کد مطلب: 31640

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و شهرستان ها فردا | مدارس کدام شهرها فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل خواهند شد؟

منابع خبری موثق از احتمال تعطیلی مدارس تهران و استان ها بدلیل برودت هوا و تداوم آلودگی ها برای روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 خبر دادند. در ادامه جزئیات تعطیلی مدارس فردا را با هم می خوانیم.

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و شهرستان ها فردا | مدارس کدام شهرها فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل خواهند شد؟

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

برخی مناطق مختلف در کشور روز سه شنبه به دلیل سرما و برف مدارس را غیرحضوری اعلام کردند حال با توجه به پدیده وزش باد شدید و کولاک در چندین استان همچنان احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه نیز وجود دارد . این تصمیمات توسط مدیریت بحران مرکز استان ها گرفته می شود و اگر در زمان درست اطلاع رسانی شود سبب سهولت شهروندان خواهد شد

پس با ما همراه باشید تا از اخبار تعطیلی مدارس مطلع شوید .

تعطیلی مدارس تهران فردا (چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲)

گفتنی است، تصمیم گیری برای تعطیل شدن یا عدم تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ در همین گزارش بروزرسانی خواهد شد.

 منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهرها از جمله تهران فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به علت بارش برف و برودت هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات برگزاری آنلاین کلاس ها در برخی مقاطع تحصیلی در این روز تعطیل پرداختند.

تعطیلی مدارس همدان فردا 18 بهمن

با توجه به بارش برف و سرمای هوا به دلیل سهولت والدین و دانش آموزان و صرفه جویی در مصرف انرژی هرچند به دلیل اطلاع رسانی دیرهنگام صدای مردم شهر همدان را درآورد اما تمامی مقاطع تحصیلی در این استان برای روز سه شنبه تعطیل اعلام شد .

امروز در سطح استان وزش باد شدید پیش بینی می شود و همچنین کاهش دما و کولاک برف که به احتمال بسیار قوی برای روز چهارشنبه نیز مدارس همدان تعطیل خواهند بود اما همچنان باید منتظر اعلامیه رسمی از سوی مدیریت روابط عمومی و استانداری باشیم و همچنین امیدواریم که این اطلاع رسانی درست و به موقع به دست مردم برسد تا از مشکلات پیش رو جلوگیری نماید .

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه 18 بهمن

با توجه به هشدار زرد بارندگی در مناطق آذربایجان غربی، احتمال تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه به شدت افزایش یافته است. این هشدار از سوی مراکز متولی پیش‌بینی و پایش هوا صادر شده است در نتیجه، احتمال تعطیلی مدارس به منظور حفظ ایمنی و سلامتی دانش‌آموزان و کاهش مصرف انرژی بسیار بالاست.

تعطیلی مدارس

بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب و تعطیلی مدارس

سرهنگ “رضا پناهی مقدم” اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل بارش برف  و کولاک محور ایران خواه_ تکاب تغریبا تردد غیر ممکن می باشد.

وی افزود: تمامی جاده های  محور شهرستان شاهین دژ باز و  در محورهای شهرستان تکاب از تخت سلیمان به طرف دندی کولاک شدید و نیز از مایین بلاق به طرف تکاب وضعیت به صورت برف و کولاک بوده و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان با اشاره به اینکه رانندگان محترم قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت راه ها با شماره های 110 و 141 تماس حاصل فرمایند، تاکید کرد: به رانندگان گرامی توصیه می‌شود علاوه بر داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم، از سلامت خودرو، برف پاکن ها، بخاری خودرو، چراغ و لاستیک ها و پر بودن باک بنزین اطمینان داشته و سپس با سرعت مطمئنه اقدام به تردد در محورها کنند.

تعطیلی مدارس مشهد فردا 18 بهمن 1402

احتمال تعطیلی مدارس مشهد برای روز چهارشنبه قوت گرفت .

وزش باد و طوفان برخی جاده‌های خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار داده است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی:

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی