کد مطلب: 30870

یارانه معیشتی | استعلام یارانه معیشتی با کد ملی | یارانه معیشتی کی واریز میشود

یارانه معیشتی 764 هزارتومانی بحساب ها واریز شد | سورپرایز آخر هفته دولت رئیسی با واریز یارانه تشویقی 50 میلیون تومانی

یارانه معیشتی جدید از دیشب در حال واریز برای این خانوارها می باشد. با دستور دولت رئیسی مبلغ یارانه معیشتی این خانوارها افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.اگر می خواهید بدانید که رقم واریزی یارانه معیشتی آذر ماه شما چقدر شده است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

یارانه معیشتی 764 هزارتومانی بحساب ها واریز شد | سورپرایز آخر هفته دولت رئیسی با واریز یارانه تشویقی 50 میلیون تومانی

یارانه معیشتی آذر 1402 به زودی واریز خواهد شد. یارانه معیشتی ممکن است از ماه های گذشته بیشتر واریز شود . یارانه معیشتی این خانوارها 2 برابر می شود . آخرین اخبار از یارانه معیشتی را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

واریز یارانه معیشتی  764 هزارتومانی بحساب این افراد

یارانه معیشتی جدید از دیشب در حال واریز برای این خانوارها می باشد.

براساس اعلام سازمان بهزیستی کشور،  مستمری آبان ماه مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز شد.

براین اساس برای خانوارهای یک نفره  764 هزار و 400 تومان، خانوارهای دو نفره  یک میلیون و 92 هزار تومان و خانوارهای سه نفره یک میلیون و 528 هزار و 800 تومان و خانوارهای چهار نفره یک میلیون و 965 هزار و 600 تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر دو میلیون و 402 هزار و 400 تومان واریز شده است.

یارانه معیشتی این افراد قطع می‌شود

طبق لایحه بودجه ۱۴۰۳، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است یارانه‌خانوار‌های غیرمشمول حمایت دولت را حذف کند.

بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که بر اساس ماده ۷ تبصره ۱۰ این لایحه، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به حذف یارانه‌های خانوار‌های غیرمشمول حمایت دولت به موجب آئین نامه‌ای که به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به تصویب دولت می‌رسد، اقدام کند.

لازم به ذکر است، تقریباً هر ساله در بودجه‌های سنواتی به این موضوع تاکید می‌شود، اما در عمل تاکنون یارانه بگیران به صورت دقیق غربال نشده اند.

یارانه معیشتی

دستور جدید دولت در باره یارانه معیشتی

قرار است یارانه خانوارهایی که مشمول حمایت دولت نیستند، حذف شود.ارقام کلیدی لایحه بودجه 1403 نشان می‌دهد که منابع هدفمندسازی یارانه‌ها رشد 15 درصدی خواهند داشت و به رقم 758 هزار میلیارد تومان می‌رسند. این در حالی است که سال گذشته این رقم 659 هزار میلیارد تومان بود. در عین حال قرار است یارانه خانوارهایی که مشمول حمایت دولت نیستند، حذف شود.

همچنین بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۳، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است منابع حاصل از عوارض و مالیات بر ارزش افزوده فروش فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی را با تخصیص سازمان برنامه و بودجه کشور صرفا برای تأمین یارانه نان و دارو هزینه کند.

بر اساس این گزارش، بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مشتمل بر هفت فصل شامل احکام سقف منابع، سقف درآمد و تراز عملیاتی سقف واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای، سقف واگذاری دارایی‌های مالی، منابع هدفمندسازی یارانه‌ها و مفروضات پیش‌بینی منابع و مصارف بودجه، روز گذشته تقدیم مجلس شد.

واریز یارانه معیشتی تشویقی 50 میلیونی رئیسی به این افراد

رئیس مؤسسه ملی توسعه تحقیقات سلامت کشور (نیماد) از مصوب شدن گرنت‌های تشویقی (کمک‌هزینه‌های تشویقی) برای نخبگان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: پیرو جلسه مرجعیت علمی و جلسه شورای راهبردی «نیماد» مصوب شد که از نخبگان پژوهش و فناوری کشور در راستای نگهداشت آنها، گرنت‌های تشویقی (کمک هزینه‌های تشویقی) در مؤسسه «نیماد» راه‌اندازی شود.

وی افزود: به این منظور برای استادیاران جوان با Index-H بالای ۲۰، کمک‌هزینه ۵۰ میلیون تومانی و برای دانشمندان یک درصد، کمک‌هزینه تشویقی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین برای فناوران برتر، کمک‌هزینه تشویقی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شود.

به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علاقه‌مندان می‌توانند با پیگیری از وب‌سایت مؤسسه نیماد به آدرس http://nimad.ac.ir/ از جزئیات فراخوان آگاه شوند.

منبع: تسنیم

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی