کد مطلب: 31755

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ماه | مدارس تهران و این استان ها فردا غیر حضوری شد ؟

با توجه به هشدار هواشناسی برای ورود سامانه بازشی و برودت هوا در برخی از استان ها منابع موثق از احتمال تعطیلی مدارس فردا 30 بهمن 1402 خبر دادند.

خبر فوری تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ماه | مدارس تهران و این استان ها فردا غیر حضوری شد ؟

هواشناسی هشدار سطح قرمز برای بارش های سیل آسا و ورود سامانه سرمایی جدید برای برخی از استان ها داده است و همچنین برخی از شهرها با تداوم الودگی به مرز هشدار نارنجی رسیده اند. به همین منظور برخی از سایت های خبری و منابع معتبر از احتمال تعطیلی مدارس فردا یکشنبه را داده اند. در ادامه جزئیات تعطیلی مدارس فردا را با هم می خوانیم.

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز دوشنبه (۳۰ بهمن ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار است برای تعطیلی مدارس فردا ۳۰ بهمن ماه تا ساعاتی دیگر در جلسه اضطرار استانداری‌ها تصمیم گیری شود و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. هم اکنون منابع خبری از عدم تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه خبر دادند و نوشتند: احتمال تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه بسیار ضعیف است. اما اگر تصمیمی در ابن رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

اطلاعیه ی مهم در خصوص تعطیلی مدارس شهرستان تبریز

به اطلاع همکاران عزیز ، اولیای گرانقدر و اهالی محترم شهرستان تبریز می رساند با توجه به استقرار دبیرخانه شورای آموزش و پرورش در ناحیه یک تبریز مباحث برودت هوا، بارش شدید برف و باران و لغزندگی معابر زیر نظر تصمیمات مشترک فرمانداری شهرستان تبریز و آموزش و پرورش می باشد.

▪️باتوجه به داده های هواشناسی و احتمال بارش برف و برودت هوا به محض تصمیم گیری نهایی از طریق همین صفحه اعلام می گردد.

✅لازم به ذکر است عدم صدور اطلاعیه از این کانال و کانال های رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان  به معنی دایر بودن مدارس می‌باشد.

تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

با توجه به جوی آرام در تهران، احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ کاهش یافت. در حال حاضر مدارس تهران فردا ۳۰ بهمن تعطیل نیست، اگر وضعیت تعطیلی مدارس تهران مشخص شد تا ساعات پایان روز به اطلاع شما می رسد. انتظار می رود آلودگی هوا در تهران با وزش باد این آلودگی کمتر شود.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای مدارس قم و لرستان، سمنان، قزوین و مازندران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی میشود و به اطلاع شما میرسد.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

باتوجه آب و هوای اصفهان احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما با این حال خبر جدید و رسمی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس اصفهان از سوی استانداری ها تا ساعاتی دیگر به سمع و نظر شما خواهد رسید.

اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

تداوم بارش برف و بوران، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما در حال حاضر تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست. در صورت اطلاعیه راجب تعطیلی فردا مدارس اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد

تعطیلی مدارس مشهد فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

تا این لحظه از روز مدارس مشهد و خراسان رضوی در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل نیست و تمامی مدارس این استان ها و شهرها دایر می باشد.

تعطیلی‌‌ مدارس خوزستان فردا

مدارس خوزستان فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل نیست. اما تا ساعات آینده که والدین و دانش آموزان پیگیر وضعیت تعطیلی خوزستان و اهواز و چاربهار و سیستان و بلوچستان و زاهدان هستند اطلاع رسانی خواهد شد.

خبر تکمیلی در خصوص تعطیلی مدارس فردا 30 بهمن ماه

تداوم بارش ها و بازش برف در برخی شهرها و استان های سردسیر باعث شد تا خبر تعطیلی مدارس کشور بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته باشد شود و والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس هستند. لطفا آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید.

کیفیت هوای شهر تهران برای دومین روز متوالی در وضعیت قابل قبول یا همان سالم قرار دارد.

بارش باران همراه با وزش باد موجب شد که روز گذشته در ساعات عصرگاهی وضعیت هوا در شرایط پاک قرار بگیرد اما اکنون نیز شاخص لحظه ای کیفیت هوا بر روی عدد ۵۷ قرار دارد و این درحالی است که در ۲۴ ساعت گذشته نیز وضعیت در شرایط قابل قبول یا همان سال قرار داشت.

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲

طبق آخرین اطلاعات از ایستگاه های سنجش کیفیت هوای شهر تهران هیچ نقطه ای از تهران در وضعیت قرمز و یا نارنجی نیست و کیفیت هوا در مناطق مختلف تهران در وضعیت قابل قبول و یا حتی پاک قرار دارد.

همچنین طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، این شرایط تا ۲۴ ساعت آینده نیز ادامه خواهد داشت.

از ابتدای سال جاری تا امروز ۱۰ روز هوای پاک، ۲۱۶ روز هوای قابل قبول، ۹۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در روز شمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی