کد مطلب: 31857

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

فوری/ بسته معیشتی 25 میلیون تومانی ویژه عید توزیع شد | این سرپرستان خانوارها گوش به زنگ باشند

جزئیات توزیع بسته معیشتی میلیونی دولت برای برخی از خانوارها منتشر شد که در ادامه با هم می خوانیم.

فوری/ بسته معیشتی 25 میلیون تومانی ویژه عید توزیع شد | این سرپرستان خانوارها گوش به زنگ باشند

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی بهمن ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

توزیع بسته معیشتی جدید رئیسی برای این خانوارها

به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) ده هزار و سیصد و پنجاه بسته معیشتی طی روز‌های گذشته با اهتمام جهادگران بسیج سازندگی نواحی مختلف سپاه استان البرز در میان اقشار کم برخوردار توزیع شده است.

 ۱۰۳۵۰ بسته معیشتی با اهتمام جهادگران بسیجی در استان البرز توزیع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام زمان (عج) رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج سازندگی نواحی مختلف مقاومت بسیج سپاه استان البرز با اهدای ۱۰۳۵۰ بسته معیشتی به اقشار کم برخوردار برگزار شد.

این رزمایش کمک‌های مومنانه با حضور بیش از سیصد نفر از جهادگران بسیجی برگزار شد.

توزیع بسته معیشتی 25 میلیونی برای این سرپرستان

مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی گفت: همزمان با سالروز میلاد امام زمان(عج) توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی بین خانواده‌های دارای سه فرزند معلول و همچنین خانواده‌هایی که دارای فرزند سه قلو و بیشتر هستند، آغاز شد.

هادی غلامی، مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی همچنین بین خانواده‌هایی است که در دهک‌های یک تا سه قرار دارند.

وی ادامه داد: ارزش این بسته‌های معیشتی ۸ میلیارد ریال است. ( مجموع هر بسته حدودا 25 میلیون و 500 تومان است )

مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی اظهار کرد: همچنین به مناسبت این میلاد خجسته، ۳۰ هزار بسته عیدانه نیز در پشتیبانی از جشن‌ها در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

وی افزود: توزیع ۶ هزار غذای گرم از دیگر مواردی است که به مناسبت میلاد حضرت حجت(عج) انجام می‌شود.

بسته معیشتی

آغاز توزیع بسته معیشتی ۴/۲۵۰/۰۰۰ تومانی به دهک های ۱ تا ۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۹۶۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و وام ضروری به نیازمندان دشتستان در برپایی میز خدمت و دیدار با مردم خبر داد.

اکبر پورات شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در دشتستان با اشاره به برپایی میز خدمت در راستای اعزام کاروان مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به مشکلات مردم دشتستان اظهار داشت: در این برنامه مسئولان استان بوشهر به‌صورت چهره به چهره، مشکلات ۲۷۰ نفر را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه مسئولان استان دیدار با مراجعه‌کنندگان به درخواست‌های و مطالبات آنان پاسخ و دستورات لازم دادند، گفت: یکی از درخواست‌های مردم در این دیدارها مشکلات اقتصادی و معیشتی بود که کمک بلاعوض و وام ضروری قرض‌الحسنه تخصیص یافت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۹۶۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و وام ضروری به نیازمندان دشتستانی خبر داد و بیان کرد: در این دیدار مبلغ ۷۷۸ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه ضروری و درمان برای ۶۲ نفر و ۱۸۷ میلیون تومان کمک بلاعوض برای ۴۴ نفر اختصاص یافت. در واقع مبلغ ۴ میلیون و ۲۵۰ میلیون تومان برای هر نفر وام بلاعوض واریز شده است.

پورات، رسیدگی به مشکلات درمانی مردم را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: در راستای کمک‌های درمانی ضمن واگذاری تعداد ۵ ویلچر به مراجعه‌کنندگان دستورات لازم برای درمان رایگان چشم شهروند دشتستانی صادر شد.

وی اختصاص وام خوداشتغالی نیز برای ۶ نفر توسط بهزیستی از دیگر خدمات ارائه شده اعلام و تصریح کرد: در این برنامه برای ۴۰ خانواده بسته معیشتی اختصاص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه هلال احمر استان بوشهر هزینه و کمک درمانی افراد محروم تقبل شد، اضافه کرد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و خانواده شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بود.

پورات با اشاره به تداوم میز خدمت در دیگر شهرستان‌ها تأکید کرد: مسئولان باید علاوه بر میز خدمت در همه اوقات اداری در دستگاه‌های اجرایی مشکلات مردم به‌صورت جهادی و خارج از نوبت رسیدگی و راهکار لازم برای تحقق مطالبات مردم ارائه کنند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: تا به امروز در آموزش و پرورش سابقه اعطای تسهیلات بانکی ۱۰۰ میلیون تومانی نداشتیم که در قالب این تفاهم‌نامه اتفاق افتاد. البته سقف وام را استان‌ها متناسب با تعداد فرهنگیان تعیین کردند یعنی به جای ۱۰۰ میلیون تومان ۵۰ یا ۶۰ میلیون پرداخت کردند.

سید سعید مقدم‌زاده؛ مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره اعطای وام به فرهنگیان گفت: وزارت آموزش و پرورش در طول این سال‌ها تفاهم‌نامه‌های مختلف با بانک ملی داشت که آخرین مورد آن مربوط به سال ۱۳۹۹ است، در قالب این تفاهم، ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اعطای وام به فرهنگیان اختصاص یافت که این تفاهم‌نامه تا سال ۱۴۰۱ برقرار بود.

وی افزود: با استقرار دولت سیزدهم و رویکرد جدید دولت و وزارت آموزش و پرورش در مهر ۱۴۰۱ موفق به انعقاد تفاهم‌نامه جدید با بانک ملی ایران شدیم و براساس آن ۱۴هزار میلیارد تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات مرابحه ۱۲ درصدی به فرهنگیان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت و از مهر ۱۴۰۱ تا به امروز ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات به فرهنگیان پرداخت شده است.

آنچه دیگران میخوانند
  • رها جلالی ارسالی در

    سلام من تا حالا بسته معیشتی نگرفتم یک وظیفه بگیر هستم بفرماید علتش چیه ؟؟

  • اصلاحی ارسالی در

    پس حتما ماجز مردم ایران نیستیم که هیچ کس به دادما نمیرسه شوهرمن از ساعت 5صبح تا 9شب میره سرکا ر باروزی 160هزار تومن با دوتا بچه نمیدونیم داد دلمون روبه کی بگیم زندگی برایما خیلی زجر اوره با اجاره خونه واضطراب وبیماری خدا یک رحم به دل دولتمردان بی درد ما بندازه ماکه از زندگی سیریم...

  • تمام این کمک ها فقط برای مشمولین کمیته امداد بقیه ی قشر ضعیف هیچی ارسالی در

    تمام این کمک ها برای مشمولین کمیته امداد بقیه ی قشر ضعیف هیچی دریافت نمیکنن

  • محمدذفوشه ارسالی در

    ایثارگری هستم مستاجرباماهی چهارملیون کرایه یک وام ودیه مسکن هم تاهالا نگرفتم چکارکنم ازاین بدبختی نجات پیداکنم تشکر

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی