کد مطلب: 31837

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری/ اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات فردا | همه مدارس این استان ها تعطیل شدند + اسامی شهرها

با توجه به افزایش بارش برف و سرمای شدید در تهران و استان های دیگر کشور مدارس تعدادی از شهرها تعطیل اعلام شد.

خبر فوری/ اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات فردا | همه مدارس این استان ها تعطیل شدند + اسامی شهرها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه 8 اسفند 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس پردیس فردا

فرماندار پردیس:‌ به‌‌دلیل برودت هوا مدارس این شهرستان فردا در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس و ادارات خراسان رضوی فردا 8 اسفند

مدارس خراسان رضوی برای فردا و پس فردا غیرحضوری شد

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: همه فعالیت‌های آموزشی در مشهد و خراسان رضوی برای سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شد.

جواد خدایی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و به‌منظور مصرف انرژی با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی اعم از مهدکودک‌ها، مدارس، مراکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها در سراسر استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲، غیرحضوری شد و خاموشی سامانه گرمایشی این مجموعه‌ها الزامی است.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ضرورت دارد سامانه گرمایشی ادارات صرفاً با استفاده از سوخت دوم بهره‌برداری شود

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی با دورکاری کارکنان دارای فرزند زیر ۶ سال موافقت کنند.

کلیه فعالیت های آموزشی در خراسان رضوی برای سه شنبه و چهارشنبه هشتم و نهم اسفند غیرحضوری شد.

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس برای روزهای پایانی هفته به دلیل سرما و صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل اعلام شد و هنوز اطلاعیه ای در مورد تعطیلی ادارات استان صادر نشده است که تا ساعاتی دیگر اخبار تکمیلی برای تعطیلی ادارات در روز سه شنبه و یا تاخیر برای حضور در محل کار کارمندان ارائه خواهد شد .

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس گیلان فردا

با توجه به اطلاعیه ستادپیشگیری ؛هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان؛ تمامی مدارس استان درتمامی مقاطع تحصیلی درتاریخ هشتم اسفندماه بعلت بارش برف، برودت دما و یخبندان بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ساعت کار ادارات نیز 13 پایان می‌یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت 12 ظهر سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

مدارس این مناطق گیلان، فردا سه شنبه تعطیل شد

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم بارش برف،  برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

فرهاد براتی ۷ اسفند و دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار گیلان، آغاز به‌کار ادارات و نهادها به‌جز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در شهرستان‌های رشت و سیاهکل با دو ساعت تأخیر خواهد بود.

وی افزود: در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه ۸ اسفند در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است، همچنین در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه برای فردا تعطیل اعلام شده است.

تعطیلی مدارس قزوین سه‌شنبه 

تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در تمام استان، طی روز سه‌شنبه ۸ اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس آمده است: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در تمام استان قزوین، طی روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است و کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، فعالیت مابقی مراکز آموزشی استان قزوین به صورت حضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس کرمان فردا 8 اسفند

با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از سازمان هواشناسی کشور و ادامه دار بودن بارش ها خبر از تعطیلی های پی در پی مدارس در روزهای آینده می دهد و با این پیش بینی ها احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه به شدت بالا می باشد ولی تا این لحظه گزارشی مبنی بر تعطیلی مدارس روز سه شنبه 8 اسفند ماه گزارش نشده است .

از بعد از ظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد. در این مدت بارش پراکنده باران در برخی مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی محتمل است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی