کد مطلب: 34443

وام قرض‌الحسنه| وام قرض‌الحسنه وام چهار درصدی

استارت ثبت‌نام وام ۱۲۰ میلیون تومانی دولتی با بازپرداخت ۱۰ ساله | وام قرض‌الحسنه جدید برای حمایت از خانواده

طبق اعلام بانک مرکزی، وام فرزندآوری از تسهیلات قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد محسوب می‌شود و به‌ منظور حمایت از خانواده و افزایش جمعیت ارائه شده است. که در این گزارش لینک دسترسی به فرم ثبت نام وام فرزندآوری را نیز ارائه داده ایم.

استارت ثبت‌نام وام ۱۲۰ میلیون تومانی دولتی با بازپرداخت ۱۰ ساله | وام قرض‌الحسنه جدید برای حمایت از خانواده

وام قرض‌الحسنه | طبق اعلام بانک مرکزی، وام فرزندآوری از تسهیلات قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد محسوب می‌شود و به‌ منظور حمایت از خانواده و افزایش جمعیت ارائه شده است. که در این گزارش لینک دسترسی به فرم ثبت نام وام فرزندآوری را نیز ارائه داده ایم.

مشمولان وام فرزندآوری، والدین فرزندان متولدین یکم فروردین ۱۴۰۰ به بعد هستند و شروع اقساط آن با شش ماه دوره تنفس آغاز می‌شود. همچنین کارمزد این وام چهار درصد به صورت سالانه است.

وثیقه مورد نیاز برای دریافت این وام شامل یکی از موارد داشتن حساب یارانه، سهام عدالت ، سفته یک نفر ضامن و یک نفر بستگان درجه اول می‌شود.

والدین می‌توانند برای دریافت این وام ابتدا با مراجه به آدرس www.ve.cbi.ir، در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده و در مرحله دوم کد رهگیری از سامانه را دریافت کنند.

پس از دریافت کد رهگیری، ۱۲ روز فرصت دارند به بانک مراجعه کرده و پس از مراجعه به بانک متقاضیات برای تکمیل مدارک ۶۰ روز فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز را ارائه دهند.

طبق قانون بودجه ۱۴۰۳، تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ازای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، به ازای فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان، به ازای فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان، به ازای فرزند چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و به ازای فرزند پنجم و به بعد ۲۰۰ میلیون تومان است.

بانک مرکزی در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تسهیلات قرض الحسنه فرزند ارائه می نماید. این وام به پدرانِ دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران بابت فرزندان متولد شده در داخل کشور از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ به بعد، حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند تعلق می‌گیرد.

ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir صورت می پذیرد؛ این سایت تنها مرجع رسمی کشور جهت ثبت نام متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه فرزند است.

شرایط وام فرزند آوری

۱- دارا بودن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲- پدر متولدین سال (۱۴۰۰/۰۱/۰۱) به بعد و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند

۳- وام فرزند آوری الزامی به سپرده گذاری ندارد

۴- آغاز بازپرداخت وام فرزند آوری، پس از ۶ ماه از دریافت وام می باشد.

۵- ارائه اصل شناسنامه فرزند و پدر وی در زمان مراجعه به بانک الزامی است

۶- به هر فرزند متولد شده تنها یکبار تسهیلات فرزند به پدر تعلق می گیرد.

۷- تسهیلات حسب مصوبات شورای پول و اعتبار با کارمزد حداکثر ۴ درصد به صورت سالانه است.

۸- در مورد تولد فرزندان دو قلو و بیشتر، به ازای هر فرزند، یک وام تعلق می گیرد.

۹- تسهیلات تولد فرزند به افرادی تعلق می‌گیرد که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند، بالای ۲/۵ نباشد .

۱۰- در صورتی که حین دوره بازپرداخت تسهیلات تولد فرزند، فرزند دیگری از متقاضی به دنیا آمد، پرداخت تسهیلات مذکور طبق ضوابط به کودک بعدی امکان پذیر است.

۱۱- در صورت فوت پدر طفل یا طلاق والدین تسهیلات مذکور به شخصی که نماینده قانونی و قضائی ولی قهری یا قیم طفل می باشد با ارائه حکم دادگاه پرداخت خواهد شد.

مدارک وام فرزندآوری تابستان ۱۴۰۳

۱- اصل شناسنامه پدر و فرزند

۲- اصل کارت ملی پدر یا نماینده قانونی و قضائی

۳- کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت

۴- کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سایت پس از مرحله ثبت نام

۵- ارائه حکم دادگاه در صورت لزوم

وام فوری بانک ملت با سند ملکی: ۱۵۰ میلیونی

بانک ملت امکانی را فراهم آورده که افراد می‌توانند بدون نیاز به ضامن و تنها با ارائه سند ملکی، وامی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان دریافت کنند. این تسهیلات قابل تقسیم بین سه شخص است، به طوری‌که هر یک می‌توانند تا ۵۰ میلیون تومان وام دریافت نمایند. نرخ بهره این وام ۱۸ درصد است و بازپرداخت آن باید طی مدت زمانی بین ۴۸ تا ۶۰ ماه صورت پذیرد.

وام فوری بانک رسالت: ۱۲۰ میلیونی

بانک رسالت که یکی از موسسات قرض‌الحسنه به شمار می‌رود، وامی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. این وام که از سریع‌ترین وام‌های موجود در نظام بانکی است برای مشتریان فعلی بانک که حساب کاربری اینترنتی دارند، موجود است.

متقاضیان باید ابتدا درخواست خود را از طریق وب‌سایت بانک ثبت کنند. پس از آن بر اساس معیارهایی چون سابقه مالی، شغل و فعالیت حساب، امکان دریافت وام بررسی خواهد شد. در صورت احراز شرایط لازم برای وام، درخواست مورد تایید قرار خواهد گرفت. این وام با نرخ سود ۲ درصدی و بدون نیاز به سپرده‌گذاری ارائه می‌شود و بازپرداخت آن در بازه زمانی ۱۲ تا ۶۰ ماهه امکان‌پذیر است.

وام فوری بانک صادرات: ۵۰ میلیونی

بانک صادرات تسهیلاتی به ارزش ۵۰ میلیون تومان را برای خریداران کالا ارائه می‌دهد. این وام تنها برای این منظور در نظر گرفته شده است، بنابراین اگر به دنبال تأمین مالی فوری برای هزینه‌های دیگر هستید، این وام ممکن است برای شما مناسب نباشد.

شما باید پیش‌فاکتور مربوط به خرید کالا را ارائه دهید و وام به صورت چک به نام فروشنده پرداخت خواهد شد. نرخ بهره این وام ۱۸ درصد است، بازپرداخت آن باید حداکثر طی ۳۶ ماه انجام شود و ۱۰ درصد از کل مبلغ وام، معادل ۵ میلیون تومان، به عنوان وثیقه مسدود خواهد شد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی