کد مطلب: 30899

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

تعطیلی مدارس فردا بدلیل آلودگی هوا | مدارس این استان ها در آستانه تعطیلی ؟

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا عصر امروز تشکیل خواهد شد و مصوبات آن در رابطه با تعطیلی مدارس استان ها ی درگیر آلودگی هوا و سرما تا پیش از ساعت ۲۰ امشب اعلام میشود.

تعطیلی مدارس فردا بدلیل آلودگی هوا | مدارس این استان ها در آستانه تعطیلی ؟

وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه های فردا یکشنبه 5 آذر 1402 به علت آلودگی هوا پنجم آذر تهران و البرز و کرج ، مشهد، خوزستان ، اهواز ، اصفهان ، بندرعباس ، همدان ، اراک ، ایلام ، سمنان ، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان را در این صفحه به آن میپردازیم.

امروز شیفت عصر مدارس ۵ شهر استان تهران غیرحضوری شد و به احتمال زیاد فردا مدارس تهران نیز تعطیل خواهد شد امروز به شنبه به علت آلودگی هوا مدارس شهرهای ورامین، قرچک، باقر شهر، کهریزک و قلعه نو در شیفت بعد از ظهر تعطیل بودند و فردا نیز به احتمال زیاد تعطیل میشود و باید صبر کرد.

فوری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل میشود / مدارس و دانشگاه های اصفهان در آستانه تعطیلی به علت آلودگی هوا

منصور شیشه ،فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار :

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا عصر امروز تشکیل خواهد شد و مصوبات آن تا پیش از ساعت ۲۰ امشب اعلام میشود.

با توجه به پیش بینی افزایش غلظت آلایندهها اعمال محدودیت برای روز یکشنبه ۵ آذر ،ماه امروز در کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوا مطرح و تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

تعطیلی مدارس تهران

آیا مدارس فردا یکشنبه 5 آذر تعطیل است؟

با توجه به تدام آلودگی هوا آموزش و پرورش جلسه ای برای وضعیت مدارس و دانشگاه ها برگزار کرد و نتیجه این تصمیم گیری بر این شد که مدارس فردا تعطیل نشود چرا آلودگی به میزانی خطرناک نیست و دانش اموزان با استفاده از ماسک به مدرسه بروند.

آیا مدارس تهران و کرج فردا تعطیل است؟

مدارس تهران و کرج نیز تعطیل نمیباشد و دانش اموزان باید به مدرسه بروند هر چند که آلودگی هوا در تهران و کرج رو به افزایش است اما مدارس تعطیل نیست و کلاس ها حضوری برگزار میگردد در صورتی که دانش اموزی حضور پیدا نکند غیبت خواهد خورد.

آیا مدارس مشهد و اصفهان فردا تعطیل است؟

خیر مدارس اصفهان و مشهد نیز فردا یکشنبه 5 آذر ماه 1402 تعطیل نیست و همه دانش اموزان باید راهی مدرسه شوند .

فردا یکشنبه 5 آذر 1402 آیا مدارس است؟

لازم به ذکر است، تصمیم گیری برای تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 5 ام آذر 1402 در این گزارش به روز می شود.

خبرگزاری فارس نوشت:

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در روز هوای پاک کارگروه کاهش آلودگی هوای اصفهان با حضور رئیس محیط زیست کشور برگزار شد و مصوباتی برای استان مصوب شد، در حالی که ۱۰ ماه از آن مصوبات می‌گذرد، هنوز اجرایی نشده است.

وی با تأکید بر اینکه درخواست کردیم محیط زیست کشور این مصوبات را به جد پیگیری و حمایت کند، افزود: قرار بود برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان اقداماتی انجام شود و ۵ هزار تاکسی تولید داخل در اولویت قرار گیرد که اجرایی نشد.

نوشیدنی مخصوص برای تمیز کردن ریه از الودگی هوا

سیب و هویج و لبو سرشار از آنتی‌اکسیدان هستند. خوراکی‌های خوشمزه و مفیدی که هر کدام به تنهایی معجزه می‌کنند و وقتی هر سه با هم نوشیده شوند یک نسخه مفید برای تحمل آلودگی هوا در روزهای سرد زمستان هستند. می‌دانستید نخستین بار متخصصین طب سنتی چینی ترکیب نوشیدنی هویج و سیب و لبو را به عنوان دارویی شفابخش برای درمان سرطان ریه تجویز می‌کردند؟

در این نوشیدنی جادویی دو نوع سبزی و یک میوه داریم که سرشار از آنتی اکسیدان‌های مفید برای بردن هستند. سیب سرشار از ویتامین‌های A. B .C .B6 .B1 .K و E است. علاوه بر این مواد معدنی مفید مثل فولات، روی، منیزیم، پتاسیم، فسفر، کلسیم، سدیم، و آهن در سیب به وفور یافت می‌شوند. هویج هم حاوی ویتامین‌هایی مانند A. B1. B2. B3 .C و K به علاوه نیاسین، پانتوتنیک اسید و مواد معدنی مثل کلسیم، منیزیم، پتاسیم، و سلنیوم است.

منبع: فارس و شبونه

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی