کد مطلب: 32021

یارانه نقدی | یارانه نقدی جدید | یارانه نقدی ۱۴۰۲ | یارانه نقدی کی واریز میشود

آغاز واریز 1/560/000 تومان یارانه نقدی عید نوروز برای این خانوارها | اگر این یارانه نقدی برای شما واریز نشد ه بخوانید + کد استعلام یارانه

جزئیات واریز یارانه نقدی 1 میلیون و 560 هزارتومانی برای برخی از خانوارها منتشر شد.

آغاز واریز 1/560/000 تومان یارانه نقدی عید نوروز برای این خانوارها | اگر این یارانه نقدی برای شما واریز نشد ه بخوانید + کد استعلام یارانه

وعده های جدیدی درباره افزایش یارانه نقدی مستمری بگیران و اقشار کم درآمد از سوی مجلس داده شده است. یارانه نقدی با رقمی قابل توجه در تاریخ ذکر شده بحساب سرپرستان واریز خواهد شد. جزئیات افزایش یارانه نقدی دهک های کم درآمد را در ادامه با هم می خوانیم.

واریز 1/560/000 یارانه نقدی برای نوروز برای این دهک های درآمدی

در واقع یک یارانه نقدی۳۰۰هزارتومانی با اضافه شدن یارانه تشویقی به ۵۲۰ هزارتومان افزایش خواهد یافت.( در اصل یک خانواده 3 نفره در دهک درآمدی 4 تا 7 مبلغ 1 میلیون 560 هزارتومان یارانه دریافت خواهند کرد). براساس گزارش سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول سی ام واریز می‌شود.. بر اساس این طرح، حساب بخش قابل توجهی از یارانه تشویقی یارانه‌ بگیران از روز ۱۷ هرماه شارژ می‌شود.

متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملّی اعتبار (۲۱۰ هزار فروشگاه خُرد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های اینترنتی) نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

دومین مرحله از یارانه کالابرگی برای ۷ دهک درآمدی از ۱۷ اسفندماه سال جاری آغاز شد و بنا بر اعلام وزارت رفاه مبلغ ۲۲۰۰۰۰ تومانی برای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالا اساسی شارژ خواهد شد. در واقع یک یارانه ۳۰۰ هزارتومانی با اضافه شدن یارانه تشویقی به ۵۲۰ هزارتومان افزایش خواهد یافت.

در طرح فجرانه، روال کار تغییر کرده و ضمن اینکه اعتبار تشویقی یارانه از ۱۲۰ به ۲۲۰ افزایش یافته، شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان هم حذف شده است و فقط شرط بهره‌مندی از این اعتبار، خرید کالا در طرح کالابرگ است به‌گونه‌ای که اگر یک قلم کالا هم در این طرح بخرید، مابه‌التفاوت آن از ۲۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

مزیت بزرگ این طرح، حذف شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی برای مشمول شدن یارانه تشویقی است و تا سه ماه همه یارانه بگیران می‌توانند برای خرید در طرح کالابرگ از یارانه تشویقی جدید بهره‌مند شوند.

طرح فجرانه با یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی از ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا می‌شود. دولت در حوزه تغذیه مردم دارای راهبرد کلان است و باوجود مشکلات بودجه‌ای، این راهبرد را که قسمت بزرگ آن مربوط به کالابرگ الکترونیکی است، به نفع مردم پیگیری می‌کند.

از اواخر سال ۱۴۰۱ اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک شروع شد و حالا کالابرگ عمومیت پیدا کرده و دهک ۶ و ۷ هم به آن ملحق شده‌اند.

یارانه نقدی

استقبال خانوار ایرانی از یارانه نقدی رمضان

میزان استقبال خانوارهای یارانه بگیر از طرح کالابرگ به ۱۶ درصد رسیده است، اکنون در طرح کالابرگ اگر معادل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه فرد به خرید ۱۱ قلم کالای موجود در سبد کالابرگ اختصاص پیدا می‌کرد، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی به یارانه او اضافه می‌شد که باید تا پایان همان ماه صرف خرید آن ۱۱ قلم کالا می‌شد.

متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملّی اعتبار (۲۱۰ هزار فروشگاه خُرد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های اینترنتی) نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

برای استعلام یارانه معیشتی با کد دستوری باید این فرمول را شماره‌گیری کنید:

#کد ملی*۴۳۸۵۷*۴*

این روش فقط به شما می‌گوید که مشمول دریافت یارانه هستید یا نه و برای سرپرست خانوار کاربرد دارد. اما ممکن است نسبت به نتیجه آن اعتراض داشته باشید که در این صورت باید ببینید آیا دهک‌بندی شما درست انجام شده است یا خیر.

دهک‌بندی و روش اعتراض به یارانه نقدی

دهک‌بندی بر اساس بعد خانوار، تراکنش‌های بانکی، اطلاعات خودرو و حقوق و درآمد افراد انجام می‌شود و برای بررسی یا اعتراض به آن باید به سامانه حمایت مراجعه کنید.

ابتدا باید در سامانه حمایت ثبت نام کنید. گزینه ورود یا ثبت نام در سمت چپ بالای صفحه قرار دارد. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه (که حتما باید به نام متقاضی باشد)، کد ملی و تاریخ تولد و عبارت امنیتی کلید ارسال کد اعتبارسنجی را کلیک کنید تا کد یکبار مصرف برایتان ارسال شود.

با وارد کردن این کد ثبت نام شما نهایی شده و اطلاعاتتان در سامانه ذخیره می‌شود.

اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد صفحه ورود شوید و با وارد کردن شماره همراه و عبارت امنیتی گزینه ارسال کد اعتبارسنجی را کلیک کنید.

پس از وارد کردن کد تایید روی عبارت ورود به سامانه حمایت کلیک کنید. با ورود به صفحه کاربری‌تان می‌توانید اطلاعات خود را بررسی کنید. در این صفحه وضعیت شما بر اساس آزمون وسع‌سنجی به شما اعلام می‌شود و می‌توانید ببینید که آیا یارانه به شما تعلق می‌گیرد یا نه.

در همین صفحه اطلاعات دیگری مثل دهک شما، اعضای خانوار و اطلاعات شناسه اقتصادی در دسترستان است.

اگر درخواستی برای بررسی دوباره پرونده خود دارید و نسبت به وضعیت دهک، اطلاعات شناسه اقتصادی و اعضای خانوار خود اعتراض دارید هم از همین صفحه اقدام کنید و گزینه درخواست بررسی را انتخاب کنید.

پس از ورود به این قسمت، توافق‌نامه‌ای مشاهده می‌کنید. آن را به‌طور دقیق مطالعه کنید و در صورت تأیید روی گزینه موارد فوق را مطالعه نموده و قبول دارم کلیک کنید. سپس ثبت و ادامه را انتخاب کنید.

در این مرحله ابتدا اطلاعات خانوار به شما نمایش داده می‌شود. آن را مشاهده کنید و در صورتی که تأیید می‌کنید، گزینه صحیح است را انتخاب کنید.

منبع: مکتوب نامه

آنچه دیگران میخوانند
  • احمد رضا مکتوبیان ارسالی در

    دولت هنوز یارانه ماه رمضان هنوز واریز نکرده است این یارانه که اعلام کرده است مثل یارانه ماه رمضان فکر نکنم واریز شود فکر نکنم امشب این یارانه واریز شود دو شب دیگه عید نوروز هست روز چهارشنبه شب واریز خواهد شد

  • سعیدمجیدیان ارسالی در

    تمام این پیام دروغی بیش نیست اگر است میگفتندتاحالاواریزمیکردن

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا خیلی مزخرف که همراه خریدکالابرگ جنس های بنجل دیگری راباقیمت بالابخری کسیکه پول داره که دنبال کالا برگ نمیره،همه جاهم کالاهاجورنیست،یکی روامروزباید پیداکنید بخری یکی روتردام.کلرمردم شده دنبال فروشگاهاوجنس کالابرگ تازه سر مردم هم کلاه میره اصلامشخص نیست حتی فروشگاها نمیدانند که چطوری بایدجنسهای کالابرگ رابه مشتریان بدهند.

  • ناشناس ارسالی در

    میشه یارانه نقدی همین الان پرداخت کنید خیلی لازم دارم

  • دربی بی عالی زهی ۳۶۲۲۲۳۱۸۵۸ ارسالی در

    یارانه اذرماه دی بهمن برام واریز نشده ۸نفرهستم دهک یک. هستم ازپیکیری شما متشکرم یامولا علی همراهتان باشد

  • مستمربگیرم ارسالی در

    عمو همش الکی میگو اینها خور اعصابند

  • بازنشسته ارسالی در

    اغاز واریز پس هنوز توی راه

  • علی ارسالی در

    اولاً که این فروشگاهها که کالا برگ میدن همشون قیمت اجناسشون رو دوبرابر قیمت جاهای دیگه میفروشن مثلاً تخم مرغ همه جا شونه ای صدوبیستوپنج تومن تا صدوسی تومنه ولی اینا صدوهفتاد تا دویست و خورده ای میدن روغن نباتی و بقیه اجناس هم همینطور خیلی گرونتر میدن دوماً این قانون که باید یک خانواده سه نفره یک ملیون و ششصدو پنجاه هزار تومن از حساب و کارت خودش خرید کنه بعدش کالابرگشو بدن این که نشد که من دلم میخواد فقط همون اندازه اعتبار کالابرگم خرید کنم چرا باید خرید اجباری و زوری بفروشن بهم حالا یکی پول ندارن باید کالابرگش از کیسش بره؟ اینه کمک دولت به مردم؟

  • امین ارسالی در

    چرا مغازه دارها به ازای 220هزارتومان دولت هدیه داده باید هرنفر 220توحسابش پول باشه یعنی من سه نفر هستم هفصد پول باید توکارتم باشه خریدکنم تا مغازه دار ها 220 الکترونیکی بتونم خرید کنم این چه قانون هست آقای رئیسی خدای نکرده شما رئیس جمهور مملکت هستین چرا

    • ناشناس ارسالی در

      از ماست که بر ماست

  • سامان ارسالی در

    خدایی جمع کنید مزخرفات. از خوب بودن مسولین. نود درصد ملت مستعضفن.یکی مثل بنده ندارم پول بدم. اگه داشتم میرفتم از جای ارزون ترخریدمیکردم نقدی،این خرید اجباری چیه؟شاید من کارگرفصلی توان خریدم همون مبلغ کالابرگ باشه.اگه پول ندم بهمون اجناس نمی‌دن.اینم کمک دولت به ما شب عیدی...

    • ناشناس ارسالی در

      بنده خدا توکه خلاصه باید برای خونت خرید میکردی که خوب همون خریدو برو الان انجام بده بااین یارانه هم دوتا جنس بیشتر بخر .همش میگین نداریمو دستمون خالیه هزار چیز دیگه تویی که نمیتونستی زندگیتو بچرخونی چرا رفتی زن گرفتی بعدش چندتا بچهم اوردی تازه مستاجرم هستی بزارید کنار این کارارو اقا یخورده مرد باشید همه مشکل دارن قرار نیست همه جا جار بزنیم خب😠

  • علی ارسالی در

    سلام رفتم کالابرگ خریدارم یک نفره کفتندباید ۷۰۰یا۸۰۰تومان حسابت باشه تاخرید کنی من که یارانه ۴۰۰تومانی می گیرم باید چکارکنم راهنمایم کنید ممنون

  • علی ارسالی در

    من توی یک ماه که خونه خریدم و هزینه بنگاه دادم و تعمیرات داشتم حساب کرده و دهک برده بالا بابا ماه های قبل و بعد رو نگاه کن یا یک سامانه باشه که توضیح بدیم

  • کارگرم ارسالی در

    اقا انقدر این ملت اذیت نکنید اون ماهی ۵۰ الی ۶۰ملیون حقوقش می تونه من کار گر با دختر پسر نامزد برای برای جهیزه ماندم اینا وعده یارانه میدن نمی دن .

  • حسین پوراسماعیلی اهل اصفهان ۲۸/۱۲/۴۰۲ ارسالی در

    من بازنشسته تامین اجتماعی با این حقوق کم بازنشسته کارگری تامین اجتماعی می شود زندگی کرد پول نه کیلو گوشت را بما حقوق میدهند ماباید چکار کنیم بااین درخانه وازی منچهار فرزند دارم سه پسر ویک دختر ک چهار تا نوه دارم تمام جمعه ها منزل ماهستند خدا برکت میدهدوالا بااین حقوق نمی توانی زندگی کنی دولت یارانه کالابرگ معشیتی مرا قطع کرده بگو منچکار کنم باین همه خرج برج نمی توانی زیر بار زندگی کمرت خم می شود فقط خدا همین بس

  • روح اله ارسالی در

    رفتم فروشگاه میگه ۸۸۰هزار را که می خاهی خرید کنی باید یک ملیون و ۶۶۰هزار خرید داشته باشی تا تازه از کالا برگ استفاده کنی حالا ۲تا سوال ۱. یامسئولان دهک بندی حالیشون نمیشه که طرف به نون شبش محتاجه که شده دهک ۱تا۳ یا منی که روزی ۱۲ ساعت کار میکنم برای ۳تا بچه و خونه کارم توی ایرانه اما توی اروپا زندگی میکنم که حالیم نمیشه واقعا یکی منو روشن کنه چه خبره اونا ابله هستن یا من که نمی فهمم

    • مهدی ارسالی در

      چه ربطی داره آن کسی که به نان شبش محتاج هست که بدتر از توهست،توحداقل بقول خودت۱۲ساعت کارمیکنی لابدحقوق خوبی هم میگیری درصورتی که آنکسی که نون شبش هم نداره یا درآمدش پایین یا بیمارهست یا بیماری درخانوادش داره یاچندخانواده روخرج بایدبده...دیگه این دولت داره روزبه روز بادروغهاش با تورم با اختلاسهای ساعتیشون عذابمون میدن دیگه خودمون به خودمون دروغ لطمه نزنیم طرف بیمارهست هزینه داروهاش مانده پس شماکه۱۲ساعت کارمیکنی خدارو شکرکن۴ستون بدنت سالم هست که ازبیمار خبرنداری،،وبرای این خبرهم نه شرط خریدهست کی گفته برداشته شده بایدبرای خریدکالابرگ به اندازه همون تعدادی که ریختن۲برابرش کارتت پول پاشته باشع وتازه خریدهم بکنی یعنی ماکه۲نفرو۴۴۰هزار ریخته بودن۱میلیونو۱۰۰هزارتومان بایدخریدمیکردم که۷۰۰هزار ازهزینه خودم و۴۴۰هزارهم کالابرگ وفقط همون بهمن بودکه شرط خریدبرداشته بودن...میگم دیگه دولت همینطوری داره عذاب دروغ میده دیگه ماخودمون به خودمون رحم کنیم ناموسن.

  • خلیل ارسالی در

    داداششششس دهک 3 ام نفری 500 میخان اقایییییی ریسی من توداشته کاش صدای من بهت بسسسسه ندارم شب عیدی بذارم روش ندارم میفهمی

  • ناشناس ارسالی در

    همش دروغ دروغ مزخرف چراانقدمارواذیت میکنید چراانقدماروگدامیکنیدمن خودم دیدم جلوی فروشگاه زیرانداز پهن کردن نشستن ازصبح بعد سحری تاافتاری

  • محمدرضا ارسالی در

    4نفریم رفتیم خرید افق کوروش 1880کارت اول کشیده روی 1کاغذ باطله نوشته داده بحم گفته برو جنسهای که میخوای ببر پای صندوق نه گوشت نه این چه وذحی من می‌خواهم همان 880 راخرید کنم ماه اول یارانه نقدی 200ندادن اسفند هم هنو ز اصلا نریختن نقدی را پول آب برق گاز یارانقدی تامین می شده وتلفن جواب مارا بدهید ممنون

    • ناشناس ارسالی در

      بخدا قسم منم الکی زدن دهک هشت اعتراض زدم میگن شش ماه دیگه جواب میاد

  • Hashem ارسالی در

    هرباربایه ترفند ونیرنگ مردم روفریب میدن
    آقا یکی بیاد بمن بفهمونه2+2=چند
    دیگه دارن به شعورمردم توهین میکنن
    مثال؛ بطورنرمال زمانی اینترنت یاهرچیزدیگری گران میشودیعنی دیگرباقیمت قبل سودی نداردیاضررداردکه بادرصدرکودکشورمحاسبه میشودهدیه رایگان دولت یعنی چه وازکجاتامین میشود
    اگرمخابرات برای تامین هزینه مجبوراست گران کندچجوروازچه منابعی سودمازادداردکه نت مجانی بدهد اگرکاسبی خوبه چراگران شداگرنیست مجانی ازکجامیایداگردولت ازسرانه این اعتباررامیدهدچیزهای واجبتری هست که به آن بپردازند
    حیف که نه جاش هست ونه درحوصله جمع جهت خواندن
    اقاجان ما انسانیم وشعورداریم لطفاوخواهشن شماهاهم مانندانسان برایمان تایین تکلیف کنیدمردم مسخره یه عده آدم بیسوادوسودجونیستندبخدادیگه مثل باروتی شدندکه کنارآتش قرارگرفته این نمونه کوچکی بودوهمینطوریارانه ودرصدتورم دروغین وزیادکردن حقوق کارگرکه مشخص نیست ازکدام شرکت وکدام رییس بایدبگیرندطوری سروته رومیزنن که اندازه۴سال پیش کارگرحقوق میگیرهمیخوای بخواه نمیخوای یه تهمت دزدی یاکمکاری بهت میزنن میندازنت بیرون عزیز،خانه ازپایبست ویران است
    ازکجا وازکدام بی کفایتی بی حرمتی اختلاص راندخواری هزینه برای اعراب والان هم بعضی کشورهای آفریقایی باندبازی آقازاده ها دزدیهای کلان وبدون پیگرد ازکامشان بنالیم ومطمئناخدایی هم هست ازماکه گذشت وهمش ازجهل خودمان بودبفکررویارویی باخداوروزحسابرسی باشیدوای بحالتان

  • ناشناس ارسالی در

    لامصبا دیدگاههاروهم سانسور وفیلترمیکنید
    پس جمع کنید این دکان تظاهرودروغ فروشیتان را
    ای مسئولین قبل اینکه دارای مقامی بشیدازهمین مردم ضعیف ومتوسط بودیدپس انجام کاری که موجب تمسخر ودروغگویی به مردم میشودخوب فکرکنیدکه توهین به خودتان وخانوادتان است که جزعی ازهمین مردم هستید
    خواهشا مابه این راضی هستیم که اصلا هیچکاری نکنیدبهترنتیجه میدهدتا انجام کاری که هیچ نظارتی رویش نیست ودرحدحرف وبادهواست لطفا وهزاران بار خواهشن اگرامری تصویب میکنیدبفکراجرای درست ان باشیدآنهم قبل ازتصویبش که نشود الان مردم بافروشگاههای کلاهبردار
    اینهاهم ازناکارآمدی دولت ونبودنظارت شده منبع سودجویی یه عده مغازه دار وفروشگاهها
    چه خبر است اینجا؟یادردولت دزدی میشودبدون پیگردیا دولت باعث دزدی یه عده ازخدابیخبرمیشودبخاطرنبودنظارت فقط مردم هستندکه روزبه روزبیچاره ترمیشوندلطفا شماهیچکاری نکنیدراضی تریم

  • سعیدانصاری ارسالی در

    سلام بخدا هرسری رفتم از کالا برگ خوداستفاده کنم گفتن سیتم قطعه تورو بخدا جمع کنید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام اقای ریسی همسرم نقاش ساختمان هست سه روز سر کار می ره یک هفته خونه است دوتا بچه داره خدای زندگی برای ما خیلی سخت می گذره ما را دهک بالا حساب کردید خدای انصاف نیست. من همسرم شب عیدی تو خونه بیکار نشسته. من جواب دخترم را چی بدم هیچی براش نگرفتم نمی دونم چه کار کن با این زندگی سخت

  • سبروس ارسالی در

    من یک ماشین دارم،باهاش مسافر کشی میکنم، منو زدن دهک نه،اخه بایه پراید دربه داغون، دهک نه،

  • مستمری بگیر ارسالی در

    ما پر جمعیت هستیم کالابرگ ۲۲۰۰ میگیریم باید برادران پول بذاریمممممم چرررررررا

  • ناشناس ارسالی در

    بابا این برنامه مسخره بازی ذچی سر مردم در آورید ومنت میذارید سرمون چرا باید 700 هزار تومان تو حسابمون باشه تا بتونیم هزار ماشالله خیلی دست دلبازی کردین که 220 تومان ی مشت آشغال برنج نیم دانه که بریزی جلو پرنده بخورن به مردم بدبخت بدین

  • ناشناس ارسالی در

    چرا به بازنشستگان تامین اجتماعی طرح نابتون بااین همه مسخره بازی تعلق نگرفت فقط به مددجویان تعلق میگیره

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من ۳نفر،هستم هیچ درآمد هم ندارم چرا یارانه من نفری ۳۰۰بهم واریز می‌کنند باید به کی بگم این چه وضعی هست

  • موسوی ارسالی در

    آقای رئیس شما بما کالا برگ دادید ولی سود را فروشگاه میبرد چون هر نفر 70 هزار تومان کسر می کنند مثال من سه نفر هستم می شود 660 هزار تومان آن فروشگاه 210 هزار تومان کسر می کنند واقع رسیدگی کنید

  • ناشناس ارسالی در

    یادم رفت بگم وشما گوید 11قلم کالا ولی هرچه بخواهد می تواند خرید کنید

  • مرده متحرک ارسالی در

    باسلام من سه بجه دارم تحت پوشش بهزیستی هستم ازسال ۹۰پشت پرونده بودم تاپارسال تحت پوشش قرار گرفتم فقط خودم بچه هام مدرسه ای هستند تحت پوشش نیستندتوراخدا یک باز بینی بکنی دلمان خوش بود ازیارانه لباس میگرم برایشان باکمک ۲۲۰ معشیتی رفتیم خوراکی بگیرم یارانه رفت برای خوراکی هیچی نماند که لباس وکفش بگیرم حالا وقت سواد بچه هست نمیتونم وسایل مدرسه رافر اهم کنم بهزیستی کمکی نمیکند چندوقت دیگرخوددولت میگویدچرابیسوا د هستند چه بگویم توراخدا به فکر ما باشید

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام کالابرگ ماه اول خوب بود ماه دوم چرا برابر اعتبار ازمون پول خواستن که حتما باید برابر اعتبار ازجیب خودمدن خرید کنیم؟؟؟ شماها ازجیب مردم خبر ندارین من واقعا نداشتم لطفا برامرحله سوم دیگه اینکارو بامردم نکنین من به غیرخودم شاهد نداشتن مردم بودم دسپاچه بودن که ازکجا واریز کنن بخاطر خدا صواب میکنین دیگه چرا میسوزانینش بزارین مردم حق خرید و انتخاب داشته باشند.

  • مرده متحرک ارسالی در

    یک کسی که تهت پوشش بهزیستی هست بدانید که حتمآ بیماری دارد به پول نیاز دارد جناب ریسی برای نان وغذا همسایه کمک میکند توکمک پولی بکن لطفآ با۲۲۰تومان اجبار شدیم پول رابه شما بدیم درهرخانه ای ایرانی رابزنیم یقینن دو وعده غذای مارامیدهد توخواهشن کمک پولی بکن من نزدیک دوسال نمیتوانم دکتر بروم وازداروخانه دارو یم رامیگیرم مثال میزنم صبحانه شما بزرگان توشه غذایی یک سال امثال من است

  • سید ابراهیم ارسالی در

    سلام.این کار که فقط به‌ نفع یک سری از مغازه داران میشه یک رانت بی سر صدا به نفع حالا معلوم نیست که بخاطر کدام فروشگاه زنجیره ای رقم خورده.باید هر کالای که دارن با قیمت خود فروشگاه وشرایط اگر بتونی خرید کنی.ای خدا اینها ماموت رو چی حساب کردن فقط برن شکر کنن به جان شهدا و رهبری .آقا جان سرت سلامت هر بلایی که سر ما میارن .

  • بلوچی ارسالی در

    این کالا برگ شده کاسبی برا فروشگاه‌ها من رفتم فروشگاه کالا برگ معیشتی خرید کنم مسعول فروشگاه گفت باید دو ملیون خرید کنی بعد میتونی کالا برگ خرید کنی گفتم ندارم هفتاد هزار تومان تو حسابم هست گفت من دو ملیون به کارت شما انتقال میدم ده درصد از کالا برگت کم میکنم من هم نداشتم مجبور بودم فرداش هم روز اول رمضان بود بخدا خرجی تو خونه نداشتم کارت دستش بود نمیدونم چقد انتقال داد کارت کشید گفت هفتصد و هشتاد تومان کالا برگ برات شارژ شده هفتادو هشت تومان من کم میکنم بقیشو هر چه میخوای خرید کن من دهک یک هستم وپنج نفر هستم یه ماه قبل کالا برگ من یک ملیونو صد هزار تومان شارژ شده بود چطور ماه بعدی هفتصدوهشتاد تومان شارژ شده من که خرید کردم جنس اشو دو برابرمیفروخت من هم مجبور بودم که پول تو حسابم نبودبه والله همه دزدن همه بلوچستان اینجوریه فروشگاههیا خودشون پول انتقال میدن یه مبلغی کم میکنن امیدوارم حرف من به رئیسی برسه به همه مسئولین برسه بجای کالا برگ پول نقد میداد مردم جایی میرفتن خرید که ارزون تر باشه مورد اعتمادش باشه دزد نباشه اگه پول نقد داده بود این کلاه سر مردم نمی‌رفت هر که هر چی میخواست خرید می‌کرد

  • مهدی ارسالی در

    این بی عدالتی هست که به دهک بعدی این مبلغ واریز نمیشه
    اگر اون دو دهک آخر جزو مرفه ها هستند پس یارانه ندهند
    افرادی دیده میشوند که جزو دهک پایین هستند ولی اوضاع مالی اونا از دو دهک بالا هم بهتره ، همه جوره کلاهبرداری

  • ناشناس ارسالی در

    یارانه ۲۲۰ را دادند ۳۰۰ تومن یارانه اصلی بهمن ماه مرا خوردند

  • محمد ارسالی در

    اگر عیدی هست یا برای ماه رمضان واریز کنید اگر هست راست بگوید نداریم به قرآن نداریم من دهک یک سه هستم به خدا چی بگم

  • علی ارسالی در

    ۲۲۰ تومن دادند در عوض ۳۰۰ تومن یارانه اصلی قطع شد

  • ف ارسالی در

    به‌جای کالابرک یارانه نقدی چرا نمی‌دن.شاید یکی پول تو کارتش نداره؟!!!!!!!! همش کلاه برداران فروشگاههایکالابرگ

    • ناشناس ارسالی در

      اقای مسئول من شوهرم از کار افتاده تامین اجتماعی هست سه نفریم بچه پشت کنکوری بخاطر پول نداستن وقتی همهبچه های کلاسشون رفتن من پول کلاس بچه ام رو نداشتم . بهترن دانش اموز بود افسردگی گرفت حالا اگه من داشتم واسه بچه ام بهترین هزینه میکردم تا به اینحال نمی افتاد فروشگاه مرحله اول به اندازه ۶۶۰ تومن خرید کردم ولی الان میگه بید ۱۵۶۰ هزار تومن پول بدی .خرید کنی من اگه این مبلغ داشتم دیگه محتاج ۶۶۰ تومن شما نبودم .دیگه خواهشا مردم اینقدر سر کار نژارین .پول مملکت کجا خرج میشه که به امثال ما میرسه این قانون رو برای ما میذارین .ی معدن طلا اهواز خرج ۵ کشور لااقل میده شما هنوز چند سال دنبال دهک بندی کردم مردمید ایران از نظر منابع ومعادن و... ازتمام کشوره غنی تره پس چرا مردمش تا کمر تو سطل اشغال دنبال ضایعات میگردن تو رو خدا ی گوشه چمشی به مردم بنگری .خدا شاهده مردمی هستن که به نون شبشون محتاجن .کمی بفکر اینا باشید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام منم یک پلاک به نام هستش وخوده ماشین نصف مال منه وشریک دارم من نمی دانم پلاک درآوردن بعد سند ماشین که نصف مال منه نمیتونه نگاه کنه منو کردن دهک نه با سه تا بچه به خدا عدالتون به درد خودتون میخوره .یک وام فرزند آوری گرفتم اونم برام زدن تراکنش بالا ی پنجاه میلیون داشتی خدای یعنی نمی فهمم این پولها همش وام هستش .

  • علی،اصغرقاضی ارسالی در

    یارانه ما واریز،نشد نه سهام عدالت

  • من با هفت میلیون حقوق ماهانه موندم چتور منو دهک نه زدن ارسالی در

    من با هفت میلیون حقوق ماهانه موندم چتور منو دهک نه زدن

  • ناشناس ارسالی در

    من یه خانم بی سرپرستم ومستاجر!..من سریع قبل کالابرگ یاسبدکالا رونگرفتم چون باید یه ۶۰۰تومان دیگه واریزمیکردم تابهم میدادن ؛ولی یارانه ای دوماه وندادن تازه یه کدفرستادین که هرکسی نگرفته شماره ملی وبفرستین به این کد خودتون میگین اعتماد نکنین بعد چجوری ماکدملی خودمون وبفرستیم که برسی بشه اونم واسه ۳۰۰تا۴۰۰تومان !؟..حالا چجوری کدوبفرستیم واسه شما که یارانه ای یا مشعتی یا عیدی نمی‌دونم هرچیزدیگه ای رودریافت نکردیم ؟..البته باای گرونی واجاره ها دیگه کسی نمیتونه به عید فکرکنه !..من یکی که حتی واسه دخترم یه کفش هم نتونستم بخرم واقعان زندگی خیلی سخت شده ؛من ۳ماه دیگه باید خونه روتخلیه کنم بخاطری که صاحبخونه میگه خونمو لازم دارم منم پوله پیش خونه به خداقسم فقط ۲۰میلیون تومان دارم !مجبورشدم نوبت. گرفتم واسه اینکه یکی از کلیه هامو یکیشو لایه قیمت خوب بفروشم واسه پوله پیش خونم شما بگین چیکارکنم ؟..مجبورم !..درسته جاش نبود ایناروبه زبون بیارم ولی خواستم بدونین

  • عیدی محمد گشول ارسالی در

    سلام کارگری ساده هستم بادرامد خیلی کم چرادردهک چهارم قرار گرفتم لطفا برسی کنید متشکرم

  • ف ن ارسالی در

    با سلام خدمت همه خواهران وبرادران گلم من یک خانم خانه دار ودارای ۶فرزندهستم وشوهرم مریض ودربستربیماری هست ومن هم شغلی ندارم وتعت هیچ پوشش ونهادی نیستم وپنج بچه من درس میخونن وزندگی من فقط با یارانه میچرخه ووسیله ای هم نداریم جالب اینجاست که مارا زدنددهک ۹واین فجرانه هم به ما تعلق نگرفت اقایان مسعول جواب بچه های گرسنه منو کی میده وما توروستا زندگی میکنیم اقایان مسعول تاحالا بچه شما بدون کیف رفته مدرسه دفتروکتابش درنایلون بوده اقای مسعول تاحالا بچه هات ۳ماه گوشت مرغ نخورده باشن شده چنین چیزی ولی بچه های من برایشان اتفاق افتاده پس ازخدا بترسید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام منم جزو کمیته امداد م والله بخدا از ماه مهر تا حالا اوایل ماهی ۵۰۰تومن میریختن تو حسابم دو برجه که خدا برکت بده شده ماهی ۷۰۰ جدیدا هم عیدی دادن ۷۷۰۰۰تومن اضافه شده

  • ناشناس ارسالی در

    درادامه متن قبلی ، مستاجر هم هستم برای شب عید هم هیچی نخریدم هم عروس دارم هم داماد و سه نوه بخدا جلوی عروسها و دامادم و نوه هام خجالت می کشم

  • حسین ارسالی در

    برای من همون قبلی واریز شده دستتون درد نکنه 🤣

    • ناشناس ارسالی در

      سلام آقای رییسی هیچ کلمه ندارم بگم فقط اینکه شده مهمون ک نه عزیزترین کست بیاد خونت تو تو یخجالت خالی باشه ما کارگر چکار کنیم باحقوق روز مزد مستجرم باشی

  • حجت ارسالی در

    سلام به من بگین این چیه که باید اندازه سبد کالاازجیبت خرج کنی تا بتونی سبد بگیری خدایتان بده مسعولین

  • غ.ص. ارسالی در

    سلام من یه خانوم خانه دارم چندساله میرم خونه های مردم واسه نظافت الان دیسک کمر دارم نمیتونم شوهرم نیست من تنها با دوتا بچه بامستاجری سرمیکنم چی بگم زندگی خیلی سخت شده نمیتونم از پیش بر بیام توروخدا کمکم کنید عیدیه واسه همه 2یا4تومن واریز کردین توروخدا واسه منم واریز کنید از مابدبخت تر کیه آقای رییسی واسه خوشحالیه بچه هام واریز کن برم شب عیدی لباس و شیرینی وپول خرج خونه که میشه قلبمم مشکل داره باید پول دکتروعکسو..ندارم از کجا بیارم توروخدا زودتر رسیدگی کنید من لازم دارم کسی روهو ندارم یا حق منتظرم 😒😢😢

    • ناشناس ارسالی در

      دیسک کمر داری قلبت دردمیکنه اینقدر خودتو دم بمریضی میزنی آخرش دچارش میشیا بعدشم منیکه دهک دوم به من ۴تومن ندادن تو ازکجات درآوردی که میگی به همه ۴تومن دادن بازم بگم طرف مرده نمیتونه واسه بچه‌بچهاش لباس عیدی بخره شرمندشون میشه چه برسه به توکه زنی درسته بچه هستن ولی حالاکه میبینن دستت نمیرسه درکت کنن فشارنیارن بهت مگه همه بچهاواسه عیدتازه میپوشن؟درضمن که توکه گفتی کسیو نداری پس خرجیت کمه زیادنمیان خونت بااین شرایط(یعنی هم تو تک فرزند بودی هم شوهرت که کسیرو نداری) شوهرت کجاست؟آخه مجبور بودین بااین مشکلات ،مستاجری،نداری،گرانی،دوتابچه بیاری بعدالان واسه خرجشون تواینترنت زار بزنی مردم شغل ثابت دارن صاحب خونه هستن میترسن یدونه بچه بیارین بعد شما بااین وضیعت دوتا زاییدی .آخرشم مانفهمیدیم که تو بااین ۴تومن میخوای چیکارکنی میگی واسه بچها لباس بخرم واسه خونه آجیلو شیرینی بخرم واسه دیسک کمر برم دکتر قلبم ضعیفه میخوام برم دکتر .آ خرش میخوای چیکار کنی باهاش تصمیمتو بگیر بعد بنویس . درضمن بااینجا نوشتن هیشکی به دادت نمیرسه هیچ صدتا حرفم بارت میکنن پس الکی خودتو خسته نکن اینو همیشه آویزه گوشت کن که فقط خودتی و خودت هیشکی صدای آدم ندارو نمیشنوه .

  • سیدمهدی ارسالی در

    بنده درسایت حمایت دهک چهارم هستم یارانه معیشتی واریز شد ولی یارانه نقدی اسفندماه واریز نشده معلوم نیست چه هرج ومرجی تواین دولت حکم فرماست

  • ناشناس ارسالی در

    منطور از یارانه مثل مسولان یعنی رقمش میلیاردی باشد. سپاس

  • سیروس میرزایی کله سواری ارسالی در

    سلام و علیکم بخدا قسم اول خوب بود پول نقد می دادند می توانستید چه چیزی بخرید الان شده کلاه برگ تا یک میلیون تومان چیزی نخرید نیست برو جای دیگری بخر آن هم فروشگاه های کرمانشاه خیلی شلوغ است کلاهبرداری می کنند

  • محمد ارسالی در

    تو رو جان زهرا اینقدر اینا رو برومون نیارید من یه کارمند ساده هستم 14 تومن میگیرم امروز بچم ماهی خواست بدون برنج 800 هزار تومن شدمن سه وعده نمیخوام یه وعده 800 ×30میشه 24000 حقوق خوردنم اینه نه ...

  • حسن ارسالی در

    یکی بیاد بگه برام دو ملیون واریز شده باور نکنید.

  • من محمد مرادی هستم ارسالی در

    یکی رزمندگان دوران دفای مقدس هستم وفقیرترین توی اینجامعه هستم وزیفترین حقوق میگیرم ونیاز به کالابرگ نداریم ونیاز به یارانه نقدی داریم چون ماه سه ملیون کرایه خانه میدم وبارسنگینی است برام خداوند بزرگ است

  • الی ارسالی در

    والا ۴ماهه نه حقوق دادن نه عیدی دادن نه کالابرگ ،ماروهم زدن دهک ۹،خودمونم مستاجریم ،نمیدونیم چطور حساب کردن

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی