست ندهند !

بانک‌ها شرایط متفاوتی برای پرداخت وام فوری به سپرده گذاران خود ارائه می‌دهند. در این گزارش شرایط وام فوری سامانه فرابانک ملت بررسی می‌شود.

شرایط پرداخت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی ! | متقاضیان وام فوری این فرصت را از دست ندهند !

وام فوری | یکی از معضلات بزرگ متقاضیان دریافت وام، روند طولانی و آزاردهنده ارائه تسهیلات از سوی بانک‌هاست. با این حال برخی از بانک‌ها طرح‌هایی برای اعطای وام فوری به مشتریان خود ارائه می‌کنند که این مشکل را تا حدودی برطرف می‌کند. در این گزارش شرایط پرداخت وام فوری سامانه فرابانک ملت بررسی می‌شود.

شرایط وام فوری سامانه فرابانک ملت چیست؟

مشتریان بانک ملت می‌توانند با استفاده از سامانه فرابانک، به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعبه تا سقف 200 میلیون تومان وام بگیرند.

بانک ملت با سامانه فرابانک، با شرایط مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار شغلی با نرخ سود 23 درصدی ارائه می‌دهد. برای دریافت وام فوری از بانک ملت لازم است وام‌گیرنده از مشتریان این بانک باشد و هیچ‌گونه بدهکاری یا وام تسویه‌نشد‌‌ه‌ای در بانک مورد نظر نداشته باشد. به‌علاوه، این بانک به افرادی که سابقه چک برگشتی دارند هم تعلق نمی‌گیرد.

برای دریافت وام از بانک ملت ابتدا لازم است متقاضیان در بانک ملت سپرده قرض‌الحسنه افتتاح کنند که این سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود خواهد شد. همچنین برای برخی از تسهیلات این سامانه، ایجاد میانگین حساب یا داشتن سپرده بلندمدت الزامی است.

حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت وام 60 ماه و هر قسط وام 200 میلیون تومانی حدود پنج میلیون و 640 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی از سمت مشتری، 138 میلیون و 200 هزار تومان و مجموع کل رقم وام و سود 338 میلیون و 300 هزار تومان است. همچنین هزینه‌های جانبی این وام که شامل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود، 30 هزار تومان است.

وام فوری

شرایط پرداخت وام فوری بانوان شاغل و خانه دار

بانک‌ها برای حمایت از زنان شاغل و خانه‌دار، طرح‌های وام بانوان ارائه می‌کنند. در این گزارش شرایط پرداخت وام به زنان در دو بانک دی و کشاورزی بررسی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از انواع وام فوری که برای حمایت از زنان در نظر گرفته شده و پرداخت می‌شود، وام فوری زنان است. ویژگی‌‌ای که وام فوری را از سایر تسهیلات متمایز می‌کند، کوتاه‌تر بودن فرایند دریافت این وام است. ضمانت این تسهیلات با ضامن معتبر، سپرده‌گذاری در بانک یا وثیقه‌گذاری انجام می‌شود.

بانک‌های متفاوت این وام را با شرایط مختلفی به زنان شاغل و خانه‌دار پرداخت می‌کنند. در ادامه، شرایط پرداخت این وام در دو بانک کشاورزی و دی بررسی می‌شود.

مدارک لازم برای دریافت وام فوری بانوان

برخلاف بسیاری از طرح‌های تسهیلاتی در بانک‌های گوناگون که به صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت می‌شوند، وام فوری بانوان به صورت سنتی اعطا می‌شود. زنان متقاضی دریافت این وام باید با در دست داشتن نسخه اصلی مدارک شناسایی خود مثل شناسنامه و کارت ملی، اسناد مربوط به ضامن، مثل فیش حقوقی یا تاییدیه استخدام، مدارک شناسایی ضامن از قبیل و فرم تقاضای وام به بانک عامل مراجعه کنند.

وام فوری

وام فوری بانوان بانک دی

وام بانوان بانک دی به زنان مشتری این بانک، اعم از خانه‌دار و شاغل تعلق می‌گیرد و وام گیرنده برای دریافت این تسهیلات، باید در این بانک سپرده‌ای با حداقل مبلغ دو میلیون تومان داشته باشد و برای حداقل سه ماه، میانگین حساب ایجاد کند. این وام در قالب کارت اعتباری ۵٠ میلیون تومانی، به وام‌‌گیرنده اهدا می‌شود.

نرخ سود این وام 23 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن 36 ماهه است. بنابراین مبلغ هر قسط آن به یک میلیون و 935 هزار تومان می‌رسد. ضمانت این وام با ارائه ضامن رسمی انجام می‌شود و پنج درصد از مبلغ سپرده اولیه نیز تا زمان بازپرداخت کامل وام، نرد بانک مسدود می‌شود. همچنین امکان انتقال این وام از سوی زنان شاغل به سایر اعضا خانواده نیز وجود دارد.

سقف وام طرح بانو ایرانی بانک کشاورزی، 200 میلیون تومان و مدت‌زمان بازپرداخت آن تا 36 ماه است. متقاضیان دریافت وام 200 میلیون تومانی، باید سپرده‌ای با میانگین 40 میلیون تومان در 6 ماه داشته باشند که این سپرده مسدود نمی‌شود.

نرخ سود این وام 23 درصد، هر قسط این وام هفت میلیون و 741 هزار تومان و مجموع سود و اصل آن به 278 میلیون و 810 هزار تومان می‌رسد. بازپرداخت این وام نیز با معرفی ضامن رسمی تضمین می‌شود.

البته متقاضیان می‌توانند با میانگین سپرده 25 میلیون تومانی برای چهار ماه، وام بانوان 100 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 24 ماهه نیز از بانک کشاورزی دریافت کنند.

4 شرط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بدون ضامن بانک اقتصاد نوین

افرادی که به اخذ وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه از قبل سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کرده و حداقل بین سه تا ۹ ماه میانگین حساب داشته باشند.در این مدت و زمان بازپرداخت اقساط وام، مبلغ سپرده گذاری شده باید در حساب بدون استفاده باقی بماند اما بانک به منظور ضرر نکردن وام گیرنده به اصل سپرده سود پنج درصدی می‌دهد. افراد پس از دریافت وام با توجه به شرایط خود امکان پرداخت اقساط را طی ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماه دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، میزان هر قسط ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۲۸۰ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود.

بانک اقتصاد نوین در قالب طرحی جدید تحت عنوان «اعتبارینو» تا سقف 500 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند.

بر اساس این طرح، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از اعتبار اهدائی در این طرح از فروشگاه‌های طرف قرار داد بانک اقتصاد نوین خرید کنند.

متقاضیانی واجد شرایط دریافت این وام هستند که دارنده حساب‌های بلندمدت در بانک اقتصاد نوین و سرمایه‌گذ واحد‌های صندوق‌های با درآمد ثابت این بانک باشند. البته متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهکار بوده و یا چک برگشتی داشته باشد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی